- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dabadab
titán
Delete esetén ha a statikus (az első példában Base, a másodikban void) és a dinamikus (Derived) típus különbözik, akkor a dinamikus típusnak a statikus leszármazottjának kell lennie ÉS a statikus típus destruktorának virtuálisnak kell lennie, máskülönben undefined behaviour.
Szóval mindkét példa definiáltlan működés, saccra a gyakorlatban annyi történik, hogy az első példában meghívódik a Base destruktora (így a Derived saját dolgai felszabadítatlanul maradnak), a második példában meg csak egy free() a pointerrel.
-
jattila48
aktív tag
Attól tartok, nem egészen érted miről van szó. A member pointerek nem függenek egyetlen példánytól sem, hanem az osztály (nem az objektum!) tagjaira hivatkozó fordítás idejű konstansok. Úgy kell elképzelni, mint offset-et, ami az osztály kezdetéhez képest mutatja az adott tag helyét az osztályban. Pl. struct semmi{int a; int b;} osztályban a semmi::* pa=&semmi::a és semmi::* pb=&semmi::b deklarációkkal a pa=0 és pb=4 konstans értékeket vesz fel (feltehetőleg), mivel az a tag offsetje az osztályhoz lépest 0, a b-é pedig 4 (ha az a mérete 4 byte volt). Ugyanígy (nem virtuális) tfv.-ekre is, csak ekkor nem az offset, hanem a tfv. címe mint fordítás idejű konstans kerül a member function pointerbe. A HandleClass::mfp nálam ilyen member function pointer, ami történetesen a BodyClass::f tfv.-ének címét tartalmazza (és ez független a BodyClass bármely példányától, egy közönséges fv. cím). Ezért, mivel nem függ sem a HandleClass, sem a BodyClass egyetlen példányától sem, nyugodtan lehet statikus, hiszen minden példányban ugyanaz a konstans érték. Amikor (pimpl->*hc.mfp)(2); formában hívom a BodyClass f tfv.-ét, akkor ez nem azt jelenti, hogy az mpf a pimpl által mutatott objektum tagja lenne (mint ahogy a ->* miatt első ránézésre tűnik), hanem a BodyClass::f tfv. kapja a pimpl-et első paraméterként, 2-őt második paraméterként, (mint ahogy a tfv.-ek első paramétere mindig az aktuális példányra mutató this pointer), az mpf pedig történetesen a hc statikus tagja. Egyébként ahogy írtam, ha az mpf-et const-ként deklarálom akkor működik, különben pedig futási hibával elszáll. A VS kever valamit, mert a gcc jól fordítja. A VS is lefordítja, csak szerintem rosszul.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Valve Index VR Kit
- Uhh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 16/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- Esport PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- AZTA! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop Ultrabook 14" -60% i7-1185G7 16/512 FHD IPS Iris Xe
- Bomba ár! Dell Latitude 3550 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest