- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- lezso6: Nem látszik a kurzor Chrome alatt a beviteli mezőkben?
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- hdanesz: Elektromos autózás - Hyundai Ioniq 28 kWh - 2018
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood #15541 üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Milyen SSD-t vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen autót vegyek?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Androidos tablet topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB Megkímélt,Kétkártyás,Tartozékaival. 1 év Garanciával!
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 12/256GB Újszerű,Kétkártyás,Töltővel. 1év Garanciával!
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina 14" 2021, M1 32GB RAM/1TB SSD Space gray
- HP EliteBook x360 830 G8 Core i5 1145G7 2.6GHz/16GB RAM/512GB
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! Olcsó Gamer laptop! MSI Cyborg 15 . I5 12450H / RTX 4050/ 16GB DDR5
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest