Piquet kevésbé, és lehet hogy a többi csapat sem fog örülni...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#9801) Oliverda válasza manutdzoli (#9800) üzenetére
Piquet kevésbé, és lehet hogy a többi csapat sem fog örülni...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Engem nagyon boldoggá tesz
Itt a mester Alonsó,gondolom igy gondoltad
Jaj, mester, persze.
Örülök,hogy mások is osztják a véleményemet.
Fura nekem ,hogy holnap kezdődik a teszt,és hétvégén is lesz.
Régen is volt ilyen?
Üdv:
Mindenkinek!
Amúgy én utálom Alonsót (most már) de ez mellékes.
Mindenkinek van egy saját véleménye,és ezt tiszteletben tartom.
Öszinte leszek hozzád:én meg nem utálom.
Üdv!
Régen én is szerettem, de a hülyeségei miatt átpártoltam Kimihez.
(#9809) hunnylander válasza nike_ (#9808) üzenetére
Alonso nem csinált nagy hülyeségeket, és meg lehet érteni a viselkedését, ha kicsit mögé nézünk a dolgoknak és van bennünk empátia. Alonso tavaly csak igazolta a mondást, hogy két dudás nem fér meg egy csárdában. Angol csárdáról lévén szó, persze hogy a spanyol dudás húzta a rövidebbet.
Mondja mindezt egy Hamilton és McLaren szimpatizáns.
Nekem úgy rémlik, hogy Kiminek is voltak hülyeségei, de hát kinek nem?
www.HunnyF1.com
(#9811) PazsitZ válasza hunnylander (#9809) üzenetére
Hát nekem régen se volt igazán szimpatikus
- http://pazsitz.hu -
(#9812) manutdzoli válasza hunnylander (#9809) üzenetére
Jól tette alonso hogy visszatért a renault-hoz,a mekinél nemsok jövője lett volna.Aztán ki tudja hogy piquet nem tör borsot alonso orra alá,úgy mint hamilton.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
(#9813) gV válasza manutdzoli (#9812) üzenetére
biztos h nem ott van erre a garancia: Briatore
Érdekes motorborítással kísérletezik a RedBull
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
De furcsán néz ki.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
Kb. mint egy kombi F1-es verda
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
Mai tesztek részeredményei:
Circuit de Catalunya 13:58
1. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:22.433 32
2. F. Alonso Renault R28 1:22.889 +0.456 47
3. G. Fisichella Force India F8-VII 1:23.015 +0.582 52
4. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:23.266 +0.833 33
5. N. Rosberg Williams FW30 1:23.453 +1.020 12
6. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:23.657 +1.224 23
7. D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:23.668 +1.235 26
8. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:23.718 +1.285 13
9. G. Paffett McLaren MP4-23 1:23.772 +1.339 20
10. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:23.920 +1.487 25
11. K. Nakajima Williams FW30 1:23.955 +1.522 35
12. N. Piquet Jr. Renault R28 1:24.046 +1.613 24
13. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:24.227 +1.794 38
14. R. Barrichello Honda RA108 1:24.794 +2.361 15
15. A. Wurz Honda RA108 1:27.807 +5.374 6
Incidensek:
12:47 G. Paffett Spin, 12:57
11:25 K. Nakajima Crash, 11:43
10:43 G. Paffett Stop, 10:50
10:30 S. Bourdais Stop, 10 10:42
09:55 M. Webber Stop, 10:03
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
(#9818) manutdzoli válasza snecy (#9814) üzenetére
Tyű,hát ez meg hogy néz ki
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
Ezt már szeretem!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
(#9820) Motion_Blur válasza RedWing (#9817) üzenetére
"3. G. Fisichella Force India F8-VII 1:23.015 +0.582 52 "
LOL!!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#9821) VaniliásRönk válasza snecy (#9814) üzenetére
Oldalszélben biztos nagyon előnyös.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
Hamilton eltángálta a Ferrari nélküli mezőnyt Barcelonában
Pos Driver Team Time Laps
1. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:22.263 82
2. Alonso Renault (B) 1:22.889 61
3. Kubica BMW-Sauber (B) 1:22.983 65
4. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:23.015 98
5. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:23.270 52
6. Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:23.349 45
7. Piquet Renault (B) 1:23.367 44
8. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.387 89
9. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:23.453 12
10. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:23.491 60
11. Webber Red Bull-Renault (B) 1:23.547 52
12. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.836 54
13. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:23.955 35
14. Barrichello Honda (B) 1:24.125 53
15. Wurz Honda (B) 1:26.975 26
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#9823) Thrawn válasza hunnylander (#9822) üzenetére
4. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:23.015 98
Hát ezt meg hogy sikerült összehozni?
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
(#9824) hunnylander válasza Thrawn (#9823) üzenetére
May The Force Be With You
A Ferrari motor meg a nagy igyekezet, meg a Force, meg az India...
...meg talán egy üres tank.
www.HunnyF1.com
(#9825) snecy válasza hunnylander (#9824) üzenetére
Nem rossz idő az üres tank ellenére sem, tavaly Sutil a Q1-ben 8 tizeddel ment itt lassabban ennél, még TC-vel.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
(#9826) snecy válasza VaniliásRönk (#9821) üzenetére
egyenesfutási tesztekre kiváló megoldás, kanyarokban szerintem már kevésbé
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
(#9827) bandus válasza hunnylander (#9822) üzenetére
megint azok a hondák senna óta sehol sincsenek.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
2004-2006 között azért messze jobb volt a helyzet a másféltucat dobogós helyezéssel.
