- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- SzDavid99: Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #17196 üzenetére
Látom, hiába "vagy félisten", a kérdést úgy értelmezed, ahogy Neked jó; attól még, hogy eddig nem kapartam ki a gesztenyét, még olvashattad, hogy akár meg is tehetném és ahelyett, hogy bíztattál volna vagy jössz egy pédával Neked miért jó és nekem (hozzám hasonlóknak) miért nem vagy miként lenne AZ, csak pattintasz egy "nem neked való, keress más alternatívát" szöveggel, pedig engem AZ érdekelt és AZT kérdeztem meg, hogy miért NEM való számomra a Curve ... ami inkább elszomorít, és ami a korábbi válaszaidból is kiszűrhető, hogy gondolom ehelyett csak unalmas, lehet, hogy "10 kérdésből, már 9 meg volt korábban válaszolva" amit megértek és el is hiszem Neked, csak tudod egy fórum már csak ilyen és kb. minden topikban újra és újra előjönnek ugyanazon kérdések, mégis jellemzően (szerencsére!) türelmes és megértő topiktársak válaszait olvasni. Ha csak arról szólna egy fórum, hogy legyen minden kérdés megválaszolva - egyszer - akkor kb. be is lehetne a topikok 90%-át zárni egy idő után.
Mindenki máshoz szólna a kérdésem, aki Pro vagy Pro+ előfizetést használ: hol az igazi potenciál és leszámítva a "nagy utazókat", akiknek talán a leginkább szólnak ezek a szolgáltatások, van közöttünk olyan (hasonlóan mint én), aki csak az 1% cashback miatt fizetett/fizetne elő?
Köszönöm a (friss) tippeket előre is, akik megosztják velem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Kínai projektor
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- PlayStation Network (PSN) ajándékkártyák, feltöltőkártyák áron alul!
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest