Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7401) aggleány


aggleány
addikt

Szia Mindenki!

Jó ideje olvasgatom a topikot, de nem sikerült eldöntenem, hogy a 300.000,- Ft-os kategória befér-e még ide. Ha igen, légyszíves segítsetek nekem választani. Abszolút kezdő vagyok komolyabb órák terén, eddig mezei órákat hordtam, az utóbbi időkben pedig okosórát, de most valahogy rádöbbentem, hogy szeretnék egy igazit is, bár a keret elég szűkös.

Régóta szeretem az órákat, de sajnos csak az egyszerűbbekre volt keret, de olyan nem fordult elő, hogy 10-15 óránál kevesebb állt volna a dobozban (bár az összes nem tette ki egy komoly óra árát).

Egyetlen komolyabb órám van, egy Tudor California dial-lel, de nagyon picike, és emiatt nem hordom.

Amit szeretnék: 39-41mm, mivel nőneműként a nagyobbak lelógnának a csuklómról, a kis női órákat viszont nem szeretem. Fémszíjas, sötét számlapos, automata órát szeretnék. A chrono-s verziók nagyon tetszenek, de ahogy néztem, az nem nagyon fér bele a keretembe. Amit találtam, az a Longines Conquest 41mm automatic, ez eléggé tetszik, de biztosan van ennél jobb is, szebb is.

A topik elején olvastam, hogy itt vannak olyan emberkék, akik esetleg tudnának segíteni barátibb áron történő beszerzésben, ha találok valamit, amibe beleszeretek.

Bocsánat, hogy kicsit hosszúra nyúlt. Előre is köszönöm a segítséget. :R

(#7402) EnterR válasza phranxinatra (#7399) üzenetére


EnterR
veterán

Titánium :DDD

PSN ID: marquuard

(#7403) Macyke82 válasza phranxinatra (#7399) üzenetére


Macyke82
tag

Az ultra ronda lemaradt....... :U

(#7404) djeperto válasza EnterR (#7402) üzenetére

Mindjárt kapsz egy fricskát, hogy az magyarul TITÁN nem titánium :DD
...szerintem meg tökmind1

"there are more jacks then one at the fair..."

(#7405) g0n21 válasza aggleány (#7401) üzenetére


g0n21
senior tag

Szia,