Hirdetés
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #34447 üzenetére
Hát pedig (csupán megérzés szinten) szerintem idén sem lesz túl jó a Williams. Úgy gondolom, hogy a lendkerekes KERS zsákutca lesz, maga az autó pedig ugyanúgy a középmezőnybe való, ahol eddig is volt. Persze lehet egy-két villanásuk Rosberggel, de a dobogó közelében már most is túl sokan vannak.
-
Bermi
aktív tag
válasz hunnylander #34450 üzenetére
nem szeretem, se a búráját, se ahogy a sajtóban lejön, hogy viselkedik,
nálam nem 2008-ban ásta el magát, hanem 2007-ben Alonso csapattársaként.
ha kiesnek a kedvenc pilótáim, akkor nem marad más hátra, hogy antiszurkolással, azon izgulok, hogy Ő is kiessen.és nem kellene ide keverni ezt "Antropológiailag ellenszenves az afro-angol arcberendezés"
köze nincs hozzá, egyszerűen ritka ellenszenves egy fazon, nem kell belemagyarázni semmit.
és nem állítom, hogy idővel nem változhat meg a véleményem, mert egy időben Schumachert és Alonsot ki nem állhattam, de későbbi viselkedésük miatt megkedveltem őket.
F1.....
-
Dragbajnok
tag
Teljes körű online F-1 közvetítést ad a BBC
Ez azért nem semmi lesz.Jó lenne ha ez elterjedne és mondjuk kis hazánkban is lenne egy tvtársaság aki ezt megcsinálná. -
veterán
válasz hunnylander #34450 üzenetére
Nézd nem az arcberendezése zavar,azzal nincs gondom.
Mikor bekerült az F1-be azt hittem csöndes szerény gyerek,de nem az,söt inkább nagyképü.
Aláírom,hogy szegénysorból származik és most a tehetségével sokkra vitte,de ha belegondolsz ha valaki bekerül a Forma 1-be lehet bármilyen nagy tehetség a legalacsonyabban kezdi.
Ha megnézed bármelyik világbajnokot,hogy milyen lent kezdték és fokozatosan évek kemény munkájával jutottak fel a csúcsra.Neki meg rögtön a segge alá tették a mezöny legjobb autóját.Kérdezem hol a szamárlétra?
Ugye,hogy 1007.ben nem világbajnok azt ö barmolta el,és hogy tavaly az lett az meg szerencse kérdése,ha a Toyotás srác nem bénázik akkor megint elbaltázza a VB címet.
Amit Briattore mondott róla helytálló "nyomás alatt hibázik"
De ahogy gondolom öt kedveled és ez így van rendben,nem lehet mindenkinek ugyanaz a kedvence,ha én nem is szeretem Hamilton azért ne ítélj el,mert te sem szerethetsz minden pilótát.
Ha azt írtam nem tartom öt sokkra az így van,de tisztelem és nem gyülölöm,föleg nem a börszíne miatt.Nem számít,hogy milyen a börszíne én csak embert látok benne.Tehát ne próbáld belemagyarázni az arcomba,hogy rasszista vagyok.
Mondok egy példát a tavalyi Hungaringi futamon egy csomó angol Mclaren szurkoló között ültem,ferraris cuccban és igen jól elbeszélgettünk jókat röhögtünk,de ök sem szerették Hamilton igazán.Nem éreztem azt az elszánt arcokat ha a neve szóbakerült.
Öszintén mondom én Kimi Raikonnent szeretem neki drukkolok függetlenül,hogy milyen csapatban szerepel,de tisztelem és szeretem Alonsot is,Kubicát is,Rosberget meg egyenesen imádom,de neki egy jó autó hiányzik a segge alól.
Ha ö lett volna olyan szerencsés,hogy kap egy olyan autót mint Hamilton akkor most ö lenne a világbajnok.
Hát ennyit.Remélem nem sértettelek meg,nem tapostam a lelkivilágodba,ha mégis akkor elnézést kérek érteduree54
-
zed1983
őstag
válasz Dragbajnok #34453 üzenetére
Kurva jó lesz
Az itthoni TV-től ne várd, inkább a Celeb, meg a Győzike show a favoritYouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Dragbajnok #34453 üzenetére
"Hogy a BBC online közvetítése hivatalosan az egész világról, vagy csak a brit domainekről lesz elérhető, arról nem adtak tájékoztatást, de proxy szervereken keresztül bizonyára mindenkinek módjában áll majd nézni, ahogy eddig, az ITV műsorát is."
Ha ennyire tudják, hogy az ITV-t is látta aki akarta, akkor minek korlátozzák. Már ha jogilag megoldható (jogdíjak stb.).
Feel Good Inc.
-
dokar
addikt
hát ezen hatalmasat röhögtem: Hamilton a melegek kedvence forrás: vezess.hu
na ez egy jó példa arra, hogy miért ne legyen senki híresextra - SEXRay
-
Bermi
aktív tag
válasz Dragbajnok #34453 üzenetére
komolyan veszi a BBC, Colthard-ra kiváncsi leszek, mint szakértő. remélem az időmérők alatt is ott lesz és nem csak a futamokon a stúdióban.
valószínűleg több érdemi infót fogunk Tőle megtudni, mint Dávid Sándor-tól(#34459) dokar: ez inkább kínos, mint elismerés
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #34464 üzenetére
Sminkelt? Jah, biztos minden verseny előtt kirúzsozzák és bepúderezik az orrát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Srácok, ne melegedjetek!
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #34467 üzenetére
Háttérben ott a jó 1997-es Jordan.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
Ne hogy azt hidd, hogy ez csak másoknak nem stimmel...vagy csak neked..
Szerintem aki szereti ezt a sportot, annak szinte majd mind megbökte a szemét, hogy Hamilton McLaren-ben kezdte az F1-t.
Csak tudod ki ha nem ő?...és ezt most azért írom, mert az F1 előélete a legjobb. Most sem..és egyébként bárki jön a következő két évben, neki sem lesz annyira eredményes előélete mint Hamilton-nak.
Az más kérdés, hogy általában az F1 drukker onnan kezdi el megmérni a versenyzőt, hogy az az F1 mezőnybe kerül. Oké, azt mondom hogy még ebben sincs nagy hiba, mert a kategóriaváltás nem gyenge...általában ezért is 'jó' kiscsapatban kezdeni, mert nem vagy mindjárt a világ szájában.
Na de itt mindjárt ott volt, bejött ide megtámogatva ezzel a szinesbörű hype-l, ami már sokaknak nem tetszett, mert ugye inkább a teljesítménye segítsen egy versenyzőt, ne a hovatartozása...vagy akár a neme. Aztán mit láttál? ....hogy Alonso nem tud elhúzni töle, nem hogy nem tud elhúzni, de bukik vele szemben. Ilyen általában nem igen van, tuti betámogatják Hamilton-t Alonso ellenében....
Na de mindeközben kiesik a valóság egy darabja, hogy mindez azért nem könnyű, ..nem könnyű mindjárt McLaren-ben kezdeni 2× világbajnok csapattársaként, majd egyszercsak jobb pozícióba kerülni mint ő. Ebben Alonso-nak sem kis része volt szerintem..sztem soha nem lett volna szabad Lewis-t abba a helyzetbe hoznia, hogy esélye legyen a tabellán elé kerülnie, mert onnan már igen valóban elgondolkozik a csapat, hogy hiába fizetek rengetek pénzt ennek, és hiába 2× világbajnok (és kétségtelenül az egyik legjobb), de nézd már az elvileg tanulóévét töltő, elvileg a jövőt megtestesítő Lewis akár még befutó is lehet...
és ezt nem lett volna szabad, mert ehez viszont Hamilton-nak túl sok, (elsősorban a addigi teljesítményére alapuló), magabiztossága van sok mindent nem csinált jól, és még most sem talán, de kicsit hamar szakadt rá a minden.
Elvileg még mindig tanulnia kellene, egy kisebb csapatban (még mindig)...hisz nála még tesztpilótáskodás sem volt.
Mindjárt az első évében megtolta Alonso-t, és el tudta bukni a Vb-t.....nehogy azt gondold hogy ez egyszerű dolog(!),..elvileg még ha tolták volna Lewis-t Alonso ellenében, még akkor is mellé vissza kellett volna fogni szándékosan Alonso-t hogy egyáltalán legyen esélye vele szemben. Alonso tudását kisebbíted, ha azt gondolod, hogy őt lenyomni egyszerű..pláne nem egy futamra kivetve...egy kétszeres VB-nek egy újonccal szemben, elvileg talán egy gyors körön el lehet bukni, ha pont annak kijön, neki meg nem...de nem egy teljes futamon. ...és aztán még több futamon.
Egy idő után talán, de sokáig egy logikus érv sem szól az mellett, hogy az egyik versenyzőjüket tolják a másikat nyomják, ........Hamilton egy akár elbukható jövő (bár Alonso sem öreg), Alonso meg 2× VB sok pénzért akinél nem nagyon van jobb a mezőnyben.
Oké az év felétől már minden baj volt, de Alonso-t R.D. nem azért hozta, hogy majd jót veszekedjenek[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #34467 üzenetére
ez melyik kocsi? mert sztem nem meki mert akkor az olasz zászló ott fent nem stimmel
vagy így volt "megtervezve" a papírokon amit találtak
-
Pá
addikt
válasz #70869248 #34470 üzenetére
Nekem egyáltalán nem bökte a szemem, hogy a Mekinél kezdett Hamika.
Ha jó, akkor miért ne? És utólagosan már bebizonyosodott, hogy jó döntés volt.Sztem pont azzal a gondolkodásmóddal van a probléma, hogy csak azért mert ez keveseknek jön össze elsőre, mindenkinek kell pár évet szenvednie előtte. Pl ha én lennék olyan jó, mint Hamilton, akkor nekem sem lenne kedvem két évet szenvedni egy utolsó csapatnál, csak azért mert pl Alonsonak kellett...
Amúgy nem olvastam végig a hszed, valószínűleg tök másról szól csak a második bekezdésre reflektáltam.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
wildrain
addikt
Ennek a USF1-tulaj Peter Windsornak szája az már van. A leendő pilótáiról kérdezték:
Sokkal valószínűbbnek tartja azt a felállást, hogy egy rutinos F-1-veterán és egy feltörekvő amerikai tehetség foglalja el a versenyzőüléseket. Előbbire Rubens Barrichellót említette példaként, aki hondás tapasztalatai révén azt is tudja, hogyan nem szabad F-1-es istállót működtetni.
Nem semmi duma.Gyanítom, hogy az öreg Rubens szívesen beülne, habár ez neki egy év kiesés után lenne, de ha tényleg náluk versenyezne legalább egy évet, akkor nagyon komoly futamindulási rekordot produkálna a pályafutása végére.
-
Motion_Blur
félisten
-
Bermi
aktív tag
válasz Motion_Blur #34478 üzenetére
Az USF1 egyelőre nem tárgyal Danica Patrickkal
Scott Speed-et visszahozzák, háááát
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
Depression
veterán
válasz Motion_Blur #34478 üzenetére
Pedig Ő volt az örök második. Szerintem ideje már elsőnek lennie. Mindig hozta azt, amit elvártak tőle. Idén tuti, hogy neki fogok szurkolni.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Oliverda
félisten
válasz Depression #34482 üzenetére
Már ha ott lesz a rajtrácsony... bár ma már olyat is olvasni lehetett hogy ő lesz és nem pedig Senna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JColee
őstag
Az FIA önkritikát gyakorolt a gumikopás miatt
"Mosley megkérdőjelezte a járművek kinetikus energiáját a hajtásláncba visszatápláló berendezés hasznosságát is, mivel a 25-40 kilós eszköz előnyeit elnyomja a módosuló súlyelosztásból fakadó hátrány."
-
!Overdose!
őstag
válasz JColee #34484 üzenetére
"Mosley megkérdőjelezte a járművek kinetikus energiáját a hajtásláncba visszatápláló berendezés hasznosságát is, mivel a 25-40 kilós eszköz előnyeit elnyomja a módosuló súlyelosztásból fakadó hátrány. "A ballasztok alkalmazása több időt hozna a konyhára, mint a KERS használata" - vélekedett az elnök."
Erre most sikerült rájönni???
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JColee
őstag
főleg ilyenek után
Mosley srác egy kicsit elszállt -
#70869248
törölt tag
válasz !Overdose! #34486 üzenetére
Nagy a ködölés a KERS-l kapcsolatban...kiváncsi vagyok hány csapat jön kétféle (KERS ill KERStelen) autóval az idénnyitóra.
Sztem is hátrány egyenlőre...és tök nem tudom elképzelni, hogy pl. a McLaren hogy fogja megoldani, itt van ez a slick generálta hátsó gumi melegedési probléma, amit a KERS-t elkötelezetten használni akaró csapatok nagy fejvakarással fogadhattak, és most igyekeznek tűzoltással orvosolni (érdekes diffúzor pl.).
Nem tudom mennyire hagyták rugalmasnak a KERS elhelyezését az autó középpontját tekintve...az én elképzeléseim szerint kb. semennyire nem lehet már ebben az időszakban. Mindenesetre a Ferrari elképzelése elég ééérdekes...lehet mondani.
Így első lépésként azt mondanám, hogy a KERS nélküli autók szinte biztosan verni fogják a KERS autókat Melbourne-ben (véleményem szerint). Szerintem ott a jó balansz fontosabb mint az a rövidtávú lódítás amit a KERS tudni fog, nem nagyon látok olyan részt ahol a plussz 60-80LE-t úgy lehet rászabadítani a tapadásra hogy az előnnyel segít...ha pedig beleveszek némi 'taktikai' koszfelhordást más csapatok részéről. akkor akár sehol .. szembeállítva mondjuk Monza-val, ahol a Parabolica kijáratánál ráengedhető KERS tól akkorát az autón, hogy az az egyenes szakaszon üt-ver(het) egy KERStelent.
De az biztos, hogy hosszabb távon nagy hátrányba kerülhetnek azok akik nem vetik be mindjárt Melbourn-ben...az hogy a szerzett KERS tapasztalat és a várható eredmény milyen aránypárt alkot...na az okozhat némi fejtörést a csapatoknak...pláne azoknak akik jól állnak.
...és akkor még a biztonság, megbízhatóság..egy esetleges SC alatti melegedés, leállítás-újraindítás....egyébként sirály lenne ha SC alatt 'kisütnék' az autókatSzal nehezen tudom elképzelni, hogy pl. a McLaren mitől lesz jó (hát még a Force India), a Ferrari-t is kicsit esetlegesnek látom, a Toyota sem hinném hogy jól állna igazán, sőt én méga Williams-ben sem látok hűhát,...a Renault nagy köd..ha csak ők lennének azt mondanám hogy gyengék, de a Red-Bull miatt nem mondhatom.
Az egyetlen akikről azt gondolom, hogy igazán erősen állhatnak KERS-ben az a Bmw.
Az ő eddig mutatott fejlesztési felfogásuk-útjuk, illetve az ahogy a tavalyi év végén már nem akartak/kellett energiákat fektetni az azévi autóba...mind-mind azt sugallják nekem legalábbis, hogy ők magával a KERS-l igen jól állnak....viszont a Slick és a ballanszprobléma az csak tesztelésen tettenérhető, az pedig felrughat mindent a holdra, ha nem tudják hőfokon tartani a hátsó gumit egy futamon.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nekem az a bajom ezzel,hogy kitalálnak valamit majd istenítik,és a végén kiderül semmit sem ér.És pont aki ezt favorizálta az kezd benne kétkedni?
duree54
-
-
RedWing
aktív tag
válasz AMD Power #34492 üzenetére
Pontosan! Ezért dühít annyira!
Teljesen tönkreteszik ezt a gyönyörű sportot!Arra is nagyon kíváncsi leszek, hogy mennyivel lesz több előzés az új szabályokból kifolyólag. A pilóták eddigi nyilatkozatai alapján nem sokkal...
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
#70869248
törölt tag
ááá nem mondanám azt hogy semmit nem ér, jó dolog a KERS. Csak ebben a környezetben most nem feltétlen. Nesze csinálj KERS-t, de közben Slick gumi, de közben kisebb leszorítóerő, meg kevesebb teszt..meg @&#..
Lehet csinálni jó KERS-t még gyorsan és pénznél is, ha a környezet állandó marad és kiszámítható.
De a oké csináltam KERS-t..müködik, a szélcsatornában megnéztem hogy hűtöm majd...aztán kiviszem a pályára, és kiderül hogy az első slick-k miatt (kombinálva a kisebb hátsó leszorítóerővel) elmászik a hátulja..elmelegszik a gumi, viszont nics ballanszom mert a súlyát elspóroltam a KERS-ben, azt meg nem rakhatom akárhova..
...
..ja és mindeközben már csak két kört mehetek a pályán, meg majd még egyszer valamennyit az első futam előtt.
Sazl ez ám az ideális fejlesztési környezet -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #34494 üzenetére
Ez az "oldd meg" kategória. Mindenkire ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mindenkinek kihívás. Nincs ezzel semmi gond.
A fejlesztési költségek meg a KERS kifejlesztésével együtt is csökkentek. Ha jól emlékszem Theissen mondta, hogy nem volt olyan nagyon drága a fejlesztés. A használhatóságot ugye jelenleg a súlyához kötik, legfeljebb azt is lejjebb tornásszák idővel. De jövőre úgyis növelik a felhasználható energia mennyiségét, a tömege meg talán csökkenni is fog, vagy marad ugyanannyi, és akkor már több tapasztalattal is rendelkeznek az egészről, így biztosan kifizetődő lesz használni.Én személy szerint nagy ívben lesz@rom a költségcsökkentést. Addig, amíg olyan szabályok nem lesznek, amik zavaróak a versenyzésre, addig nyugodtan be is tilthatják a tesztelést, a szélcsatornákat, stb. Egyenautók ne legyenek (még részben sem), mert az már tényleg zavaró lenne a versenyzésre. Még az egyen-KERS is hülyeség, remélem nem lesz olyan, mert akkor felesleges belerakni, ha mindenkinek ugyanaz van.
De az, hogy ki mennyi pénzt (sokat vagy keveset) költ el a fejlesztésre, versenyzésre, teljesen hidegen hagy.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #34496 üzenetére
?
hát ez az Wild' hogy nem mindenkire uazok a feltételek vonatkoznak...persze egyfelől kétségtelen igazad van, egyformán sz@r a fejlesztési feltétel, másfelől viszont ne mkötelező bevetni a KERS-t...és innen már nem egyformák a feltételek. Mondhatnád hogy miért nem hisz akár senki ne vesse be...de ez így egyfelől vicces, másfelől akik komoly fejlesztést tettek bele azok be akarják venni..azért lett.
..ha egy csapat (vagy több) megteheti, hogy nem veti be, hanem profitál a mások bajában..legyen az megbízhatatlanság,..KERS-re vonatkozó szabálymódosítások..kevesebb-több mp, kijelző ledek a pályamunkásoknak..stbmittomén hisz ez kiforratlan még, szemben az ő KERStelen autójának jóval kevesebb problémájával, megoldott (könnyen megoldott) balanszával...majd kibekkelve futamokat akár pontelőnyt is gyűjthet...vagy kibekkeli az egységes KERS-t, és akkor megkapja a KERS-t minusz fejlesztési költség, minusz évközi toldozások, minusz versenyző ill pályamunkás elégetése mindegy ugy is érted....plussz jó helyezés a tabella-n.
Mert jelenleg így néz ki...és ezért nem egyforma a helyzet sztem. -
Pá
addikt
Én azt nem értem, a KERS bevezetésével miért nem emelték meg a minimumsúlyt mondjuk 625kg-ra. Máris nem lenne miről beszélni és mindenki beszerelné.
Aztán 1-2 év múlva vissza lehetne térni a mostanira, amikor már jobban kiforr.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
Hirdetés
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest