- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- hcl: MS Office365 Linuxon
- Carlytoo: Pánikszindróma #3
-
LOGOUT
A source motor hihetetlen módon elsz@rt netkóddal rendelkezik. A régi cs és dod óta eszméletlen változáson ment keresztül. Próbálják a valve-s arcok heggeszteni, de néha 1-1 update csak ront a helyzeten, mint javulna.
Elsősorban a 3 fő netkód paraméterre kelle figyelni. Hogy mik is azok: rate/ cl_updaterate/
cl_cmdrate
Ezeket az értékeket kell nagyjából belőni, mindegyik hihetetlen mértékű változást tud előidézni egy pillanat alatt.
Persze a túlzott félreállítás sem éppen célravezető mert könnyen vonhat kick-et vagy ban-t maga után. (ratehax...)
Hogy mire is kell beállítani ezeket az értékeket?? Az saját netedtől függ, sebesség illetve attól, hogy wi-fi-s vagy normál kábeles.
Szóval az átlagos rate értékek így nézhetnek ki: rate 20000, cl_updaterate 100, cl_cmdrate 100.
Ez egy 1Mbit/s (le) | 256Kbit/s (fel) net kapcsolatra ajánlott. Ha valakinek gyorsabb nettel rendelkezik, akkor az teheti 30k/100/100-ra is a ratejeit. Az update/cmdrate-et nincs értelme 100 fölé emelni. Akinek kisebb net sebessége van annak a 16k/80/80-as rate-eket ajánlom, feltéve ha a szerver / adminok engedik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzuL
tag
ez baromság.
During each tick, the server processes incoming user commands, runs a physical simulation step, checks the game rules, and updates all object states. After simulating a tick, the server decides if any client needs a world update and takes a snapshot of the current world state if necessary. A higher tickrate increases the simulation precision, but also requires more CPU power and available bandwidth on both server and client. (ezt te magad is kimásoltad már). ha belegondolsz ebbe, akkor ez azt jelenti, hogy a szerver másodpercenként (átlagban) 100-szor megnézi a helyzetedet, milyen fegyvered van, hp-dat, stb. ha tegyük fel 20 ember van a szerveren, akkor ehhez sokkal nagyobb gépigény szükséges, és nem tudja 100-szor megnézni mindenkinél ugyanezt, mintha csak 10-en lennének, tehát csak mondjuk 50x futtatja végig. így máris feleződött a tickrateünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Archívum 1: [link]
- LG LCD és LED TV-k
- Home server / házi szerver építése
- TCL LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen videókártyát?
- MediaTek alapokon a Honor Magic8 Mini?
- Google Pixel topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2902, 100% Akkumulátor
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest