Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Bluetooth dongle-k PC / PS4 mellé
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kirkri.gif)
kirkri
addikt
Egy hete megreklamáltam egy elektronikai cuccot, meg is lepődtem, mert az volt a válasz, hogy küldenek másikat, a problémásat megtarthatom. (50USD).
Volt nagy meglepetés, örültem neki, hogy az itt olvasott negatív tapasztalatok után velem korrektek voltak. . Azt írták, hogy sima levélként küldik. Hoppá, gondoltam az úgy nem lesz jó, nekem legalább egy TN kellene hozzá, mert ha nincs semmim, akkor nyugodtan állathatják, hogy feladták a cserét. Rákérdeztem, hogy kapok-e TN-t, azóta nem írnak. Ez volt 6 napja. Írtam még nekik két üzenetet, majd ma nyitottam egy PayPal dispute-ot. Jobb lett volna békességben megoldani, mert így biztosan nem küldenek újat, esetleg, ha visszaküldöm a problémásat, de van egy olyan érzésem, hogy nem igazán gondolták komolyan első körben sem, ha azóta nem hajlandóak semmilyen üzenetre válaszolni.
(#4570) beg: Végül feltöltöttem Google Drive-ba, ha nagyon akarják, akkor meg tudják nézni.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™