emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [atila4:] Maserati Granturismo modellezés tutoriál
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43
LOGOUT.hu
Hozzászólások
tutis
őstag
vicces ez az emag. rendeltem egy állítható asztalt, de időközben meggondoltam magam, masik tipust vettem, így visszaküldeném kb bontatlanul. 6 nappal ezelőtt felettem q kiszallitas napján a visszaküldési kérést. mivel semmi nem változott azóta, írok nekik chaten. Azt mondja küldjem vissza direktbe a forgalmazó cégnek Krakkóba😄😄 Ja mondom pont egy 22 kilós csomagot én fogok postázni, amikor idefele ingyen volt a posta, és ráadásul semmi közöm a céghez, emagon vettem a terméket, mi közöm nekem ahhoz hogy ők kitől rendelik. meg bocsatolt egy eldugott linket a cégről hogy a cég hogy kéri a vissszaárut. termék adatlapon persze csak az van feltüntetve hogy 14 napos elállás, amibe benne vagyok, hisz már aznap jeleztem. Mondtam ugyintezonek itt 2 opció vany vagy kijon a futár és elviszi, vagy leadom boltba és oldják meg. nonszensz az egész. volt már valakinek hasonló ügye?
http://www.youtube.com/tutisgsxr