Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2-More

    tag

    válasz -NoVa- #152453 üzenetére

    Az se szar, de ha nincs rá ammo, simán jó ugyanerre a célra a Twingo GT 1.2 turbó, egy hátránya van, ami a Clioé, meg minden más francia elsőkerekes kisautóé, hogy forszírozott helyzetben rettentően elkönnyül a segge, és azonnal keresztbe vágja magát. Voltam kinn tavaly pályanapon, az Ignis Sporthoz képest a Twingesz alattomos egy geciláda, ugyanott, ugyanabban a kanyarban, közel azonos gumikon, nekem 195/50R15 medium rivi semislick volt fenn, haver twingoján 195/50R15 medium advan hátul, elől soft rivi, úgy vágta magát keresztbe mint a szar, és nemcsak nekem, neki is, pedig hozzám képest vezetni is tud, meg a verdát is ismeri. Az ignis négyzetesen sokkal jobbindulatúbb, úgy, hogy még a twingohoz képest IS primitív az első futómű, gyakorlatilag, a wagonR szintje, mégis tök korrekten lehet terelgenti a szöggyári futóművel IS, kanyarban picit belepötyögtetve a fékre teljesen szépen visszafordul az eleje az ívre mikor már sodródnál le. Idénre mindenképp felszegelünk egy szett normálisabb féket előre, tárcsa, betét, harisnyás fékcső, futómű egyelőre kap Powerflex excenteres csavarral 1-1,5 fokot, az majd jól elbassza ezt a jóindulatot, de van egy komplett szett lerevíziózott D2 coilover szettem alá, állítható toronytányérokkal, arra valoszleg számolunk egy rugószettet, valoszleg kisrugó/nagyrugó felállást, aztán megnézzük, mit fog tudni.
    A legnagyobb dili viszont az lesz, Igu segítségével pukkasztottam egy japán belpiacos Ikeya-Formula szekós kulisszát, óriási sztori volt, már egy hónapja próbáltam elérni a finn kuzint, hátha hajlandó kisegíteni a csóró ugort, de mint kigoogleztem, utálják a keleteurópaiakat, mint a szar. A cucc meg a helyi vaterán volt, ami megintcsak tele állítólag csalókkal, summa summarum, Igunak van kinn régóta kinn élő jóbarát, kb 20km a céltól, ahol ez cucc volt, eltoltam neki revoluton a korpát, ő meg volt kedves megvenni a rénszarvaspásztoról, akinél mint kiderült, úgy állnak benn az Evok a garázsban, mint nálam a sound blasterek a polcon. Ez a cucc ugyan nem rendes szekváltó, mert ahhoz maga a váltónak IS memóriatengelyesnek kéne lennie és még pluszban egyenesfogazású, kapcsolókörmösnek, és még pluszban kellene rá egy gyújtásvezérlő elektronika flat/blipshifthez, hanem simán egy elég bonyolult mechanikus programtárcsás megoldás, ami magad fele huzigálva 1-1et felkapcsol, majd 5.ből lehet egy krumpli felhúzásával üresbe váltani, magadtól elfele meg 1-1 levált, és a legvégén a krumplit felhúzva van a hátramenet, mindent Hall szenzoros fokazatkijelzővel, alul meg simán rápattintom a gyári váltóbowdeneket. Kb életem legutolsó szerencsepontja ment el ezzel.

Új hozzászólás Aktív témák