Hirdetés

Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Oliverda #30794 üzenetére

    Ja, csak minek. Amikor ~30eve 1500ccm-s 4hengeres motor 1000+LE-s volt az F1-ben, akkoris voltak v6-s probalkozasok, de ha tul kicsi egy dugattyu atmeroje, akkor csak kisebb szelepek fernek el felette a hengerfejben is. Most meg megy a hokizas a 2.4 V8-ra, amik ehhez kepest csak frutti 750-800LE-t tudnak 1.5x akkor ccm-bol, 1.5x akkora fordulaton, meg 2x annyi hengerbol...

    Attol hogy ez sor 4 vagy v6, sok nem mulik, csak utobbi 1.5x annyi alkatresz, ami csak tobb penz meg hibalehetoseg is.

    Akkor a BMW a '60-s evekbeli 1502-s utcai BMW-k blokkjat hasznalta erre, amit occsoe vettek bontokbol, mert mar tobb volt ott belole, mint az utakon.
    Pl a Honda meg kulon epitett erre egy V6-s blokkot.
    Asszem nyilvanvalo melyik volt az olcsobb.

    Az, hogy egy butabban utcan is hasznalhato blokkot hasznalnak majd, csak olcsositja az F1-t, hogy tobb csapat tobb motorszallito is szerepeljen. Semmi ertelme 10-12autos 2 motorszallitos versenyeknek. Szerintem az is kene, hogy 3-4 gumigyarto menjen.

    több drón kell ;P

Aktív témák

Hirdetés