- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27213 üzenetére
Ezt hogy érted? A vásárláskor kapott Garanciajegyen szerepelnek a termék adatai és az, hogy a garancia 60 hónap.
Továbbá: "8. Gazdálkodó szervezetek, gazdasági társaságok és/vagy jogi személyek esetén a garancia kizárólag a törvényben előírt termékekre vonatkozó szavatosságot tartalmaz!" -
Gyuri108
csendes tag
válasz
4Grider #27205 üzenetére
Az Átvételi bizonylaton szerepel többek közt:
1. A garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napos befejezésre.
2. Az Ön által választott szavatossági igény a rendelkezésre álló információk alapján teljesíthető. Jótállás esetén a kijavítási igény határideje 30 nap, a kicserélésé 38 nap. -
Gyuri108
csendes tag
Sziasztok!
Vettem a cégemnek 2024.01.31-én egy SSD-t az iPonnál. 2024.02.02-án személyesen leadtam garanciális ügyintézésre, mert hibás volt. Cserét kértem, ez szerepel az Átvételi bizonylaton.
2024.02.23-án emailben érdeklődtem, akkor azt válaszolták, hogy az áru jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre.
Hetekig nem történt semmi, ezért 2024.04.04-én emailben ismét kértem a cserét, vagy hogy adják vissza a hibás SSD árát. A válasz: „A szervízből visszaérkezett az SSD, hogy nem találták hibásnak. Mi visszaküldtük, hogy teszteljék le pontosabban. Pillanatnyilag egyeztetés alatt van az eszköz, türelmét kérjük.” A további levelezésből az derült ki, hogy az iPonosok is hibásnak találták az SSD-t, ezért küldték vissza a szervízbe.
Azóta megint eltelt 3 hét bárminemű előrelépés nélkül. Szerintetek hogy tudnám a leggyorsabban megkapni a cserét vagy visszakapni az SSD árát?
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Autós topik
- Fotók, videók mobillal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Villanyszerelés
- Hivatalosan is bejelentették a The Last of Us sorozat harmadik szezonját
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- További aktív témák...
- 9. Gen Gamer // i5-9400F // 16GB DDR4 // GTX 1650 OC 4GB GDDR5 // 240GB SSD // 1TB HDD // WiFi //
- Laptop bontás, alkatrészek, hibás készülékek
- AKI KAPJA! Samsung Galaxy A40 Hibátlan!
- Eladó Intel Core i9-9900k proci + Asus TUF Gaming Z390 alaplap + Alpenföhn hűtő
- HP OfficeJet Pro 7720 Színes A3-as Multifunkciós Nyomtató (+ patron)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bowers-Wilkins Pi7 S2 (2195084)
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest