Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz WiZARD #9218 üzenetére

    Nem fejeztem be, mert nagyon dolgozom közben... :U :DDD
    Szóval használt árakat ha nézem, ez a 4M Ft előny sajnos hamar köddé foszlik és pl lehet venni 3-4e km-es LR Modell3-at majdnem azon az árszinten, mint ami kedvezménnyel együtt lesz az új, ahol ugye kapásból van összkerék, van extra sok kakaó... igen most a modellváltás miatt ez kicsit nehézkesebb összevetni - jobb döntés az újabb, de tavaszra az is lesz eladó vélhetően és akkor ahhoz nem kell kuncsorogni, nem kötelező casco - persze így is úgy is célszerű ahogy beszélgettük - no meg előfinanszírozás van, bár persze ha megkapod a támogatást akkor ki is fizetik már.
    Sokkal nagyobb az Y igen, de azért az Ultra+twin motor, az Y performance kategória inkább, cserébe olcsóbb támogatással.
    Meg is nézem mi a matek pl ilyen esetben, meg melyik miben jobb, a fizikai méreteket leszámítva, abban az Y a nyerő egyértelműen. 18,9 körül láttam Y performance-okat mostanában, ez meg ugye 16M lenne támogatással, a LR/Perf nem fér a keretbe bőven 20M felett van LR pl 23M. Árban a top EX30 összkerékkel van pariba a sima legalapabb Y-al, 200e a különbség kb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés