- Pulsar X2 V3 Size 2 Gamer Egér és Pulsar 8K Wireless Dongle
- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- SzDavid99: Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- sellerbuyer: Hogyan turbózd fel a NAS-od sebességét olcsón és egyszerűen?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood #15541 üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Deepcool CC560 V2 Black Midi PC ház eladó
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB ZALMAN Z1 Plus A-DATA 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i9 10900KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB RAMPAGE Shiva A-Data 750W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB ZALMAN M4 FSP 700W
- G.Sill Trident Z5 DDR5 6000 MHz 2x16 GB RAM eladó
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3372
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Xbox Elite Series 2 Kontroller AKCIÓ!!! // Számla + garancia //
- 150 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5-12450HX, RTX 4060 (FOGLALVA)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest