- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Hongkongból küldtek telefont, banggoodon vettem.
Pénteken meglepődve tapasztaltam, hogy a 11-én rendelt telefont 21-én tervezik kézbesíteni, át is állítottam 22-re. Tegnapig minden jól ment, ahogy követtem a csomagot, de mára már kezd fura lenni. Egyrészt Neunsteinből szerintem már alsónémedibe érkezik a csomag 24 órán belül, másrészt, ha megnézitek az útvonalát, akkor számomra érthetetlen, hogy miért van 2 nappal később ismét neunsteinben, vagy miért hagyja el és érkezik meg újból. A csomag az EU-ba érkezéstől követhető:23/12/2020 00:01
Csomag megérkezett a csomagelosztó központba.
Németország NeuensteinNémetország Neuenstein
23/12/2020 00:01
Csomag elhagyta a csomagelosztó központot.Németország Neuenstein
21/12/2020 22:21
Csomag megérkezett a csomagelosztó központba.Németország Neuenstein
21/12/2020 22:21
Csomag elhagyta a csomagelosztó központot.Németország Neuenstein
21/12/2020 21:50
Csomag megérkezett a depóba.Németország Neuenstein
21/12/2020 16:02
Csomag megérkezett a depóba.Németország Neuenstein
18/12/2020 19:24
Csomag megérkezett a depóba.Belgium Puurs
18/12/2020 19:24
Csomag beérkezett a csomagelosztó központba.Belgium Puurs
11/12/2020 06:13
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére.Belgium Puurs
-
donjohnson
addikt
válasz
donjohnson #98 üzenetére
na rendes volt a gls-es ember. kiszámíthatóan jött, ugyanabban az időben mint pénteken, így ma át tudtam venni a csomagot.
-
donjohnson
addikt
mondom ránézek a gls tracking-re mielőtt eljövök otthonról pár percre kaját venni, budapesti depó (még nincs kézbesítés alatt, csak úton), erre nem pont akkor csörög a futár, hogy itt van a ház előtt? épp a spar-ban voltam, hihetetlen. :D
amúgy ezek szerint náluk a nyomkövetés funkció nem olyan pontos mint a dhl-nél. ott azonnal látom, ha próbálkozott a kézbesítéssel, itt most az se látszik. még mindig csak a budapesti depó van beírva.
-
BB9000
senior tag
A magyar webshopból rendelt termékem hosszas várakozás után végre elindult. Kaptam csomagszámot, ami alapján a GLS csomagkövető oldalán ezeket látom:
Csomag betárolva a depóba ----------------------- 17/12/2020 08:35 Budapest
Csomag megérkezett a depóba ------------------ 17/12/2020 05:52 Budapest
Csomag megérkezett a csomagelosztó központba - 16/12/2020 19:27 Budakalász
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe - 16/12/2020 13:18 HU000Csomagautomatába kértem a kézbesítést. Fogok kapni a GLS-től mégegy levelet amiben a csomagom átvételének a módjáról értesít, vagy ez már azt jelenti, hogy a csomagszám ismeretében mehetek az automatához?
-
Oldman2
nagyúr
GLS Te csodás...
Tegnap előtt eladtam valamit itt a Hardverapró-n, a vevő GLS Express futárt kért, én kis naiv meg belementem.
Most meg itt szopok, mert a futárnak gőze sincs arról, hogy a "központ" nekem (aki fizeti az egész kócerájt), milyen idősávot küldtek meg emailben.
12:30-ig kellett volna megérkeznie, miután felhívtam, adott egy "hát kb. 3 órára ott vagyok" időpontot.
Nem tudom hogy a pöcsbe működnek ezek a cégek, de hogy a szervezettség legkisebb jelét sem mutatják az ügyfelek felé az biztos.
Ma viszont sikeresen elvesztettek egy újabb ügyfelet!
-
mokalade
tag
Sprinter hozott két csomagot is mostanában. Jó a tapasztalatom, rendkívül rugalmas, udvarias futárok hozták, minden rendben volt.
(Annyira emberfüggő, nem a Sprinteren múlik szerintem, legfeljebb, hogy jól választ munkatársat. Pl. jó ideig egy elfásult GLS-es fickó hozta a céghez a csomagokat, aki egy rémesen nagy bunkó volt.)Mindkétszer kaptam Sprinter - sikeres kézbesítési értesítő emailt, benne egy kérdőív linket
"Segítse értékelésével munkánkat! ..." amit szívesen kitöltöttem volna, hátha a futárok látnak ebből valamit, de a linkek nem működnek. Jeleztem nekik az info-ra emailben a hibát, de semmi válasz. Önállóan nem találom a honlapjukon az értékelési lehetőséget.Van ilyen tapasztalat, a kapott Sprinter értékelő link nálatok ment?
(Érdekesség, hogy a webshop is kért értékelést ahonnan rendeltem, amibe szintén beleírtam, hogy minden oké volt, de a futárt nem tudtam értékelni. Gondolom túl sok jelentősége nem lesz...)
-
#57018880
törölt tag
Normális szerintetek, hogy a futár (GLS), köszönés után egyből lő egy képet rólam a telefonjával?
Sajnos korán jött így még félig aludtam, hogy rákérdezzek nála, no meg gyorsan ment is tovább.
Online fizetett csomag.
Erre még nem volt példa ezelőtt, nem is gondolom, hogy legális lenne így utó GDPR korszakban.
-
válasz
Intruder2k5 #86 üzenetére
Szombaton adtam fel egy csomagot, de ugyanezt látom a rendszerben a csomagszám alapján:
"Nincs találat. Kérjük ellenőrizze a csomagszámot (számokat), vagy a küldemény hivatkozási számát (számait).
Nem vagyok gyakori ügyfelük, de ez nem túl biztató... -
Végül is odaért ma, de nevetséges, hogy a tracking csak ma hajnalban kezdett működni, amikor a csomag már félúton volt. DPD-nél ez úgy működött, hogy amint feladtam a csomagot, néhány perc múlva már látható volt az oldalon, hogy felvették a feladótól. Ezek meg... Délelőtt 11-kor feladtam, és éjfél előtt még nem volt a rendszerben.
-
Kuruc2
senior tag
válasz
Intruder2k5 #86 üzenetére
Én többször adtam fel pl monitorokat a gls-sel meg mást is, sokkal olcsóbb mint a posta (az összes futárszolgálat olcsóbb kb), és sose volt probléma.
-
Eladtam egy hirdetett termékemet, amit ma szerettem volna feladni DPD futárral, ahogy eddig is szoktam. Sajnos a csomagpontra érkezvén döbbentem rá, hogy az megszűnt, már nem foglalkoznak ezzel az adott üzletben. Ajánlották helyette a GLS-t, ami kb. 200 méterre volt onnan. Átballagtam, de inkább mentem volna a Magyar Postára, ami egyrészt csak 100 méter lett volna, másrészt még azzal is jobbak a tapasztalataim mint eddig a GLS-el. Kaptam egy követési számot, amire délelőtt óta azt írja a GLS weboldala, hogy "Nincs találat. Kérjük ellenőrizze a csomagszámot (számokat), vagy a küldemény hivatkozási számát (számait)." Írtam az ügyfélszolgálatnak egy email-t délután, hogy ugyan mikorra várható, hogy működni fog a tracking, arra meg természetesen semmi válasz nem jött.
Azt hiszem részemről ez volt az első és az utolsó GLS feladásom.
-
Kuruc2
senior tag
válasz
AxBattler #84 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ez nem futárcégfüggő, hanem az aktuális szolgáltatás megrendelésekor kötött szerződéstől függ. Pl van olyan tv webshop ami direkt megbeszéli a futárcéggel hogy az ügyfél felbonthassa a csomagot fizetés előtt.
De itt egy cikk is:
https://homar.blog.hu/2017/01/17/tippek-trukkok_igy_vegyunk_at_webshopos_csomagot
Többszáz hozzászólás van alatta tapasztalatokkal.
Én már rengeteg helyről rendeltem, rengeteg országból, olcsó és drága dolgokat is, jópárfajta futárszolgálattal. Sose volt problémám velük, ha volt hogy összetört pl 25 db üveges kézművessör, akkor minden probléma nélkül lejelentette a futár a feladónak aki másnap újraküldte jobban csomagolva.
-
DPD esetében kibonthatom a csomagot a futár előtt, és ellenőrizhetem a tartalmát, mielőtt kifizetném az utánvét árát?
-
adalbert1
veterán
A Sprinter futárszolgálat valószínűleg kikézbesítette valakinek a csomagot, amit várunk.
Először rossz volt a címzés, majd sikerült elérni, hogy a jó címre kézbesítsék - viszont a rendszerben egy olyan futár telefonszáma szerepelt, akit miután felhívtunk azt mondta, hogy nem is járt aznap a környéken - viszont kézbesítettként van megjelölve a csomag.
Ezt be is panaszoltuk náluk, erre azt írta a back office-uk, hogy ezt valaki átvette, és csatoltak is egy screenshotot egy olvashatatlan szignóval.
Emellett még azt mondták, hogy nekik felelősségük csak a feladó felé van, és ha nem mi vettük át, akkor elveszettként fogják kezelni (ezt nem tudtam értelmezni, ilyenkor ki téríti meg a minket ért kárt? Ők az eladónak, az eladó pedig nekünk?)Szóval jelenleg még lesz pár kör e-mailezés velük (akik ezt intézik, azoknak az ügyfélszolgálat szerint nincs telefonszámuk, csak e-mailben lehet velük kommunikálni, hát lol
) , reméljük, hogy vagy a csomag kerül elő, vagy az árát kapjuk vissza (akár tőlük, akár a feladótól).
Amit nem értek, hogy ha ismert volt a telefonszámunk, akkor abban az esetben, mikor állítólag kikézbesítették, miért nem tudtak felhívni minket? Illetve nem tudják, hogy melyik futár vitte ki és milyen címre?
-
#03556352
törölt tag
Sziasztok!
Még múlthéten a Jófogás Háztól-Házig szolgáltatásával feladtam egy 50.000 Ft értékű csomagot, amit hétfőn sikeresen kézbesítettek. A pénzt már elvileg szerdán elutalták nekem, de nem jött semmi. Ugye az utalásokat nem a Jófogás, hanem a GLS futárszolgálat intézi. Írtam nekik e-mailt, hogy egyeztessük a bankszámlaszámot, hogy jó bankszámlaszámra utalták -e, a bankszámlaszám jó, egyezik, a pénz viszont hozzám nem érkezett meg még ma sem, és az utalás óta eltelt 4 munkanap.
Mi lehet a gond szerintetek? Mit kéne tennem?
Köszönöm.
-
Sanyi52
tag
Sziasztok! A Royal Sprint-től várok holnap csomagot. A csomagszámot még nem kaptam meg. Állítólag 8 és 16 óra között fog érkezni. Elég nagy intervallum.
Aki mostanában rendelt, tapasztalatát kérném, hogy szólnak-e előtte telefonon? -
Edorn
senior tag
FoxPost automatából automatába küldés esetén a kazettát viszik át egyik helyről a másikra?
Azért kérdezem, mert egy terméket küldenék az eredeti kartondobozában, ami viszont nem egyszínű, hanem termékfotók, meg logok vannak rajta és olyan kevés csomagolóanyag van itthon, hogy baromi körülményes lenne bevonnom egyszínű papírral, amit pl a posta elvár... FoxPost-nál számít ez?
-
Predator2
addikt
Helló
Urak van még esély, hogy ezt megkapom? [link]
Először nem kézbesítettek, (rájuk vártunk, de nem jöttek végül)
Másnap hívtak, hogy hozzák a cuccot, de nem voltam otthon, így nem tudtam átvenni.Lesz 3. próbálkozás, vagy esélytelen?
Üdv
-
Greentea
senior tag
válasz
bLaCkDoGoNe #74 üzenetére
Nekem most Németországban ingáztatják a csomagomat Frankfurt és Nürnberg között már jó pár napja
Kiváncsi leszek...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Az itthoni divízió kritikán aluli, idiótákból álló tróger társaság. Jó náhány csomagom volt már rajtuk keresztül, egyetlen egy (nem viccelek!) esetben sem sikerült normálisan, időben, probléma nélkül kézbesíteni azt. Mindig nekem kellett telefonálgatni, 15-20 perceket várva az ügyfélszolgálatra.
Volt olyan, hogy teljesen fals címre vitték (az egyébként helyesen címkézett) csomagot, vagy napokat utaztatták ide-oda (a csomagkövető szerint reggel felvették, este visszavitték anélkül, hogy kézbesítették volna).
A legutolsó csomagommal pl. egy hétig játszották ezt (egyébként január 2-án adták fel Angliában):
Hitvány, tróger banda.
-
hhenry
őstag
Rendeltem amazonról dhl hozta a csomagot oda adta a csávó a szomszédnak a csomagot mert,hogy ő nem vár meg nem értesitetek előre.Jelezve lett a dhl-nek és emeberünk fegyelmit kapott.
-
hhenry
őstag
Sziasztok! Express One milyen?
-
_Balee_
aktív tag
UPS-sel mik a tapasztalatok?
Az Apple-től rendeltem egy iPad Pro-t. Express kiszállítással UPS-sel küldik, elvileg a mai napon kellett volna megjönnie. Az UPS rendszerében továbbra is az látható, hogy a mai napon kiszállítják. Elvileg 7-ig szállítanak. Hát gondolom nem sok esély van arra, hogy ma megjön. Szerintem az a legnagyobb gond, hogy munkahelyre kértem a kiszállítást, a kaputelefonon értelemszerűen nincs kint a nevem. Persze megadtam, hogy hivatali épületről van szó. Elvileg az UPS-ses futár nem hívja az embert, és ha nem tudja azonosítani a címet, simán visszaviszi a csomagot. Ha ez tényleg így van, kurva szar egy cég.
-
Batib
őstag
Szerintetek most szombaton dolgozik a GLS? Lesz esetleg kiszállítás?
-
Mauzes
addikt
Sziasztok!
Cégünk várt egy csomagot a GLS-től, ezért ma reggel megnéztem a csomagszámot, hogy áll a dolog. A csomagkövetés szerint tegnap délután kézbesítették a csomagot, de mi nem vettünk át ilyet.
Több körben egyeztettem a GLS ügyfélszolgálattal és a portaszolgálattal is, ezek derültek
- Az ügyfélszolgálat beszélt a futárral, szerinte rendben leszállította a csomagot és át is vette tőle egy Jóska Zoltán nevű személy. A címzettnél csak cégnév szerepelt, személynév nem.
- Ilyen személy nem dolgozik sem a cégünknél, sem az épületben található többi irodában.
- Az épület kamera rendszerével visszakerestük a felvételeket, és ez igazolja, hogy ilyen méretű csomagot (21,3 kg súlyú, kb. 80x80x80 cm-es nagyméretű doboz) nem hozott a futár az épületbe és nem adott át se a címzettnek, se az épületen belül más irodának.
- Ugyanez a futár 18 perccel korábban egy másik kisméretű csomagot valóban kézbesített a cégünknek, amelyet rendben át is vettünk. De a későbbi csomag átadás ugyanerre a címre ugyanazon futár által nem történt meg.
Ilyenkor szerintetek mit lehet tenni?
Ha nincs személy megadva címzettként, akkor a futár bárkinek odaadhatja, majd később arra hivatkozik, hogy tőle rendben átvették?
Nem gyanús, hogy a futár ugyanabban a körben ugyanarra a címre 18 perc különbséggel kézbesít? Ennek mégis mi lenne a racionális oka?A legszarabb, hogy nem csak nagyértékű a csomag, de még sürgős is lett volna.
-
LÁZ
addikt
üdv, GLS-nél nincs vkinek értelmes kapcsolata?
sikerült az idiótáknak rossz embernek, rossz városba, rossz címre kézbesíteniük, és a hivatalos panaszkezelés max 30nap, erre a valós címzettnek se ideje, se energiája, úgyhogy jó lenne vhogy gyorsítani az ügymeneten
-
Heavyrain
őstag
Express One tapasztalat
Kaptam emailt, hogy ma 8:00 és 17:00 között ki fogják szállítani a csomagomat.
16:55-kor felhívtam a futárt, hogy mi a helyzet, azt mondta, hogy ma még kihozza. Megkértem, hogy ezt 20:00-ig tegye már meg és előtte csörgessen meg.
19:21-kor beírta a rendszerükbe, hogy "a címzett nem elérhető, nem tartózkodik a címen", mindezt úgy, hogy nem is hívott fel és be sem csöngetett. (szerintem el sem jött a címre).Értem én, hogy esetleg túl sok csomagja volt/lejárt a munkaideje, de akkor legalább tájékoztathatna erről. Nem kell kamuzni arról, hogy megpróbálta kihozni.
-
neo-geo
senior tag
Sziasztok. UPS-el van egy nem kicsi problémám. Egy ismerős vett nekem kintről egy Oakley szemüveget (opti.fashion.net) oldalról, egy olyan címre amin 07-18 óráig van mindig valaki. A probléma, már a harmadik napja nem kapom meg a csomagot, de a futár nem volt, nem hívott, és semmiféle cetlit nem hagyott, hogy ott járt volna. Ma hívtam kétszer is az ügyfélszolgálatot, és minden adat egyezik, és mondták ma meg fogom kapni a csomagot. Természetesen ma sem jött meg! Azt mondták, ilyenkor 5 napig tárolják, és utána visszaküldik a feladónak, vagy elmegyek érte a UPS Vecsési telephelyére. Na de ne Én mennyek már azért, amiért Én fizettem, hogy szállítsák le! Mit tudok tenni, hova lehet ilyenkor fordulni, mert nem az ügyfélszolgálatossal akarok ordibálni, mert Ő semmiről nem tehet. Előre is köszönöm, ha valaki tudna segíteni.
-
Fitzgerald
veterán
"Pannon XP" nevű noname futárcég ma vizsgázik nálam. Elvileg a kiszállítás napján sms-ben értesítenek annak várható időponjáról, és ha előző nap feladták a csomagot, akkor köv. munkanap délután 5.-ig kézbesítik azt.
Bár sms-t nem kaptam, a csomagot tegnap feladták, látom a rendszerükben is a tracking alapján, úgyhogy van még egészen pontosan 3 órájuk és 42 percük, hogy a kezemben legyen. Ha ez nem történik meg, a csomagot nem veszem át, a terméket megrendelem máshonnan, a webshop meg majd elgondolkozhat rajta, hogy érdemes-e a továbbiakban is szar futárral szállíttatni. Mármint ehhez én egymagam kevés vagyok, de remélem nem csak én vagyok így ezzel a dologgal, és elég nem időben kézbesített csonagjuk lesz ahhoz, hogy átgondolják az egész szitut.
Amennyiben így alakul a dolog, nem akarok én rosszat senkinek.
Drukkolok a Pannon XP-nek. -
Gyuszi83
tag
Sziasztok ! Venni szeretnék egy elektromos kerékpárt ( robogó ) jófogásról, de csak futárral tudnám megoldani a szállítását. Tudnátok esetleg olyan futárt ajánlani aki elszállítja nekem ?
Adatai: KERÉKPÁR MÉRETE 1680 × 460 × 860 mm
ÖNSÚLY (NETTÓ/BRUTTÓ) – KG 78kg
Köszönöm ! -
SigmaW
tag
Sziasztok, FOXPOST cégről írnék.. Pénteken lett feladva a csomagom egy autómatánál, úgy gondoltam, hétfőn ideér, mivel minden szolgáltató törekszik hétvégén is a címhez legközelebbi csomag depóba elküldeni a feladott cuccot, nos náluk ez nem így történik, ugyanis hétvégén semmiféle csomagmozgás nincs még raktárak között sem, nem csüggedtem, vártam kedden.. ..nem jött, semmi infó a csomagról, majd kedd este küldenek egy követési számot, péntek óta az első info amit kapok a feladott csomagról a cégtől, szerdán reggel jött az sms hogy csomagom érkezik, hívom a futárt azonnal a megadott számon, az a válasz fogad hogy ő már volt itt, és hogy majd másnap reggel tudja már csak kézbesíteni, kérdeztem hol végez nap végén oda megyek a csomagér, a futár fenhangon közli hogy minek az, úgyis jön erre holnap, ügyfélszolgálatot nem tudom hívni, mert nincs nekik telefonszám amin el lehet érni a céget, vagy ha van akkor az egy gombnyomkodós gép, csak facebookon lehet velük kommunikálni, a futár azóta fel sem veszi nekem a telefont, SENKINEK nem ajánlom ezt a link szar céget, ezek után a DPD/GLS/MPL egy álom, persze ha tovább akadékoskodom velük szerintem még a csomagomat is szétcseszik, megjegyzem hogy angliából/németországból is 4 nap alatt ideért csomagom, náluk ez a 6. napon fog sikerülni előreláthatólag.... VICC!
-
Imilenni
addikt
Sziasztok!
Egyszer használtam a DPD szolgáltatását, minden rendben volt.
Sajnos múlthét pénteken a DPD-vel adtak fel nekem csomagot, amit délben vett fel onnan a futár Pécsett. Érdekes, mert 7 órába telt a futárnak ugyaban a városban leadni a csomagját a központba.
Ugyebár ha 17:00ig felveszik a cuccot/feladod a csomagot valószínű hogy másnap már megkapod. (mindig!! Évek óta bármilyen futár céggel ideértek a dolgok másnap (munkanap))
Szóval a lényeg hogy a közelemben van az itteni kiszállító depo, gondoltam ha ki nem is hozzák ma, legalább oda beérkezik. Hát nem!
Most jött az e-mail hogy még oda se ért! (Telefonon nem értem el őket egész nap)
Most komolyan itt tartunk 2018-ban?
Persze nem garantáltan másnapra ér ide, de legalább a depoba beérhetett volna. Bár ha városon belül is 7 órába telt..akkor az évben nem ér ide. -
leslien
nagyúr
skacok. vkinek van info h a GLS szállít szombaton?
-
-
Black Friday keretein belül rendeltem valamit mert épp aprópénzért osztogatták. Tegnap jön az e-mail miszerint mai napot kézbesítik. Öröm boldogság!
Egész nap itthon ülök de semmi. Ránézek az e-mail fiókomra és tádámmm:Se egy telefon se egy dudálás az utcán, semmi. Tehát teljesen biztos vagyok benne, hogy nem járt itt a futárjuk ja és értesítőt sem hagyott (GLS-es fickó ilyenkor be szokott dobni egy sablon papírt erről a postaládába). Mit mondjak, rohadt boldog vagyok, hogy potyára baszarintottam itthon a rezet egész nap, főleg azután, hogy a BestByte oldalán megláttam ezt.
Lefordítom: a fillér.khm.szó cég megkeresi a leg-legolcsóbb futárszolgálatot majd kiköti, hogy nem vállal felelősséget a szállításért. Ez milyen már.
mod:
Majd még eldöntöm átveszem-e vagy sem.
-
maci1234
tag
Tegnap ott hagytam abba, hogy: "A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak." Ám a történetnek nem lett vége, hiszan ma kénytelen voltam az alábbi levelet írni a DPD-nek: "T. DPD! Látom marhára sietnek a válasszal, mert ezzel is védik a szándékosan NEM KÉZBESÍTŐ futárjukat. Pedig higgyék el, minden úgy történt ahogy leírtam. a csomag már visszament a feladóhoz, és most jön a poén: Szerencsére az eladót MÁR ELŐTTE ÉRTESÍTETTEM, hogy átvételkor (visszavételkor) jól nézze meg a csomagot, hisz megismeri majd, mert az én FUTÁRNAK ALKALMATLAN hazudós DPD-sem mindenre képes. A jóslatom bekövetkezett, mert valaki, (lehet, hogy Ő, talán szándékosan) a nekem szánt csomagot TERMÉSZETESEN összetörte. "
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- UHH! Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1280P 16/1TB Iris Xe 4K UHD OLED
- Asus Tuf Gamer PC. AMD Ryzen 5 3600/GTX 1080 Ti 11 Gb/16 Gb DDR4/500 Gb M2
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- OH Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1260P 16/512 Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- AKCIÓ! ASUS ROG THOR 1000W Platinum II tápegység garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ) dokkoló
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) G.Skill Trident Z RGB 3600MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest