- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Gurulunk, WAZE?!
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #62959 üzenetére
Nézd,vannak EU shopok is nyilván,de egyrészt ők is onnan jutnak hozzá,másrészt eleve olyan árréssel kínálják a portékát,hogy alapból kifizettetik veled a vámot (is).
Azt viszont ne feltételezd hogy ezennel akkor megszűnik a mokkerolás...
Esetleg ritkul.
-
ezoltan
tag
válasz
Geller72 #62956 üzenetére
Köszönöm,miattad kerestem rá és rendeltem meg végül,nem bántam meg.
Turnigy Graphene 1300/70c 5s
Tattu 1300/75c 5s
...illetve most rendeltem pár Tattu R-Line 1300/95c 5s-t.
Akksit mindig Amazon-ról rendelek,sokszor van akció és három nap alatt itt van.Amint lesz rá alkalmam,feldobom a kamerát is,természetesen.
Persze nem volt ideális a hőmérséklet (enyhén szólva 😀 ),de pár hete tartó havazás után muszáj volt kicsit elemelkedni. -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #62941 üzenetére
Te ez a gép rohadt jó komponensekből áll,tetszik a váz is.
De ezzel a krómszerű fóliával naagggggyon cigány...bár ha jobban belegondolok,harmonizál a rénbó BH motorokkal.
-
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #62943 üzenetére
Nem ördögtől való dolog az.
Tariff insurance+ahol lehet,BG logó nélkül opció,okosposta.
Ha gáz van,cserélik ha dokumentáltad a dolgot.Véleményem szerint top cuccok vannak a gépben.A Diatone termékekről is hallani rosszat,negatívat mint minden más géppel kapcsolatban is.
Általánosan kijelenthető szerintem hogy minőségben jobbak az átlagnál.Az M530 dokumentáltan 6 cella-képes 5 colos versenygép,emez inkább FS/LR...Gyakorlatilag az alkotóelemek megegyeznek.Amelyik szimpatikusabb.
-
ezoltan
tag
Megvolt a teszt-repülés az Avan LR-ekkel felszerelt M630-cal.
Egyszerűbben: ez a gép beszarás!
Hosszabban: két 4s és két 5s akksival mentem ki,mondván,gyorsteszt lesz,alapvető funkciók acro/Los-ban,aztán óvatos fpv egy négycellás,majd két ötcellás menetben.
Végtelenül kezes,smooth.Semmi propwash a hirtelen fordulóknál,a súly révén pedig annyira szépen lehet játszani a lendülettel,húzni a szabályos íveket hogy hihetetlen.Ezt az érzést keresem és próbálom elérni a gépekben...Nos,ez szériában szállítja.
A videokép stabil,tiszta,zavarmentes.Kíváncsiságból 400-ra is felnyomtam de gyakorlatilag felesleges,a TBS 800-at is tud de ezt nyilván LongRange esetén kell és lehet kiaknázni.200mW bőőőőven elég,mindenre ami FS.
Ja,a hang... Ez megérne egy külön fejezetet.Ha a Hawk-ok visító sportmotorra hajaznak,ez egy 8 literes Hemi V8...
Az az öblös ordítás,amit gázra művel a kéttollas LR-ekkel a gép,valami hátborzongató.
Folyamatosan vigyorogtam...A kollégám,akit magammal vittem spotternek,rendesen megijedt egy közeli emberes gázfröccs hallatán.Mínusz 7 fok volt,hozzáteszem...Az időzítőt 3 és fél percre lőttem be,és (nyilván,nem teligázokkal közlekedtem-nem is a stílusom),de 3,75 körül voltam még cellánként.
Még ekkor óvatos gázmozdulatokra is bőszen,rekedtesen felhördülve ugrott olyanokat,mint a Hawk5 friss akksival nagyjából teligázon.Ez a gép egy kánaán. A jelenlegi legjobb számomra.
-
ezoltan
tag
No,elméletileg vízálló lett az x215 is,ezzel gyakorlatilag a teljes géppark.
Elég túlsúlyos a rózsám,de az én stílusomhoz ez passzol.
Ha már a teste szóbakerült,a szerveit is "kiterítem"A szíve egy Holybro Kakute F4 V2 lett.Izom gyanánt egy Spedix GS40 4in1 40A 6s Dshot1200 dolgozik.
A jó öreg,nagydarab,de megbízható Runcam Swift2 alkotja a szemét,a képet Holybro Atlatl továbbítja.
Ahogy már írtam is,R-XSR-t kapott,ezzel a géppel a Flysky-os időkben az rssi miatt rengeteget szívtam,ezesetben a telemetria pofonegyszerűen rendezi e problémát.Emax RS II 2306 2400 kV-kkel "lép",méghozzá elég nagyot. Igazából elég régen járattam már,ennyi idő és egyéb gépek után meglepő is volt mennyire visít velük.A Hawk-ok LS 2206 LiteSpec-jei sokkal finomabban,halkabban,szinte sustorogva járnak,pedig nem nagy a differencia,azok 2300-asok (meg persze "csak" 4 cellán mennek).
Nem beszélve a nagy Diatone 2308/1950-es Sunnysky-jairól…Arról meg aztán csak szuperlatívuszokban..... -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #62846 üzenetére
Vadállat. 👍
Ezek a Holybro cuccok engem is remekül szolgálnak.A vtx-antennát meg pont kérdezni akartam,hogy minek csúfkodsz azzal a Foxeer-rel,mikor ott a Prodrone.
A vevő-antennákat majd karra rögzíted?
A vtx antenna nem lesz így nagyon sérülékeny?Bár a felső akksi-elhelyezés miatt takarásban van... -
ezoltan
tag
Az mi miatt lehet hogy nem tudok betűtípust választani osd-n srácok?
Feltölti az új font-készletet de azonnal kilép és marad az alapértelmezetten minden.Egyébként végre mindent sikerült belőni,rssi osd-kijelzéstől a hangmodulos figyelmeztetésekig (rssi low,critical,funkciók ésatöbbi) bezárólag.Már csak a jó (hó-szél-lavina-mínusztízek alatti hőfok-mentes) időt várom.
...ja,meg hogy a jövő héten végre átvehessem a kéttollas Avan LR-eket.
-
ezoltan
tag
válasz
Waikiki #62810 üzenetére
Ez nagyon régóta téma és sajnos igazi,kompromisszumos megoldás nem létezik szerintem.
Az biztos,hogy nagyon nem mindegy,földrajzilag merre szándékozol levegőbe emelkedni.
Nagyon nem irigylem azokat a kollégákat,akik kénytelenek esetleg órákat utazni egy arra alkalmas terület miatt,kényszerűen egy napot rászánva egy jó esetben pár órás hobbizásra,ahol a környezet adottságai (sűrűn lakott terület etc.) miatt még mindig lehet necces a légtérhasználat.
Nyilván én az isten háta mögötti pár hektáros "rétemen" a 8-10 akksi FS repkedésem miatt nem fogok engedélyekkel küzdeni (büszke nem vagyok rá,de ez a realitás). -
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #62806 üzenetére
Mármint,az antennáid rossz minőségűek és/vagy egyéb komponenseid gyengék,ráadásul ezek ellenére irreálisan messze repülsz..?
Azért ezek nem annyira lutri és megvalósíthatatlan dolgok szerintem,ez az egyik.
A másik,hogy ha tisztában vagyok a rendszerem korlátaival,magam érdekében nem feszegetem azokat.Amennyiben nincs valamirevaló (diversity-s nagyon ajánlott) vevőd jó antennákkal,illetve a gépen egy megbízható adód szintén egy bevált típusú antennával,hiába emeled x szorzatúra a teljesítményt.
Ahogy korábban Geller72 is említette,a 200 mW nagyjából mindenre elég FS esetében.Mármint ha ezek a csillagok együtt állnak,ugye.
-
ezoltan
tag
válasz
Geller72 #62804 üzenetére
Az Emax gépeimen például (fene tudja,miért) nem tárolódik a belőtt teljesítmény és alapból 25mW-tal indulnak.Előfordul hogy elfelejtem feljebb venni de (nyilván nem többszáz méteren) van hogy fel sem tűnik,vagy csak egy fél akksi után.
Amúgy 200-on üzemelnek az esetemben és nagy távolságban,egy objektum mögé kerülve zavarosodik mindössze.Egyébként teljesen stabilnak mondható,gyakorlatilag független a képminőség a gép mozgásától.
Ha viszont a géptest betakar egy manőver esetén a vevő-antennákba,na az viszont az rssi-t teszi idegessé. -
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #62802 üzenetére
Ez a jelenség azért nem igazán jellemző szerintem...
Jól működő rendszer esetében,normális antennákkal,épelméjű távolságon belül egy flip nem kéne hogy zavaró képhibákat okozzon.
Emiatt nem indokolt a wattos vtx.Komolyabb távon,zavaró objektumok között,mögött annál inkább. -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #62791 üzenetére
Köszönöm,róluk már hallottam én is,és fontolóra fogom venni a dolgot most,hogy ezúton is olvasok tapasztalatot az antennáikról.
Sajnos negatívumot is hallottam (nem termékekről),állítólag borzasztó lassan postáznak.
Ez helytálló,vagy egyedi eset(ek) lehet(nek)?Esetleg ha kérhetem,akár priviben dobhatnál egy linket.Köszönöm!
-
ezoltan
tag
válasz
Karajev7 #62765 üzenetére
Egy ismerősöm Diatone GT-M3-mmal repül egy ideje,nagyon meg van vele elégedve.Négy cella képes,130-as,agilis,könnyű kis masina.
Saját tapasztalat alapján szemüvegnek a perfekt ár/érték arányú Eachine EV800D-t ajánlanám.
Legalább 3-4 akksira szükséged lesz kezdésnek gyakorolni,természetesen egy normális balansz-töltővel egyetemben.
Minimum egy rakat propeller is kell (azon túl hogy nem árt ha van fődarabod is tartalékban,bármikor bármi elfüstölhet),fogyóeszköz főleg míg ismerkedsz,tanulsz.
Egy normális táv,a hozzá tartozó vevővel amit a gépbe építesz.
Alapvető szerszámok,amik biztosan kellenek,forrasztó,precíziós csavarhúzó/imbusz-szett stb.
A BF program alapvető ismerete,enélkül sem hangolni (persze ez későbbi történet),sem a nélkülözhetetlen beállításokat (armolás,repmódok,buzzer stb) és biztonsági lépéseket (failsafe) sem tudod beállítani.Ezek tényleg a legalapvetőbb dolgok de ezeken felül sok türelemre,utánolvasásra és még több pénzre lesz szükséged ha érdemben akarsz foglalkozni a témával.
Ha viszont megszereted és "rajta maradsz",elképesztő élményeket tartogat,függőséget okoz.
-
ezoltan
tag
Jáájj emberek azért EZ eléggé odab.szós móka lehet...
-
ezoltan
tag
válasz
Karajev7 #62751 üzenetére
Ha csak nincsen távolról is szabad szemmel jól látható mennyiségű felesleges pénzed,akkor hidd el,hogy lépcsőfokonként kell bejárni az utat egy komolyabb racer gépig.
Nem pusztán a beleölhető (és bele is fogod) irdatlan pénzmennyiség miatt,hanem amiatt is,mert egy ilyen gép potenciális veszélyforrás magadra és másokra nézve is.Egy óvatlan pöccintésre hirtelen 100-150 méterrel képesek máshol felbukkanni mint ahogy tervezted...
Egy Mavic-et gyakorlatlanul,minimális előképzettséggel meg tudsz reptetni.Egy versenygépet megfelelő rutin hiányában már felszálláskor az első gázadásra földhöz csapsz,nem beszélve arról,ha esetleg sikerül elemelkedni és sebességet nyerni...…
Hidd el,nem játék.Vegyél egy alap távot (FS i6 mondjuk),szimulátorozz.Ha bejön az élmény és valóban ezt akarod,így képzelted,akkor lehet az alap felszerelést (töltő,akksik,pótalkatrészek,szemüveg,standard szerszámok stb.) beszerezni és egy kis 3 colossal élesben próbálkozni.Ezután lehet feljebb lépni.
-
ezoltan
tag
válasz
molnigee #62749 üzenetére
Teljesen gyakorlatlanul,tapasztalatok nélkül kilométereket (akarni) fpv-zni egyértelműen blődség,és nem akarok ezzel senkit megsérteni...
Ez egyértelműen arra vezethető vissza hogy személyesen nem élte még át az élményt szerintem.Egy egyszerű tarló pár csenevész fával is orbitális élményt képes nyújtani,csak legyen egy minimális gyakorlat a kézben,agyban és egy megfelelő kis alapgép tartalék alkatrészekkel.
Amíg ez nem megy,felesleges több ezer méterben gondolkodni mert ahogy Geller72 is említette,pusztán pénzkidobás.
-
ezoltan
tag
válasz
Geller72 #62659 üzenetére
Sajnos még nem.Nálunk (Ausztria) kaotikus állapotok uralkodnak jelenleg időjárás terén.
Egyébként szobában megvolt a próba 5s-en.
Kéttollas Avan LR-ek már úton vannak hozzá,és egyelőre rxsr került bele.
Telemetria megy szépen,és minden rendben levőnek tűnik.
Az elmúlt napokban bontotam szét teljesen és kapott három réteg Plastik70-et....azért a Hawk-okhoz képest nehézbombázó,de emiatt (is) sokat várok tőle
-
ezoltan
tag
válasz
elekracz #62656 üzenetére
Így ránézésre kompatibilis a Syma X5-tel,de nézz képeket,videókat a két típusról szerintem és pontosabb képet kapsz.
A Syma-k esetében nincs gond az alkatrész-ellátással.Egyébként egy ismerősöm gyermeke nagyon sokáig nyúzott egy kis Leason drónocskát,meglepően jól bírta a megpróbáltatásokat.
-
ezoltan
tag
válasz
syler123 #62582 üzenetére
Így van...
Nyilván egy komolyabb távval összehasonlítva ég és föld a különbség,de a célnak tökéletesen megfelel,én maximálisan elégedett voltam vele.
A használat utolsó időszakában kezdte el,hogy a jobbos stick centere "elmászott",és rendszerint azzal kellett kezdenem a repülést az adott napon,hogy pár másodpercig "pöcögtetve" helyre ráztam.
Valószínűleg egy tisztítás megszüntette volna a jelenséget,mert egyébként hibátlanul üzemelt. -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #62564 üzenetére
A 3" számomra túlzottan is az,emiatt sem tartok a háznál.
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #62552 üzenetére
Ötös sasra?
-
ezoltan
tag
válasz
vandor01 #62482 üzenetére
Gombcserét orvosoltad,az akksik pedig nem örökéletűek mint tudjuk.Én egyszerűen rádugok egy régi 3 cellást és problem solved,
Az más,ha elbizniszelted mert így érte meg,de továbbra is azt mondom hogy szerintem egy normális szemüveg nagyjából olyan mint egy jó táv.Relatíve hosszú távra veszed. -
ezoltan
tag
válasz
vandor01 #62475 üzenetére
...ezt a szezononkénti szemüveg-cserét ugye nem gondoltad véresen komolyan..?
Nem egy 35-40 Eurós eldobható vackot kell venni,hanem egyszer,de hosszútávra egy bevált típust.
Ilyen az EV800D is.Van ismerősöm aki télen-nyáron használja megelégedéssel vagy két éve.Egy éve hiba nélkül nyúzom én is az enyémet.Az a 85-90 € ebben a hobbiban egy ilyen remek ár/érték arányú szemüvegért egészen egyszerűen nem pénz (...és most szándékosan nem említettem a top-kategóriát vagy a 400-tól felfelé elérhető Fatshark-okat mondjuk,mert olyat is ismerek amúgy akinek egy hónap után meghalt benne az alaplap...).Amúgy persze értem amit mondasz,de egy normális szemüveg minden,csak nem kopó/fogyó eszköz,mint mondjuk egy akkumulátor.
Az meg,ha valaki megteheti hogy tényleg minden nap repül,olyan szintű amortizációval jár hogy nem fog egy szemüvegvételen garasoskodni vagy problémázni.Szerintem.
-
ezoltan
tag
válasz
syler123 #62434 üzenetére
Igen,én már próbáltam.
Amennyiben agyban el tudsz vonatkoztatni az autó mozgásától,semmiben nem más mint a normál fpv reptetés.Van olyan ismerősöm akinek le kell ülnie reptetés közben mert különben ellépked,elmozog.
Ezzel nem lehet mit kezdeni,szerintem körülbelül olyan,mint egy számítógépes játék esetében,van aki elszédül közben és nem bírja huzamosabb ideig.
Szerencsémre én teljesen el tudok vonatkoztatni,és mondjuk nem okoz gondot fpv közben az irányított Triple Feed antenna miatt folyamatosan lekövetni a gép mozgását amennyiben szükséges.
Nyugodtan,lassan mozgó jármű esetén nem hinném hogy bárkinek,aki szemüveggel repül,problémát jelentene.
A hideggel kapcsolatban: én folyamatosan repülök sokszor mínuszokban,finoman közlekedve alig veszek észre különbséget repidőben a melegebb,de hajtósabb körülményekhez képest.
-
ezoltan
tag
válasz
ezoltan #62419 üzenetére
Az utolsó sorhoz hozzátéve:
Mondjuk a Furibee X215-öt is rengeteget használták,főleg oktatós videóikban,dícsérték is,viszont be is fürödtem vele.
Gyakorlatilag ami képes volt elromlani,az össze is f.sta magát rajta,igazából három akksit sem etettem meg vele.Azóta persze újjáépült rendes alkatrészekből,5s-en hasít,jó kis dragster lett,de kálvária volt...
-
ezoltan
tag
válasz
Geller72 #62417 üzenetére
Igen,épp írni akartam hogy veri a 350-et bőven.
Számomra,az én stílusomhoz inkább előnyös a plusz súly.Nekem az első Diatone-om,de a specifikációk meggyőztek,plusz szerettem volna egy 6-os gépet.Pár tesztet megnéztem 6s-en,bírja...De maradok az 5 cellánál,biztos ami biztos.
Hogy érted hogy sok lesz..?
Szerk.: a UAVfutures-ös srácok az 5-ös testvérmodellt (M540) nagyon dícsérték,az eddig istenített Hawk5-től jobbnak tartották,többek között ez is volt a Diatone-ba fektetett bizalmam oka.
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #62399 üzenetére
Sajnos egyelőre nem áll módomban berepülni a masinát.
A némileg szélesebb fesztáv illetve a 6-os propok miatt én freestyle-ban még optimálisabb viselkedést remélek tőle,bár a Hawk-ok ebben iszonyatosan jók,illetve az erősen átépített x215-öm is tűrhetően viselkedik.
5 ill. 6s-en fogom használni,későbbiekben LR vevőt szándékozom tenni bele.Egyelőre majd egy rxsr-rel "járatom be". -
ezoltan
tag
Bővült az ötcolos család egy nagytestvérrel,a 6 colos Diatone M630 személyében.
Mivel a vevőim úton,csak a külső benyomások maradnak,de azokról kizárólag szuperlatívuszokban tudnék bármit is beszélni.
Az utolsó csavarig iszonyatosan igényes és letisztult összességében a gép.Egy jó példa az aprólékosságra a gyönyörűen megmunkált fejű csavarok vagy a kifogástalanul kidolgozott váz-felsőrész (és sorolhatnám) mellett,hogy még a kondenzátorok tüskéi is szigetelt borítást kaptak.
Ragyogóan néz ki,impozánsak a méretek az ötösök után,bár csupaszon annyira nem egetverő a különbség,de propokkal felszerelve szép nagy dög. -
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #62364 üzenetére
Lehet hogy kapott egy rövidzárat az eséskor...
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #62248 üzenetére
Hát nem tudom,az én tapasztalataim szerint a wizi gyári propjai rakás sz.rral egyenértékűek.
-
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #61919 üzenetére
Nagylelkű felajánlás.
-
ezoltan
tag
Elérkezettnek láttam az időt Flysky-ról Frsky rendszerre történő váltásra.
Igazából semmi problémám nem volt az általam eddig használt FS termékekkel,de mivel a mini vevőik általában véve elég negatív visszhanggal bírnak (Flit10-zel mondjuk nem volt gondom sosem),előbb-utóbb szerettem volna egy megbízhatóbb,elterjedtebb rendszerre fejleszteni a gépeket.
Egy elég szép kombót sikerült beújítanom viszonylag tűrhető áron, karbon QX7S, annak minden extra tartozékával (hordtáska etc.),egy R9M modul,illetve egy R-XSR vevő,amit az egyik Hawk5 meg is kapott.
Nos,lelkes FS-userként vért hu..oztam mire sikerült nagyjából összekalapálni mindent és repképessé vált a gép.
Szégyen vagy sem,természetesen meg kell szokni,rá kell állni a használatára,de ez egy hosszú szenvedés volt.Ami elsőre feltűnik,nyilván a minőségérzet.Tényleg semmi bajom nem volt az i6-tal,főleg,miután "Atyánk" jóvoltából új firmware-t kapott,de…
Azért ez egy nagyon más liga.
Az anyaghasználat,kapcsolók érzete,stick-ek finomsága és úgy összességében,általam nem várt mértékű ugrást jelentenek.
A parasztvakító feature-ök,rezgőmotor,hang-modul jópofák,de a szobában sebtében kipróbálva acro-ban jelentkezett az iszonyú különbség...Valami elképesztően finom a kontroll,ezidáig ismeretlen volt ez az érzés számomra.
Eszméletlen cucc. Mondom ezt úgy hogy még csak az alapvető funkciókat ismerem... -
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #61760 üzenetére
Azért csak óvatosan.
Gyakorolgass a kis géppel+szimulátor először.
Tud kellemetlen meglepetéseket okozni egy komolyabb gép még tapasztaltabbaknak is. -
ezoltan
tag
válasz
sketchifun #61758 üzenetére
Gratula a kis géphez!
Gyakorold szimulátorral is az acro módot,ne add lejjebb mert aztán rosszul idegződnek be a dolgok.
Ha megfelelő magasságban tartod a masinát odafent,van időd korrigálni ha úgy adódik. -
ezoltan
tag
Természetesen akkor hal meg a kamera sd kártyája,amikor olyan helyen repülök ami a közeljövőben vissza nem térő lehetőség.
Szépen megfeleződött a 60 fps,ráadásul csúnyán be is laggol a nyersanyag is sok helyen,nem beszélve a gatya minőségről.
Azért feltöltöttem,mert véleményem szerint a helyszín gyönyörű.Egy karszt-fennsík Ausztriában. -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61629 üzenetére
Értem...Nos,én ilyen távolságra csak LR modullal mernék elrepülni.3-400 méteren is van,ha úgy fordulsz és betakar a géptest,drasztikusan beesik a jelerősség egy pillanatra.Ennek több mint háromszorosán ez a jelenség drasztikusan erősödhet szerintem.
Sajnos tudom,milyen érzés.Egy nagyon jó gépem veszett oda nekem is tavaly.Drága a tanulópénz a fene egye meg. 😶
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61619 üzenetére
Milyen távval és vevővel mentél el másfél kilométerre?
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61593 üzenetére
Arra céloztam hogy (számomra) a kinézet sokadlagos,ha valóban jó a cucc.
Nem vitrinbe teszem nézegetni,és nem látom menet közben sem.Igazából nekem sem jön be ez a szivárvány-edition,de ha rendben van minnőségileg,tőlem babarózsaszín is lehet.
A tisztaságra kényes vagyok mondjuk,amellett hogy kompresszorral kifújom a gépeket a repnap végén,nedves törlővel át is szoktam szaladni rajtuk-igazából ennek nem sok értelme van az igaz.Haverod esete arra a videóra emlékeztet,amelyben a csillivilli AMG-t az intelligens "háziasszony" szorgalmasan sterimobozta kívül-belül...
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61590 üzenetére
Szobadísz lesz,vagy ekkora a fov-od?
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61579 üzenetére
Értem én,csak szerintem túltoljátok ezt a dolgot. ☺
Normális önzárós anya rendesen meghúzva,időnként ellenőrizve.
Tökmindegy hogy milyen irányúak.Nem lesz vele gondod. -
ezoltan
tag
válasz
Geller72 #61573 üzenetére
Amúgy én nem értem a vergődést a letekeredő anyákkal.Biztosan én vagyok kivételesen szerencsés,de két,-illetve egy forgásirányú motorokkal szerelt gépeimnél sem volt soha efféle problémám,pedig kapják az ívet azért a gépek.
Önzárót használni,rendesen meghúzni,néha ráellenőrizni. Nem egy ördöngősség. -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61547 üzenetére
Mondjuk szerintem alap,hogy minden repülés előtt minimum propeller-anya ellenőrzés,2-3 rep-naponta motorcsavarokat is átnézem,de ilyenkor általános revízió sem árt.Kamera,standoff csavarok ésatöbbi.
Azon az öt percen semmi nem múlik biztonság érdekében. -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61514 üzenetére
Nyilván,ez amiatt van,mert normál irányban forognak,nincsen belőle fordított.
Vagy a kívánt iránynak megfelelően forrasztod be,vagy megfordítod BLHeli-ben,nyilván "hardveresen" egészségesebb.
Arra kell figyelni,hogy a harang menetes része minimum síkban legyen az anyával megszorítás után,mert a műanyag önzáró rész így képes betölteni a szerepét.
Amennyiben esetleg nem éri el,alacsonyabb profilú anyát kell használni.Ja,még az előzőhöz: nemcsak a szöszölés szűnik meg a balos/jobbos anyákkal,hanem a sz.pás is a kétféle rendelendő tartalék motorokkal...Pontosan a Wizi lehet erre a példa a pontozóval megjelölt tengelyű,illetve fekete anyákkal billogozott balos erőforrásaival...
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61510 üzenetére
Érdekes,RS II 2306-ot nem is láttam még kétféle forgásirányban de ha ti mondjátok,biztos van.
Viszont egyáltalán nem értem ezt a fellazul-nem lazul problémát.Köze nincs a cw-ccw dologhoz...Nyilván ezesetben az egyik balmenetes anyát használ,a másik jobbosat.Önzáró anyát kell használni és ez a probléma megszűnik létezni...
Amikor én rendeltem az RS II-ket,még csak opcióként sem szerepelt a forgásirány.Úgy kötöd be ahogy akarod,vagy megfordítod szoftveresen.Sima jobbos önzáró anyákat használok,5 cellán,és nem fukarkodom a magasabb gázállásokkal sem.
Baromira nem akarnak letekeredni...Szerk.: Hozzáteszem,baromira üdvözlendő dolog véleményem szerint a cw/ccw változatok megszüntetése vagy legalábbis visszaszorítása.Nincs játék a ritka balos anyákkal,nem keverednek ésatöbbi.
Sokkal egyszerűbb. -
ezoltan
tag
Múltkori poén-szédelgés (...vagy peremtánc?
)a bányában (affene hogy olyan bánatosak voltak a fényviszonyok).
[link] -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61481 üzenetére
Az egyikkel volt gondom valóban,de garanciában cserélték.
Kizárólag 5 cellán hajtom őket.Nem eszik le a hajamat és ha kell,cefetül húznak.
Ahogy az egyéb motoroknál is manapság,nincsen jobbos/balos változat (szerencsére). -
ezoltan
tag
válasz
Johnny_vT #61466 üzenetére
Én azért észrevettem némi üzemidő-csökkenést az egy hete töltött állapotban lévő akksik használata közben is.Ilyen szempontból sem szerencsés,ezen felül nyilván káros (hogy milyen mértékben,megoszlanak a vélemények),ha fullon hever a szekrényben.
Én minden esetben úgy járok el,hogy 3,5 alá nem merítem a cellákat (az a plusz fél-1 perc nem oszt,nem szoroz akksinként),így mire hazaérek,szépen visszacsorognak tárolási fesz.-re.Ergo nincs további gond velük.
Két töltővel töltök a repülés napjának reggelén egyesével,szigorúan 1c-vel,ez számomra tökéletes megoldás.Körülbelül két óra alatt fullon van így az összes,és nincsenek napokig tárolva maxon feleslegesen.
-
ezoltan
tag
válasz
Johnny_vT #61448 üzenetére
Véleményem szerint,mivel ugye a zsugorcső nem erre való,sima távtartót készítettél belőle,érdemleges hatása nincs.
Régebben motor soft mount-nyesedékből készítettem csillapítást,de a legjobb ha rendelsz egy marékkal,enni nem kér és jó szolgálatot tesz.Én teszek (4 in 1)esc ill. fc alá is. -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61357 üzenetére
Maximálisan.
Téli időszakban is használom őket,semmiféle gondom nem volt velük eddig,második évesek lesznek.
Két darab esetében is volt példa totálisan 0-ra merülésre fán fennakadás illetve mély hóban elmerülés miatt,de 1s töltővel óvatosan visszahozva az életbe,majd gondosan kibalanszolva azóta is tökéletesen üzemelnek,nem vettem észre számottevő gyengülést vagy üzemidő-csökkenést a többihez képest.Igaz,elég kíméletesen bánok velük,3,5 alá nem jellemző hogy leengedném őket,mire haza szoktam érni,mind visszacsorog tárolási feszre.Ritkán megyek padlón és akkor is maximum 2-3 másodperc erejéig.
A balancer-csati védő nálam nagy pluszpont még.
-
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61355 üzenetére
Elvileg jó.
Két napja jött számomra valami 200+ € értékben és nem volt sarc,bár napra pontosan megvolt az egy hónap... 😕 -
ezoltan
tag
válasz
AMDaZERG_1 #61346 üzenetére
Ez annyival nyűgösebb hogy egy marék biszbaszt kell így is,úgy is hordanod magaddal.Lehúzni,átcserélni ésatöbbi.Amazt meg átkattintod és jónapot.
Nyilván nem nagy dolog előbbi sem,de körülményesebbé teszi az amúgy is pakolással,hozzákészüléssel,mokkolással eltelt időt.
Legalábbis én az egyszerű de nagyszerű elvet követem.
Az,hogy védi a csatlakozót...Nyilván lehetséges,de én még nem találkoztam olyan helyzettel hogy "b@ssza meg,de jó lett volna ha kupak lett volna rajta". -
ezoltan
tag
válasz
Johnny_vT #61341 üzenetére
A +1 -hez:
Sokkal egyszerűbb a manuális változat.
10-esével pár centért kapható a piros/zöld állású öntapadós marker.
Egyértelmű,egyszerű,használat után átkattintod és többet nincs keveredés,feszmérőzés,matatás a balanszkábellel.Persze ez egy tisztán funkcionáis kütyü,villog(tat)ásra nem jó. 😃
-
ezoltan
tag
válasz
Geller72 #61334 üzenetére
Igen,én többek között a szélállóság miatt sem váltanék 5 colos gépméret alá,próbáltam kisebbet,de nem az én világom.
Az Avan-ok eszméletlen jó lapátok szerintem,nekem nagyon bejöttek.Rugalmas,ellenálló,strapabíró,könnyű darabok,jól húznak,4.3-asokat használok amúgy.Elég komoly Emax fan lettem egyébként,az átépített x215-ös gépem immár 6 cella-képesen RS II-kkel hasít.Most,hogy megtaláltam az ideális motor/prop kombinációt,rendesen meghajtva is gyakorlatilag a hideg/langyos határán mozognak,és iszonyatos erőt képviselnek.
A tíz perc tényleg impresszív idő.Az én visszafogott stílusomban 5 cellán 6-7 percet simán repülök (freestyle,nem csak utazom),és baromi erős marad a végefelé is.Egy nem long-range,3 tollúakkal szerelt racer esetében komolynak mondható szerintem.
-
ezoltan
tag
A gépeknek semmi problémájuk a hideg széllel,nekem annál több.
Így aztán marad a megfontolt,komótos tájnézegetés...Nem gond,odafent így is élvezem..! -
ezoltan
tag
Ha a rohadék szúnyogok nincsenek,maradtam volna még,de így...
Feladtam hat akksi után a gyakorolgatást.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Motoros topic
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elfelejtettem a film címét
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest