Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27213 üzenetére
Ezt hogy érted? A vásárláskor kapott Garanciajegyen szerepelnek a termék adatai és az, hogy a garancia 60 hónap.
Továbbá: "8. Gazdálkodó szervezetek, gazdasági társaságok és/vagy jogi személyek esetén a garancia kizárólag a törvényben előírt termékekre vonatkozó szavatosságot tartalmaz!" -
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27205 üzenetére
Az Átvételi bizonylaton szerepel többek közt:
1. A garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napos befejezésre.
2. Az Ön által választott szavatossági igény a rendelkezésre álló információk alapján teljesíthető. Jótállás esetén a kijavítási igény határideje 30 nap, a kicserélésé 38 nap. -
Gyuri108
csendes tag
Sziasztok!
Vettem a cégemnek 2024.01.31-én egy SSD-t az iPonnál. 2024.02.02-án személyesen leadtam garanciális ügyintézésre, mert hibás volt. Cserét kértem, ez szerepel az Átvételi bizonylaton.
2024.02.23-án emailben érdeklődtem, akkor azt válaszolták, hogy az áru jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre.
Hetekig nem történt semmi, ezért 2024.04.04-én emailben ismét kértem a cserét, vagy hogy adják vissza a hibás SSD árát. A válasz: „A szervízből visszaérkezett az SSD, hogy nem találták hibásnak. Mi visszaküldtük, hogy teszteljék le pontosabban. Pillanatnyilag egyeztetés alatt van az eszköz, türelmét kérjük.” A további levelezésből az derült ki, hogy az iPonosok is hibásnak találták az SSD-t, ezért küldték vissza a szervízbe.
Azóta megint eltelt 3 hét bárminemű előrelépés nélkül. Szerintetek hogy tudnám a leggyorsabban megkapni a cserét vagy visszakapni az SSD árát?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest