- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dobragab
addikt
Ilyen esetben nem gáz struktúrát használni, sőt, azt kellene. Ez így elég ronda. Valahogy így érdemes:
class Merkozes
{
public:
int fordulo;
int hazaigol;
int idegengol;
int hazaifelidogol;
int idegenfelidogol;
string hazaicsapat;
string vendegcsapat;
};
std::istream& operator>>(std::istream& be, Merkozes& M)
{
Merkozes result;
be >> result.fordulo;
be >> result.hazaigol;
be >> result.idegengol;
be >> result.hazaifelidogol;
be >> result.idegenfelidogol;
// nem biztos, hogy kell, de
// int után string-et beolvasni nem mindig egyszerű
be >> std::ws;
be >> result.hazaicsapat;
be >> result.vendegcsapat;
}
class Merkozesek {
private:
std::vector<Merkozes> adatok;
public:
Merkozesek();
~Merkozesek();
void Kiir();
void Gyoztes();
void Nev();
void Statisztika();
};
Merkozesek::Merkozesek(){
ifstream be("eredmenyek.txt");
if (be.fail()) {
cerr << "hiba";
system("pause"); // jáj, mér?
exit(1);
}
Merkozes M;
while (be >> M)
adatok.push_back(M);
}Így már nem szivárog (ömlik) a memória.
-
doc
nagyúr
Persze, a ketto nem zarja ki egymast. Az adott feladattol/helyzettol fugg hogy melyik a jobb/kenyelmesebb megoldas.
Apro megjegyzes (ne zavarjon ossze): C++ -ban a struct es a class az szinte teljesen ugyanaz, igazabol csak a default lathatosag mas
MOD: most latom hogy elkestem, mindegy, mar itt marad
-
EQMontoya
veterán
Igazából két különbség van az osztály és a struktúra között, de az is lényegében csak egy:
-Stuktúrában public a default láthatóság, classban private.
-Szemléletbeli: struktúra már C-ben is volt, igaz, sokkal limitáltabb funkciókkal, nem tudott osztályként működni. C++-ban mindent tud, amit az osztályok, a fentebbi minimális különbséggel. Ennek ellenére alapvetően classokat használunk, leginkább a szemlélet okán. Vannak esetek, amikor szokás struktúrát, ez alapvetően az, amikor csak egy kupac adatot szeretnénk egybe kezelni (pl. egy függvény adna vissza öt különböző dolgot, akkor annak nyilván nem öt referencia paramétere lesz, hanem valahogy összepakoljuk a dolgot), és nincsennek a dolognak tagfügvényei, illetve nem szeretnénk belőle elrejteni semmit. Igen, ez kb. az, amire C-ben is használtuk a structokat, erre nyugodtan lehet C++-ban is.Mint látod, az egész inkább konvenció, mint gyakorlati különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Diablo IV
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Subaru topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest