- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Hold - SW Heritage - Auto üzemmód
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
mgoogyi
senior tag
válasz
Tomi_78 #4256 üzenetére
A pointernek és a LoadFromFile-nak nincs köze egymáshoz.
A pointer csak egy logikai memóriacím.A programod változói mind a memóriában vannak valahol.
Az, hogy valami hol van, azt elrakhatod egy pointerbe, mint pl. egy int * p;
Ebbe a p-be berakhatsz egy memóriacímet és utána azt tudod, hogy azon a memóriacímen - ami a p-ben van - van egy int értéked, azaz 4 byte-od egymás után.Az egyszerűség kedvéért 0-tól 1000-ig legyenek a lehetséges memóriacímek.
Amikor leírok egy olyat, hogy new int, akkor a programod a memóriából kér magának 4 byte-ot egymás után, ahol majd az integer-ed tartalma lesz és ebből a 4 byteből az elsőnek a címét visszaadja. (A másik 3 byte közvetlen utána van.)
Ezért tudod megtenni azt, hogy aint * p = new int;
esetén a baloldalt ott van a p, ami értéket kap. Mégpedig ennek az 1. byte-nak a memóriában lévő sorszámát.Itt egy példakód megdebuggolva:
A programom a (hexadecimális) 12461a8-as byte-tól kezdve kapott összesen 4 byte-ot.
És erre a 4 byte-ra a 3-nak megfelelő adat lett beírva.Ez így világos?
Olvasd el sokszor, ha nem érted, elég fontos, hogy ez meglegyen. -
dabadab
titán
válasz
Tomi_78 #4256 üzenetére
Amit meg kell érteni jelen esetben az, hogy egyetlen darab AlakokKepe objektumod van és beállítottad azt, hogy mind a négy helyen erre az egyetlen egyre mutató link legyen.
A kód, amit írtál, pontosan azt csinálja, mintha ebben a sorrendbe írtad volna:
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_all.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep1.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;és ebből következően az, aminek igazából hatása van, csak annyi, hogy
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- iPhone-t használók OFF topikja
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- Amazon Fire TV stick/box
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
- Alakul a Visa és a Mastercard európai ellenfele
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Nintendo Switch
- Óra topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest