Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • GEIL

    addikt

    válasz Spec #11433 üzenetére

    Látom nem érted mire céloztam.

    Ahhoz hogy "'medium-high" legyen a beálításod, ahhoz minden elemét a grafikának legalább medium/ high - ra kellene tenned.....az árnyékok miatt lesz egy játék látványosabban "térbeli".
    Ez már nem az oldalra scrollozós 2D mario vagy sonic.
    Árnyékoknak nincs konkrét funkciója ?

    példa:

    1.Egy sarok/kamion mögött guggolok....az ellenfél takarásban van, de egy fényforrás ( lámpa, a nap...stb) hátulról megvilágítja és az árnyéka benyúlik számomra látható helyre (talaj. fal, ajtó pl...) ...
    2. Egy mögöttem /felettem ház árnyéka előttem van és látom ahogy lassan kibújik az ellenfél a kémény mögül.....mivel guggol...így a lépéseket se és hangot se hallom...egyedül az árnyékát láthatom ha be van kapcsolva.....én háttal vagyok neki.....ez az egy segítségem....egyszerűen "kell"....így teljes az érzékelés lehetősége.

    Még azt is meg tudod mondani hogy shotgun vagy ar van a kezében pl....hát ha ez nem konkrét funkció a piszok jó látványosság mellett akkor tényleg én vagyok a hülye :)
    Persze szükséges hozzá "dinamikus fénykezelés" (effects High /Epic)....stb.

    Mindentől függetlenül szerintem egy játékról úgy lehet véleményt mondani, ha látjuk a maximális (kb maximális) grafikát amit megírtak hozzá.....ennyiben azért erősen szimpatizálok a konzolokkal, mert ott nem lehet rottyra butítani egy játékot...

Új hozzászólás Aktív témák