Mi lesz akkor itt holnap a futamon, ha már időmérőn ennyien kicsúsznak
You are not prepared.
Mi lesz akkor itt holnap a futamon, ha már időmérőn ennyien kicsúsznak
You are not prepared.
Istenem.
Sejtettem, hogy Kova elszerencsétlenkedi a dolgot.
Nem baj, jövőre már nem teszi a McLarennél...
mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Hihetetlen, hogy ennyi baleset van, pedig száraz a pálya ...
Press any key to continue ...
Ennek én is örülök!
A mai időmérőt jól benéztem... azt sem tudtam hogy most van.
Még jó hogy a Magyar kommentátor okosabb mint Raikonnen versenymérnöke és ő jobban kiszámolja hogy hány kört tud menni
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
Nemértem hol az összefüggés, szerinted száraz pályán nem csuszhat meg egy f1 es autó? vagy nem hibázhatnak a pilóták?!
Jellemzően akkor szokott ennyi baleset lenni, amikor szakadó esőben mennek a pilóták, mint például a tegnapi napon.
Számomra meglepő, hogy bár tegnap azt jósolták hogy háromnapos eső lesz, ma mégis száraz a pálya, de mégis sokan törik össze magukat.
Elismerem, nagy a hajtás, nagyon akar menni mindenki, és ilyenkor még inkább hibázhatnak a pilóták, és amint látjuk, hibáznak is.
Press any key to continue ...
Hát én Kimit a q3-ba előbbre vártam, ha már q2-be 5. tudott lenni. Reméljük agyig van tankolva, és első körbe megelőz vagy 2 embert, ami nem lehetetlen Kers-el, mert ott a rajt, és a hátsó egyenes...
Vettelnek gratulálok! Unalmas nem volt a reggel, de nem sok kört láttunk.
2007-05-06 óta itt!
Jó volt az időmérő, gatula mindenkinek!
Q2-es sárgazászlós-mértkörös eseményekről mikor lesz további fejlemény?
Már ha lesz...
mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Nem bántam meg, hogy korán keltem ...
Kíváncsi leszek, a holnapi verseny hogyan alakul.
Remélem nem lesz szakadó eső!
Press any key to continue ...
Én is előbbre vártam Q3-ban, ahogy néztem hiába ment 3 (4?) kört ahogy a mérnöke mondta az elején, mert nem javított az első körének idején (de lehet rosszul láttam, majd kiderül ha lesz info).
Q2-ben szerintem mákja (is) volt, hogy az elején kijött és futott egy kvázi gyorsat, mert utána ez sokaknak nem sikerült a piros zászlók miatt.
Feel Good Inc.
Jó volt az időmérő.Nagyon várom a futamot... ha esni fog az eső az még megkeverné a paklit. A Brawnok miatt nem kell aggódni,monzába se indultak valami túl jó helyről mégis behúzták a futamot
(#2463) [CS]Blade2 válasza Pompi (#2461) üzenetére
Utána azt az időt megjavította elsőre, így olyan sok értelme nem volt. Szerintem nem maradt lágy gumi, az Q1-ben és Q2-ben 2x-2x tettek fel új lágyat, ha jól láttam.
A sárga zászló alatt pedig talán Button és Bari ment át, meg még valaki. És persze Alonso is, de ő szerintem lassított, azért volt pipa.
[ Szerkesztve ]
(#2465) Motion_Blur válasza D@ni88 (#2457) üzenetére
Szerintem nem maradt lágy szett gumija, mert Q1-ben már nagyon hamar feltette. Azt se gondolnám, hogy nagyon meg lenne tankolva, mert akkor nagyobb lett volna a hátránya.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
hát jellemzően egy kanyarnál rontottak a pilóták, ott a szimulátorban is ciki, ha felfekszik a rázókőre a kocsi
(#2467) [CS]Blade2 válasza [CS]Blade2 (#2463) üzenetére
Mire leírtam már ki is jött a hír: Több versenyzőnek törölhetik az eredményét
(#2468) D@ni88 válasza [CS]Blade2 (#2467) üzenetére
hát az ciki lesz...
de amúgy nem értem mért kell ez a büntetősdi mindig, már több futamon/edzésen nyúlnak bele az eredménybe mint ahány tiszta hétvége van.
Oké, persze, sárga zászlós szabályt be kell tartani, de mostanában nagyon a pilóták körmére van nézve...
amúgy meg Buttontól nem sajnálom ha elveszik még azt a 7. helyet is
ha már a világ legjobb pilótája akkor onnen is nyer
[ Szerkesztve ]
(#2469) Petya25 válasza [CS]Blade2 (#2467) üzenetére
Az oké, hogy előzni nem lehet sárga alatt, de gázt adni sem?
Ha látom, hogy nincs akadály akkor sem nyomhatom????
Amúgy a piros zászló miatt elvesztett köröket mag alapból vissza kellene adni a versenyzőknek, mert sokszor sokan buknak értékes perceket emiatt. Egyébként ez a kiesős szisztéma egy szar, jövőre legalább a benzinnel nem kell variálni a végén...
Ha elveszik az időket, akkor nagy katyvasz lesz holnap a rajtrács.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Nem.
"Az autó- és motorversenyeken ezek segítségével kommunikálnak a vezetővel. Ezek közül a legismertebb a fekete-fehér kockás zászló. Ezzel intik le a győztest. Sárga zászló jelzi, ha valami miatt lasabban kell menni a megszokottnál, piros zászlót pedig a verseny felfüggesztésekor használnak. Fekete zászló jelzi a büntetéseket. "
by wikipwdia
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
(#2471) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#2467) üzenetére
Buttont kizárják, Birkának tízhelyes és ismét nyitott a VB
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nem.
"Az autó- és motorversenyeken ezek segítségével kommunikálnak a vezetővel. Ezek közül a legismertebb a fekete-fehér kockás zászló. Ezzel intik le a győztest. Sárga zászló jelzi, ha valami miatt lasabban kell menni a megszokottnál, piros zászlót pedig a verseny felfüggesztésekor használnak. Fekete zászló jelzi a büntetéseket. "
by wikipedia
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Durva, hogy a Ferrarik és a Brawn-ok mennyit buknak az első szektorban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Elég nehéz lesz nekik amúgy is a holnapi verseny - a szektoridőket nézve...
Örülnék a nyíltabb vb.-nek, de talán túlzás lenne őket hátratenni.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
(#2475) gV válasza Motion_Blur (#2473) üzenetére
szomorú látni, mivel mikor legutóbb itt volt a mezőny magasan a Ferrarinak feküdt legjobban a pálya [link], érdekes az is h hogyan változtak a szektoridők a szabályoknak köszönhetően
Glock lába megsérült a balesete következtében ...
Press any key to continue ...
(#2477) Motion_Blur válasza gV (#2475) üzenetére
Mit művelt a Mester a Q2-ben, 1 sec-et kapott a mezőny...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#2478) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#2465) üzenetére
Raikkönen: Jelenleg ennyi van a Ferrariban
"Bosszantó, hogy nem maradt új szett lágy gumim a harmadik etapra, mivel azokat korábban már fel kellett használnunk, nehogy idő előtt kiessünk. Végeredményben egy eredményes, és jó időmérőn vagyunk túl."
"Holnap mindent beleadunk, hogy egy jó versenyt teljesítsünk: nehéz lesz harcba szállni az első helyekért, de megpróbáljuk, és úgy számolunk, hogy egy kiváló stratégiával kezdhetjük meg a futamot."
Remélem tényleg meg van tankolva, és holnap be tud jönni első 6-ba
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#2479) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#2471) üzenetére
Vagy +5 hely, és akkor 10. és 12. hely.
Vagy törlik a Q2-es időt, és bedobják 12. és 13. helyre.
Érdekes, hogy Button megint kikapott.
(#2480) puttputt válasza [CS]Blade2 (#2479) üzenetére
Nagy mákos, ha ezek után megnyeri a vb.-t (bár meg is érdemli)..., az évad második felében ("harmadik negyed") nem tudott sokat mutatni.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Ha a szezon elején szerencsétlenkedik, és a végén nyeri a futamokat akkor meg a többség szerint megérdemelt vb lenne.
/人◕ ‿‿ ◕人\
(#2482) proof88 válasza Motion_Blur (#2477) üzenetére
Tiszta szégyen, hogy ennyire degradálódtak a szabályok miatt a kocsik... 1. szektorban 1,7 mp, 2. szektorban 0,5 mp, 3. szektorban 1,2 mp ...
2006 óta újra lett aszfaltozva az egész pálya, nincs felgumizva...így érthető!
tényleg az egész pálya? Gulya mondott ilyesmit, de nem hiszek neki. Szerintem ennyi különbség van ténylegesen az autók között.
(#2485) hunnylander válasza proof88 (#2482) üzenetére
Ez semmi, 1-2 év alatt behozzák. És különben is miért baj az a néhány mp-es lassulás? Nincs jelentősége a versenyzés színvonalára, még mindig az F1 a messze leggyorsabb versenyszéria (OW, road course). De már idén is túl nagy a tempó a pálya biztonságához mérten. A bukóterek nem ideálisak ehhez a gyors pályához.
Szuzuka 17 halálos balesetet jegyez.
Igen, a teljes pálya aszfaltozása új (és a klétesítményeken is újítottak), továbbá kilenc srácnak új a pálya és a szabadedzéseken se sokat gyakorolhatták szárazon, a McLaren is látatlanban lőtte be az autót az időmérőre készülve. A 3. szabadedzés végeztével még sehol sem voltak a végleges beállításokkal, az egész péntek értéktelen volt, az 1 órás FP3 meg kevés.
Meg is lett az eredménye, az időmérőn is hullottak a pilóták, mint a legyek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#2486) Oliverda válasza hunnylander (#2485) üzenetére
A súlyokról és büntikről nincs még hír?
A 130R szerintem a legveszélyesebb. Alig van valami bukótért. Volt is ott már egy jó kis bukta pár éve, pont Toyota-val:[link]
Hamilton-tól nem számítottam 3. helyre, de az FP3 után még talán Q3-ra sem. Ráadásul ahogy néztem magasan a két McLaren-nek a legnagyobb a top speed-je az egyenesekben. Lehet hogy lesz majd egy-két jó előzés a futamon.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#2487) hunnylander válasza Oliverda (#2486) üzenetére
Nagyon friss (1 perce) hír James Allentől:
FIA decision 5 place grid drop for Alonso, Barr, Button, Sutil, Reprimand and 5 place drop for Buemi
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#2488) proof88 válasza hunnylander (#2485) üzenetére
Csinálták volna meg normálisabban a pályát akkor... erre nem tudok mit mondani, fájna pl a 130R-nél jó nagy bukóteret kialakítani? Az bele sem szólna a pálya vonalvezetésébe...
(#2489) Motion_Blur válasza hunnylander (#2487) üzenetére
Alonso-nak miért??
Oliverda: thx
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#2490) proof88 válasza Motion_Blur (#2489) üzenetére
biztos későn vette észre a sárgát, nem volt elég, amikor észrevette és lassított...
(#2491) Oliverda válasza Motion_Blur (#2489) üzenetére
"Nem tudom, hogy a többiek mit csináltak, én csak azt tudom, hogy én lassítottam. Kicsit ugyan későn sajnos, de csak akkor láttam meg a sárga zászlót"- vallott színt Alonso, akinek egyébként a Q2-t követően jelenése volt a versenyfelügyelőknél, akik azért rendelték be, mert a sárga zászlós jelzés hatálya alatt előzte meg Sébastien Buemit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#2492) hunnylander válasza Motion_Blur (#2489) üzenetére
Még nem tudom, valószínűleg ő se vette el a gázt az elvárt módon és mértékben.
01 McLaren Mercedes Lewis Hamilton 656.0
02 McLaren Mercedes Heikki Kovalainen 675.0
03 Ferrari Giancarlo Fisichella 661.5*
04 Ferrari Kimi Räikkönen 661.0
05 BMW Sauber Robert Kubica 686.0*
06 BMW Sauber Nick Heidfeld 660.0
07 Renault Fernando Alonso 689.5*
08 Renault Romain Grosjean 691.8*
09 Toyota Jarno Trulli 655.5
11 STR Ferrari Jaime Alguersuari 682.5*
12 STR Ferrari Sébastien Buemi 665.4*
15 RBR Renault Sebastian Vettel 658.5
16 Williams Toyota Nico Rosberg 684.5*
17 Williams Toyota Kazuki Nakajima 695.7*
20 Force India Mercedes Adrian Sutil 650.0
21 Force India Mercedes Vitantonio Liuzzi 682.5*
22 Brawn Mercedes Jenson Button 658.5
23 Brawn Mercedes Rubens Barrichello 660.5
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
hmm, vajon káosz futam lesz?, Ha bejön 1 kis eső akkor...gatya..
Barira kéne tenni most 1 kis lóvét csak nem látom mennyi az oddsa a sportingon.
most büntették meg 5 rajthellyel, szted első lesz?
Na most hogy Kimi a büntik miatt a 4-ik helyről rajtol bizakodva várom a versenyt .
PSN ID:blazseydr
5.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#2497) Motion_Blur válasza Oliverda (#2496) üzenetére
Ő Heidfeldet már nem is számolta, 50 méter alatt meglesz
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Bocs azt hittem Heidfeldet is megbüntették
PSN ID:blazseydr
(#2499) hunnylander válasza Motion_Blur (#2497) üzenetére
Az 5. helyről is fel lehet ugrani az 1.-re egy jó KERS-launch-csal. Kimi és Lewis is mutatott már ekkora mértékű rajtokat idén.
Ráadásul a páratlan számú rajtrács a felgumizottabb oldal.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Kissé megváltozott a végső rajtsorrend.
1. Vettel Red Bull-Renault
2. Trulli Toyota
3. Hamilton McLaren-Mercedes
4. Heidfeld BMW-Sauber
5. Raikkonen Ferrari
6. Rosberg Williams-Toyota
7. Kubica BMW-Sauber
8. Sutil Force India-Mercedes *
9. Barrichello Brawn-Mercedes *
10. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari
11. Button Brawn-Mercedes *
12. Fisichella Ferrari
13. Kovalainen McLaren-Mercedes **
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari *
15. Nakajima Williams-Toyota
16. Grosjean Renault
17. Alonso Renault *
18. Liuzzi Force India-Mercedes **
19. Glock Toyota ***
20. Webber Red Bull-Renault ***
* Öthelyes rajtbüntetés
** Öthelyes rajtbüntetés váltóberendezés cseréje miatt
*** A bokszutcából rajtolhatnak az autó újjáépítése miatt
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."