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
(#9829) -Mike- válasza hunnylander (#9824) üzenetére
May The Force Be With You
német tolmács: május negyedikén találkozunk ;)
ez igaz, elég túlzó volt a megállapításom. de egy olyan jó széria után, hogy a fenébe tudtak ennyit visszesni?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
sztem ott b@szták el mikor elküldték David Richardsot
(#9832) barnam_ válasza hunnylander (#9822) üzenetére
Érdekes hogy feljött a Renault, most hogy Alonso "haza tért"...
Én drukkolok nekik
Milyen jó is volt anno a piros-fehér meki... + a sárga sisak.
Alonso elárulta, egy másodperc a Renault hátránya
Remélem ez meg is marad.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
Megfog maradni tavaly sem fejlődtek szinte semmit az évad során idén sem hiszem h sokat javulnának (akkor már most sem 1mp lenne a hátrány)
(#9836) Motion_Blur válasza AMD Power (#9834) üzenetére
Ha ez igaz, akkor már a Renault is kiesett a pakliból, ahogy a BMW is. Megint marad a McLaren, Ferrari párharc.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
10:45:
1. Alonso 1:23.668 4 laps
2. Button 1:23.970 6 laps
3. Webber 1:23.997 5 laps
4. Coulthard 1:24.397 4 laps
5. Kubica 1:24.839 6 laps
6. Liuzzi 1:27.117 7 laps
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Én meg nagyon remélem,hogy nem.
(#9839) hunnylander válasza snecy (#9826) üzenetére
A techikai analízis szerint meg éppenhogy a kanyarkezdési stabilitást segíti elő.
Red Bull try radical new aero solution
The solution aids the car's stability particularly on corner entry, which is important this year, as the loss of the engine braking control on the single ECU makes the cars less stable. This fin could go some way to recovering some of the lost stability.
www.HunnyF1.com
(#9840) SzalaiG válasza Motion_Blur (#9836) üzenetére
Pedig a BMW odaférhetne, h ne legyen olyan egyhangú...
"General news and bits:
- Ferrari will test all three days with Massa and Raikkonen in Bahrain.
- Tost is happy with STR's performance still driving the old car, in February (so either here or at the next test) they will get a new front suspension.
- Glock said they won't be running among the top five but at least mechanically the car is 'healthy'. Two windtunnels are running non-stop in Cologne and 300 men in Tokyo are constantly working on simulations to make the TF108 go faster.
- Vettel said in Valencia that Ferrari has the best mechanical grip. Massa said that in Jerez Ferrari was indeed going better over the kerbstones but that that was still little representative.
- RBR's problems regarding to the gearbox definately seem to be over. In the factory they've surpassed well over 3300 km with the new one and on track no problems with the mechanism have yet ocurred.
- Honda will only introduce their final aerodynamic package shortly before Melbourne, so expect this to be at the Barcelona test from the 25th till the 27 of February. The reason why they were so late with this year's car is that the 'error'-analysis of the old car took such a long time.
-----------
About the Barcelona test:
- Hamilton wasn't actually scheduled to test tomorrow but he asked the team if he could test instead of De La Rosa, who'll thus be working on the simulator in Woking instead.
- Yesterday Hamilton did 84 laps in total, 20 of them under the barrier of 1:24, and 17 of those under the barrier of 1:23. Alonso struggled a lot more going faster than 1:23, but he did setting his best time: 1:22.889.
- Alonso had to stop testing yesterday at 16:11 because his gearbox went bust. Both Renault drivers were concentrating on the balance of the R28 but Piquet also has a problem at one stage.
- The balance of the BMW Sauber already seems a bit better compared to last week's test.
- Nakajima went off with a speed of 305,9 km/h yesterday. Both drivers are on track again today but the part that caused Nakajima's crash has been strenghtened.
- They didn't say it but you could read from the faces of the Honda engineers they expected more of the new car. Both Barrichello and Wurz did little laps with the latter seeming to have infinite problems with the car."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#9842) Motion_Blur válasza hunnylander (#9822) üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#9843) AMD Power válasza Motion_Blur (#9836) üzenetére
Jobb lenne ha 4 élcsapat lenne és nem kettő.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
(#9844) Motion_Blur válasza AMD Power (#9843) üzenetére
Szerintem ez lehetetlen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#9845) AMD Power válasza Motion_Blur (#9844) üzenetére
Sajnos. Pedig egy 8 esélyes VB jó lenne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
13h16
1. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:21.679 31 pit
2. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:21.782 +0.103 42 pit
3. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:22.387 +0.708 42 pit
4. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:22.616 +0.937 31 pit
5. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:22.833 +1.154 41 pit
6. F. Alonso Renault R28 1:23.001 +1.322 55 pit
7. N. Piquet Jr. Renault R28 1:23.002 +1.323 49 pit
8. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:23.020 +1.341 53 pit
9. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:23.070 +1.391 35 pit
10. D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:23.322 +1.643 47 pit
11. J. Button Honda RA108 1:23.970 +2.291 16 pit
12. V. Liuzzi Force India F8-VII 1:24.650 +2.971 27 pit
13. N. Rosberg Williams FW30 1:25.982 +4.303 8 pit
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#9847) hunnylander válasza Motion_Blur (#9842) üzenetére
A Red Bull vagy a McLaren?
Most Barcelonában túl hideg van a jó időeredményekhez. 10 °C, ráadásul felhős ég, így az aszfalt sem tud felmelegedni a napsütéstől.
www.HunnyF1.com
(#9848) manutdzoli válasza gV (#9831) üzenetére
Én nem értettem miért küldik el,2004-ben nagyon jók voltak,rengeteg dobogó,a ferrari mögött ők voltak a legerősebbek.Aztán elment David Richards,na jó,volt egy győzelem,de semmi más.Szó szerint elbaszták.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
(#9850) Motion_Blur válasza gV (#9849) üzenetére
Érdekes, hogy a miért-ről nincs szó a cikkben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section