Hirdetés
- Mindent a StreamSharkról!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
- Itt az új LOGOUT!
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Xirtam #17911 üzenetére
Az adott szabályrendszerhez kell a lehető legjobban alkalmazkodni, erről szól a tervezés....
Ugyanúgy, ahogy a McLaren ötletes volt az F-csatornájával, ahol a pilóta tölti be az egyébként tiltott automata szárnyállító elektronika szerepét, más is találhat lyukakat az aktuális szabályrendszeren.
-A képeket látta szerintem mindenki az első szárnyak elhajlásáról az időmérőn.
Redbull>Ferrari>McLarenJelenleg egy fix súllyal (50kg?) terhelik az első szárnyakat, és a súly hatására nem lehet nagyobb az elhajlás egy fixen meghatározott értéknél. (1cm?)
Ha a Redbull talált olyan anyagot és szárnykialakítást, amely a növekvő szélterhelés hatására nem lineárisan hanem annál jóval nagyobb mértékben hajlik el, akkor ők is találtak egy lyukat a szabályrendszeren.
pl. 50kg. 0,9cm (megfelel a szabályoknak)
75kg terhelésnél pl. 2,5cmNyilván a valóságban ennél jóval bonyolultabb a téma, és érinti a teljes konstrukciót, hogy ki tudják használni az előnyeit.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPad (7.gen) IPS Wi-Fi +Cellular 32GB Tablet 10,2 col
- Apple Watch Ultra 2 Titanium White Garancia 2025.02.18.
- SWITCH OLED + 512GB Memoria kártya + Fusion PowerA Pro Controller + Gorilla Glass + Satisfye Zengrip
- Üzletből, garanciával, Lenovo Legion Ryzen 7 5800H 16RAM 512SSD RTX3060 FULLHDIPS/15,6"144Hz
- iPhone 13 128BG Blue - Kártyafüggetlen, 92% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen