Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#34451) wildrain válasza #70869248 (#34447) üzenetére


wildrain
addikt

Hát pedig (csupán megérzés szinten) szerintem idén sem lesz túl jó a Williams. Úgy gondolom, hogy a lendkerekes KERS zsákutca lesz, maga az autó pedig ugyanúgy a középmezőnybe való, ahol eddig is volt. Persze lehet egy-két villanásuk Rosberggel, de a dobogó közelében már most is túl sokan vannak.

(#34452) Bermi válasza hunnylander (#34450) üzenetére


Bermi
aktív tag

nem szeretem, se a búráját, se ahogy a sajtóban lejön, hogy viselkedik,
nálam nem 2008-ban ásta el magát, hanem 2007-ben Alonso csapattársaként.
ha kiesnek a kedvenc pilótáim, akkor nem marad más hátra, hogy antiszurkolással, azon izgulok, hogy Ő is kiessen.

és nem kellene ide keverni ezt "Antropológiailag ellenszenves az afro-angol arcberendezés"

köze nincs hozzá, egyszerűen ritka ellenszenves egy fazon, nem kell belemagyarázni semmit.

és nem állítom, hogy idővel nem változhat meg a véleményem, mert egy időben Schumachert és Alonsot ki nem állhattam, de későbbi viselkedésük miatt megkedveltem őket.

F1.....

(#34453) Dragbajnok


Dragbajnok
tag

Teljes körű online F-1 közvetítést ad a BBC
Ez azért nem semmi lesz.Jó lenne ha ez elterjedne és mondjuk kis hazánkban is lenne egy tvtársaság aki ezt megcsinálná.

(#34454) Duree válasza hunnylander (#34450) üzenetére


Duree
veterán

Nézd nem az arcberendezése zavar,azzal nincs gondom.
Mikor bekerült az F1-be azt hittem csöndes szerény gyerek,de nem az,söt inkább nagyképü.
Aláírom,hogy szegénysorból származik és most a tehetségével sokkra vitte,de ha belegondolsz ha valaki bekerül a Forma 1-be lehet bármilyen nagy tehetség a legalacsonyabban kezdi.
Ha megnézed bármelyik világbajnokot,hogy milyen lent kezdték és fokozatosan évek kemény munkájával jutottak fel a csúcsra.Neki meg rögtön a segge alá tették a mezöny legjobb autóját.Kérdezem hol a szamárlétra?
Ugye,hogy 1007.ben nem világbajnok azt ö barmolta el,és hogy tavaly az lett az meg szerencse kérdése,ha a Toyotás srác nem bénázik akkor megint elbaltázza a VB címet.
Amit Briattore mondott róla helytálló "nyomás alatt hibázik"
De ahogy gondolom öt kedveled és ez így van rendben,nem lehet mindenkinek ugyanaz a kedvence,ha én nem is szeretem Hamilton azért ne ítélj el,mert te sem szerethetsz minden pilótát.
Ha azt írtam nem tartom öt sokkra az így van,de tisztelem és nem gyülölöm,föleg nem a börszíne miatt.Nem számít,hogy milyen a börszíne én csak embert látok benne.Tehát ne próbáld belemagyarázni az arcomba,hogy rasszista vagyok.
Mondok egy példát a tavalyi Hungaringi futamon egy csomó angol Mclaren szurkoló között ültem,ferraris cuccban és igen jól elbeszélgettünk jókat röhögtünk,de ök sem szerették Hamilton igazán.Nem éreztem azt az elszánt arcokat ha a neve szóbakerült.
Öszintén mondom én Kimi Raikonnent szeretem neki drukkolok függetlenül,hogy milyen csapatban szerepel,de tisztelem és szeretem Alonsot is,Kubicát is,Rosberget meg egyenesen imádom,de neki egy jó autó hiányzik a segge alól.
Ha ö lett volna olyan szerencsés,hogy kap egy olyan autót mint Hamilton akkor most ö lenne a világbajnok.
Hát ennyit.Remélem nem sértettelek meg,nem tapostam a lelkivilágodba,ha mégis akkor elnézést kérek érte

duree54

(#34455) Duree válasza Bermi (#34452) üzenetére


Duree
veterán

A szívemből szóltál

duree54

(#34456) Oliverda


Oliverda
félisten

...na, kezdődik már... :U

Tegnap elindult a McLaren 2009-es hivatalos mercsendájzingja. [link]

Egy ilyet lehet hogy rendelni kellene. :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#34457) zed1983 válasza Dragbajnok (#34453) üzenetére


zed1983
őstag

Kurva jó lesz :C
Az itthoni TV-től ne várd, inkább a Celeb, meg a Győzike show a favorit :(((

YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w

(#34458) Pompi válasza Dragbajnok (#34453) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"Hogy a BBC online közvetítése hivatalosan az egész világról, vagy csak a brit domainekről lesz elérhető, arról nem adtak tájékoztatást, de proxy szervereken keresztül bizonyára mindenkinek módjában áll majd nézni, ahogy eddig, az ITV műsorát is."

Ha ennyire tudják, hogy az ITV-t is látta aki akarta, akkor minek korlátozzák. Már ha jogilag megoldható (jogdíjak stb.).

Feel Good Inc.

(#34459) dokar


dokar
addikt

hát ezen hatalmasat röhögtem: Hamilton a melegek kedvence forrás: vezess.hu
na ez egy jó példa arra, hogy miért ne legyen senki híres :D

extra - SEXRay

(#34460) R válasza dokar (#34459) üzenetére


R
aktív tag

ilyen hülyeséggel fárasztanak manapság :F

(#34461) zed1983 válasza R (#34460) üzenetére


zed1983
őstag

Ez van mindenkit kikezdenek...

Ha már KIMI a jég ember, akkor legyen egy meleg is
Ebben is ellentétei egymásnak :DDD

[ Szerkesztve ]

YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w

(#34462) dunc válasza dokar (#34459) üzenetére


dunc
nagyúr

Akkor mától úgy hívják, hogy Homilton? :DD

[ Szerkesztve ]

(#34463) !Overdose! válasza dokar (#34459) üzenetére


!Overdose!
őstag

:C

Rég röhögtem ekkorát.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#34464) Motion_Blur válasza dokar (#34459) üzenetére


Motion_Blur
félisten

LOL
az ilyen agyonápolt, sminkelt piperkőcök általában tetszenek a homártársadalomnak :DDD

no offense

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#34465) Bermi válasza Dragbajnok (#34453) üzenetére


Bermi
aktív tag

komolyan veszi a BBC, Colthard-ra kiváncsi leszek, mint szakértő. remélem az időmérők alatt is ott lesz és nem csak a futamokon a stúdióban.
valószínűleg több érdemi infót fogunk Tőle megtudni, mint Dávid Sándor-tól :DDD

(#34459) dokar: ez inkább kínos, mint elismerés :D

[ Szerkesztve ]

F1.....

(#34466) Oliverda válasza Motion_Blur (#34464) üzenetére


Oliverda
félisten

Sminkelt? Jah, biztos minden verseny előtt kirúzsozzák és bepúderezik az orrát.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#34467) hunnylander


hunnylander
őstag

Srácok, ne melegedjetek! :P

McForce in the works

www.HunnyF1.com

(#34468) Duree válasza dunc (#34462) üzenetére


Duree
veterán

Ezt jól kitaláltad

duree54

(#34469) Oliverda válasza hunnylander (#34467) üzenetére


Oliverda
félisten

Háttérben ott a jó 1997-es Jordan. :R

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#34470) #70869248 válasza Duree (#34454) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ne hogy azt hidd, hogy ez csak másoknak nem stimmel...vagy csak neked..
Szerintem aki szereti ezt a sportot, annak szinte majd mind megbökte a szemét, hogy Hamilton McLaren-ben kezdte az F1-t.
Csak tudod ki ha nem ő?...és ezt most azért írom, mert az F1 előélete a legjobb. Most sem..és egyébként bárki jön a következő két évben, neki sem lesz annyira eredményes előélete mint Hamilton-nak.
Az más kérdés, hogy általában az F1 drukker onnan kezdi el megmérni a versenyzőt, hogy az az F1 mezőnybe kerül. Oké, azt mondom hogy még ebben sincs nagy hiba, mert a kategóriaváltás nem gyenge...általában ezért is 'jó' kiscsapatban kezdeni, mert nem vagy mindjárt a világ szájában.
Na de itt mindjárt ott volt, bejött ide megtámogatva ezzel a szinesbörű hype-l, ami már sokaknak nem tetszett, mert ugye inkább a teljesítménye segítsen egy versenyzőt, ne a hovatartozása...vagy akár a neme. Aztán mit láttál? ....hogy Alonso nem tud elhúzni töle, nem hogy nem tud elhúzni, de bukik vele szemben. Ilyen általában nem igen van, tuti betámogatják Hamilton-t Alonso ellenében....
Na de mindeközben kiesik a valóság egy darabja, hogy mindez azért nem könnyű, ..nem könnyű mindjárt McLaren-ben kezdeni 2× világbajnok csapattársaként, majd egyszercsak jobb pozícióba kerülni mint ő. Ebben Alonso-nak sem kis része volt szerintem..sztem soha nem lett volna szabad Lewis-t abba a helyzetbe hoznia, hogy esélye legyen a tabellán elé kerülnie, mert onnan már igen valóban elgondolkozik a csapat, hogy hiába fizetek rengetek pénzt ennek, és hiába 2× világbajnok (és kétségtelenül az egyik legjobb), de nézd már az elvileg tanulóévét töltő, elvileg a jövőt megtestesítő Lewis akár még befutó is lehet...
és ezt nem lett volna szabad, mert ehez viszont Hamilton-nak túl sok, (elsősorban a addigi teljesítményére alapuló), magabiztossága van sok mindent nem csinált jól, és még most sem talán, de kicsit hamar szakadt rá a minden.
Elvileg még mindig tanulnia kellene, egy kisebb csapatban (még mindig)...hisz nála még tesztpilótáskodás sem volt.
Mindjárt az első évében megtolta Alonso-t, és el tudta bukni a Vb-t.....nehogy azt gondold hogy ez egyszerű dolog(!),..elvileg még ha tolták volna Lewis-t Alonso ellenében, még akkor is mellé vissza kellett volna fogni szándékosan Alonso-t hogy egyáltalán legyen esélye vele szemben. Alonso tudását kisebbíted, ha azt gondolod, hogy őt lenyomni egyszerű..pláne nem egy futamra kivetve...egy kétszeres VB-nek egy újonccal szemben, elvileg talán egy gyors körön el lehet bukni, ha pont annak kijön, neki meg nem...de nem egy teljes futamon. ...és aztán még több futamon.
Egy idő után talán, de sokáig egy logikus érv sem szól az mellett, hogy az egyik versenyzőjüket tolják a másikat nyomják, ........Hamilton egy akár elbukható jövő (bár Alonso sem öreg), Alonso meg 2× VB sok pénzért akinél nem nagyon van jobb a mezőnyben.
Oké az év felétől már minden baj volt, de Alonso-t R.D. nem azért hozta, hogy majd jót veszekedjenek :)

[ Szerkesztve ]

(#34471) D@ni88 válasza hunnylander (#34467) üzenetére


D@ni88
addikt

ez melyik kocsi? mert sztem nem meki :D mert akkor az olasz zászló ott fent nem stimmel
:D

vagy így volt "megtervezve" a papírokon amit találtak :D

(#34472) !Overdose! válasza D@ni88 (#34471) üzenetére


!Overdose!
őstag

Indiai zászló és Force India.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#34473) zed1983 válasza #70869248 (#34470) üzenetére


zed1983
őstag

Hamilton azért kezdte, a Mclaren Mercedes-nél, mert saját nevelése volt a csapatnak.
Én így tudom, de javítsatok ki ha tévedek :R

YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w

(#34474) Duree válasza #70869248 (#34470) üzenetére


Duree
veterán

Sokmindenben igazad van de én akkor sem fogom öt szeretni.
Remélem az idén Heikki összeszedi magát és kicsit megszorongatja öt.

duree54

(#34475) #70869248 válasza zed1983 (#34473) üzenetére


#70869248
törölt tag

ez oké, de nem törvényszerű...ugye Heidfeld is McLaren nevelés volt, vagy éppen most Grosjean Renault...stb.

(#34476) válasza #70869248 (#34470) üzenetére



addikt

Nekem egyáltalán nem bökte a szemem, hogy a Mekinél kezdett Hamika.
Ha jó, akkor miért ne? És utólagosan már bebizonyosodott, hogy jó döntés volt.

Sztem pont azzal a gondolkodásmóddal van a probléma, hogy csak azért mert ez keveseknek jön össze elsőre, mindenkinek kell pár évet szenvednie előtte. Pl ha én lennék olyan jó, mint Hamilton, akkor nekem sem lenne kedvem két évet szenvedni egy utolsó csapatnál, csak azért mert pl Alonsonak kellett...

Amúgy nem olvastam végig a hszed, valószínűleg tök másról szól csak a második bekezdésre reflektáltam. :)

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#34477) wildrain


wildrain
addikt

Ennek a USF1-tulaj Peter Windsornak szája az már van. :) A leendő pilótáiról kérdezték:
Sokkal valószínűbbnek tartja azt a felállást, hogy egy rutinos F-1-veterán és egy feltörekvő amerikai tehetség foglalja el a versenyzőüléseket. Előbbire Rubens Barrichellót említette példaként, aki hondás tapasztalatai révén azt is tudja, hogyan nem szabad F-1-es istállót működtetni.
Nem semmi duma. :)

Gyanítom, hogy az öreg Rubens szívesen beülne, habár ez neki egy év kiesés után lenne, de ha tényleg náluk versenyezne legalább egy évet, akkor nagyon komoly futamindulási rekordot produkálna a pályafutása végére.

(#34478) Motion_Blur válasza wildrain (#34477) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"..aki hondás tapasztalatai révén azt is tudja, hogyan nem szabad F-1-es istállót működtetni."

LOL :))

Rubinnyó nyomhatja még akár 10 évig, akkor is egy szánalom marad.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#34479) zed1983 válasza #70869248 (#34475) üzenetére


zed1983
őstag

De kellett egy emberek a csapatnak, gondolták egy világbajnok mellé beraknak egy kezdőt :C

YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w

(#34480) Bermi válasza Motion_Blur (#34478) üzenetére


Bermi
aktív tag

:))

Az USF1 egyelőre nem tárgyal Danica Patrickkal

Scott Speed-et visszahozzák, háááát :(

[ Szerkesztve ]

F1.....

(#34481) "B" válasza Bermi (#34480) üzenetére


"B"
tag

azaz..hááááát :F

"You are nothing with out your robot-Nothing!"-The Robotfan

(#34482) Depression válasza Motion_Blur (#34478) üzenetére


Depression
veterán

Pedig Ő volt az örök második. Szerintem ideje már elsőnek lennie. Mindig hozta azt, amit elvártak tőle. Idén tuti, hogy neki fogok szurkolni.

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

(#34483) Oliverda válasza Depression (#34482) üzenetére


Oliverda
félisten

Már ha ott lesz a rajtrácsony... bár ma már olyat is olvasni lehetett hogy ő lesz és nem pedig Senna.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#34484) JColee


JColee
őstag

Az FIA önkritikát gyakorolt a gumikopás miatt

"Mosley megkérdőjelezte a járművek kinetikus energiáját a hajtásláncba visszatápláló berendezés hasznosságát is, mivel a 25-40 kilós eszköz előnyeit elnyomja a módosuló súlyelosztásból fakadó hátrány."

(#34485) !Overdose! válasza Oliverda (#34483) üzenetére


!Overdose!
őstag

Hülye egy döntés lenne... :(

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#34486) !Overdose! válasza JColee (#34484) üzenetére


!Overdose!
őstag

"Mosley megkérdőjelezte a járművek kinetikus energiáját a hajtásláncba visszatápláló berendezés hasznosságát is, mivel a 25-40 kilós eszköz előnyeit elnyomja a módosuló súlyelosztásból fakadó hátrány. "A ballasztok alkalmazása több időt hozna a konyhára, mint a KERS használata" - vélekedett az elnök."

:W Erre most sikerült rájönni???

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#34487) Motion_Blur válasza JColee (#34484) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szégyen, amikor ezek a faszkalapok megszólalnak..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#34488) JColee


JColee
őstag

főleg ilyenek után :W
Mosley srác egy kicsit elszállt

(#34489) #70869248 válasza !Overdose! (#34486) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nagy a ködölés a KERS-l kapcsolatban...kiváncsi vagyok hány csapat jön kétféle (KERS ill KERStelen) autóval az idénnyitóra.

Sztem is hátrány egyenlőre...és tök nem tudom elképzelni, hogy pl. a McLaren hogy fogja megoldani, itt van ez a slick generálta hátsó gumi melegedési probléma, amit a KERS-t elkötelezetten használni akaró csapatok nagy fejvakarással fogadhattak, és most igyekeznek tűzoltással orvosolni (érdekes diffúzor pl.).
Nem tudom mennyire hagyták rugalmasnak a KERS elhelyezését az autó középpontját tekintve...az én elképzeléseim szerint kb. semennyire nem lehet már ebben az időszakban. Mindenesetre a Ferrari elképzelése elég ééérdekes...lehet mondani.
Így első lépésként azt mondanám, hogy a KERS nélküli autók szinte biztosan verni fogják a KERS autókat Melbourne-ben (véleményem szerint). Szerintem ott a jó balansz fontosabb mint az a rövidtávú lódítás amit a KERS tudni fog, nem nagyon látok olyan részt ahol a plussz 60-80LE-t úgy lehet rászabadítani a tapadásra hogy az előnnyel segít...ha pedig beleveszek némi 'taktikai' koszfelhordást :D más csapatok részéről. akkor akár sehol .. szembeállítva mondjuk Monza-val, ahol a Parabolica kijáratánál ráengedhető KERS tól akkorát az autón, hogy az az egyenes szakaszon üt-ver(het) egy KERStelent.
De az biztos, hogy hosszabb távon nagy hátrányba kerülhetnek azok akik nem vetik be mindjárt Melbourn-ben...az hogy a szerzett KERS tapasztalat és a várható eredmény milyen aránypárt alkot...na az okozhat némi fejtörést a csapatoknak...pláne azoknak akik jól állnak.
...és akkor még a biztonság, megbízhatóság..egy esetleges SC alatti melegedés, leállítás-újraindítás....egyébként sirály lenne ha SC alatt 'kisütnék' az autókat :D

Szal nehezen tudom elképzelni, hogy pl. a McLaren mitől lesz jó (hát még a Force India), a Ferrari-t is kicsit esetlegesnek látom, a Toyota sem hinném hogy jól állna igazán, sőt én méga Williams-ben sem látok hűhát,...a Renault nagy köd..ha csak ők lennének azt mondanám hogy gyengék, de a Red-Bull miatt nem mondhatom.
Az egyetlen akikről azt gondolom, hogy igazán erősen állhatnak KERS-ben az a Bmw.
Az ő eddig mutatott fejlesztési felfogásuk-útjuk, illetve az ahogy a tavalyi év végén már nem akartak/kellett energiákat fektetni az azévi autóba...mind-mind azt sugallják nekem legalábbis, hogy ők magával a KERS-l igen jól állnak....viszont a Slick és a ballanszprobléma az csak tesztelésen tettenérhető, az pedig felrughat mindent a holdra, ha nem tudják hőfokon tartani a hátsó gumit egy futamon.

[ Szerkesztve ]

(#34490) Duree


Duree
veterán

Nekem az a bajom ezzel,hogy kitalálnak valamit majd istenítik,és a végén kiderül semmit sem ér.És pont aki ezt favorizálta az kezd benne kétkedni?

duree54

(#34491) RedWing válasza Duree (#34490) üzenetére


RedWing
aktív tag

Főleg mikor mindenhol a költségek csökkentését "reklámozzák", erre kitalálják a KERS-t, ami az egyik legköltségesebb újítás az idei évben... :W

Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!

(#34492) AMD Power válasza RedWing (#34491) üzenetére


AMD Power
titán

Ez a költség csökkentés csak egy duma. A FIA egy vicc.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html

(#34493) RedWing válasza AMD Power (#34492) üzenetére


RedWing
aktív tag

Pontosan! Ezért dühít annyira! :(((
Teljesen tönkreteszik ezt a gyönyörű sportot! :O

Arra is nagyon kíváncsi leszek, hogy mennyivel lesz több előzés az új szabályokból kifolyólag. A pilóták eddigi nyilatkozatai alapján nem sokkal...

Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!

(#34494) #70869248 válasza Duree (#34490) üzenetére


#70869248
törölt tag

ááá nem mondanám azt hogy semmit nem ér, jó dolog a KERS. Csak ebben a környezetben most nem feltétlen. Nesze csinálj KERS-t, de közben Slick gumi, de közben kisebb leszorítóerő, meg kevesebb teszt..meg @&#..
Lehet csinálni jó KERS-t még gyorsan és pénznél is, ha a környezet állandó marad és kiszámítható.
De a oké csináltam KERS-t..müködik, a szélcsatornában megnéztem hogy hűtöm majd...aztán kiviszem a pályára, és kiderül hogy az első slick-k miatt (kombinálva a kisebb hátsó leszorítóerővel) elmászik a hátulja..elmelegszik a gumi, viszont nics ballanszom mert a súlyát elspóroltam a KERS-ben, azt meg nem rakhatom akárhova..
...
..ja és mindeközben már csak két kört mehetek a pályán, meg majd még egyszer valamennyit az első futam előtt.
Sazl ez ám az ideális fejlesztési környezet :)

(#34495) Duree válasza #70869248 (#34494) üzenetére


Duree
veterán

Igazad van.Tele ez a dolog ellentmondással.
Az elsö futam után talán okosabbak leszünk.

duree54

(#34496) wildrain válasza #70869248 (#34494) üzenetére


wildrain
addikt

Ez az "oldd meg" kategória. Mindenkire ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mindenkinek kihívás. Nincs ezzel semmi gond.
A fejlesztési költségek meg a KERS kifejlesztésével együtt is csökkentek. Ha jól emlékszem Theissen mondta, hogy nem volt olyan nagyon drága a fejlesztés. A használhatóságot ugye jelenleg a súlyához kötik, legfeljebb azt is lejjebb tornásszák idővel. De jövőre úgyis növelik a felhasználható energia mennyiségét, a tömege meg talán csökkenni is fog, vagy marad ugyanannyi, és akkor már több tapasztalattal is rendelkeznek az egészről, így biztosan kifizetődő lesz használni.

Én személy szerint nagy ívben lesz@rom a költségcsökkentést. Addig, amíg olyan szabályok nem lesznek, amik zavaróak a versenyzésre, addig nyugodtan be is tilthatják a tesztelést, a szélcsatornákat, stb. Egyenautók ne legyenek (még részben sem), mert az már tényleg zavaró lenne a versenyzésre. Még az egyen-KERS is hülyeség, remélem nem lesz olyan, mert akkor felesleges belerakni, ha mindenkinek ugyanaz van.
De az, hogy ki mennyi pénzt (sokat vagy keveset) költ el a fejlesztésre, versenyzésre, teljesen hidegen hagy.

[ Szerkesztve ]

(#34497) #70869248 válasza wildrain (#34496) üzenetére


#70869248
törölt tag

?
hát ez az Wild' hogy nem mindenkire uazok a feltételek vonatkoznak...persze egyfelől kétségtelen igazad van, egyformán sz@r a fejlesztési feltétel, másfelől viszont ne mkötelező bevetni a KERS-t...és innen már nem egyformák a feltételek. Mondhatnád hogy miért nem hisz akár senki ne vesse be...de ez így egyfelől vicces, másfelől akik komoly fejlesztést tettek bele azok be akarják venni..azért lett.
..ha egy csapat (vagy több) megteheti, hogy nem veti be, hanem profitál a mások bajában..legyen az megbízhatatlanság,..KERS-re vonatkozó szabálymódosítások..kevesebb-több mp, kijelző ledek a pályamunkásoknak..stbmittomén hisz ez kiforratlan még, szemben az ő KERStelen autójának jóval kevesebb problémájával, megoldott (könnyen megoldott) balanszával...majd kibekkelve futamokat akár pontelőnyt is gyűjthet...vagy kibekkeli az egységes KERS-t, és akkor megkapja a KERS-t minusz fejlesztési költség, minusz évközi toldozások, minusz versenyző ill pályamunkás elégetése mindegy ugy is érted....plussz jó helyezés a tabella-n.
Mert jelenleg így néz ki...és ezért nem egyforma a helyzet sztem.

(#34498)



addikt

Én azt nem értem, a KERS bevezetésével miért nem emelték meg a minimumsúlyt mondjuk 625kg-ra. Máris nem lenne miről beszélni és mindenki beszerelné.
Aztán 1-2 év múlva vissza lehetne térni a mostanira, amikor már jobban kiforr.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#34499) #70869248 válasza (#34498) üzenetére


#70869248
törölt tag

hát ja, szegény Webber mondjuk...ő nem annyira zsoké.

(#34500) Bermi válasza (#34498) üzenetére


Bermi
aktív tag

értelmes és egyszerű ötlet, ami FIA-ra nem jellemző :(

F1.....

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.