Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz AMD Power #27945 üzenetére

    Igen, szimulátorból is átjött, hogy elég megterhelő a pálya. Ha valahol nem úgy rakod a kocsit, ahogy kéne, akkor vesztettél is századokat, esetleg tizedet. Mondtam is, hogy az 1. edzés alatt mutatott top speeds @ turn 5 adatok elég érdekesek voltak, abból a szempontból, hogy ki mennyivel haladt ott át. Pedig az a kanyar szerintem nagy koncentrációt igényel, hogy pontosan menj át a kocsival. Ha nem vagy elég ügyes, már megvan egy rosszabb köridő, és ezt máshol nem igazán tudod feljavítani, mert nagyon fontos, hogy a pálya kritikus részein precíz legyél. Ez a kanyar is egy kritikus rész.
    A puklisra meg, pl Massánál lehetett látni nagyon 1. edzésen, hogy a célegyenesben hányszor szóródtak a szikrák a kocsi aljánál. Nem tudom, hogy ez mennyire okoz sérülést, de sebesség szempontjából sem mindegy, tehát gondolom a magasságon kell változtatni felfele, ami rosszabb.

    Motion: Kimi nagyon komolyan odarakta magát az 1. edzésen. Szerintem csak a tankolt balanszot gyakorolgatta a 2. edzésen. Nem tudom, láttad-e, de tényleg jót ment, és emlékeim szerint a best lapje is jobb lett volna, ha a célegyenesre ráfordítóban nem csúszik meg (vagy ott tartotta fel valaki, már nem emlékszem?).

    Trullinál iszonyatosan nagyra tágult szemekkel néztem a monitort, hogy meri ezt megcsinálni, de ilyenkor arra gondolok, hogy talán rászóltak a fülére, hogy most gyere, nem jön senki. Meg hogy ő öreg róka és biztos lehet. De a szabály az szabály. Menetiránnyal szemben és átlépve a fehér vonalat ment a boxutcába, ehh.

    mod: szóval én most nagyon bízok Kimiben, 2 okból. Az egyik az, hogy meleg a pálya, valószínűleg kedvezőbb lesz a Ferrarinak ez a körülmény. A másik az, hogy Kimi elmondása szerint estefelé aktívabb, tehát remélhetőleg most nem fog elaludni a volánnál. :DDD

Aktív témák