Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
Új hozzászólás Aktív témák
-
pmonitor
aktív tag
válasz
jattila48 #6216 üzenetére
>A hozzászólásaidból az jön le, hogy kezdő vagy a programozásban (ez persze egyáltalán nem baj), és nem írtál még igazán nagyobb programot.
Nem kezdő vagyok, hanem egyszerűen nem vagyok programozó, ez miatt kezdő sem.
Az előéletem megnézheted itt, ahol azért 1-2 kérdésre válaszoltam.De ha a referenciáim érdekelnek, akkor többek között ezek, valamint ezek, továbbá ezek a publikus kódjaim, amelyek között van nagyobb is(persze relatív, hogy mi az az igazán nagyobb program?).
Neked mik a referenciáid/publikus kódjaid?
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Honor Magic V2 5G 512GB / 16GB fekete
- Dell Precision M4700 laptop (i7, 16gb, 256 SSD, Quadro K2000M)
- Unifi UACC-CM-RJ45-MG SFP+ RJ45 10G adapter eladó, majd 2 év garanciával
- ASUS TUF F15 extra hardverekkel - i5 11400H, RTX 3050Ti, FHD 144Hz, 1,5TB SSD, 16GB RAM
- HTC Vive Pro 2 teljes prémium VR szett Valve INDEXEL, garanciális, sok extrával!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3717
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3441, 92% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron