Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- [K2]: AnyDesk átverés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- VHS digitalizálás
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
mgoogyi
senior tag
válasz
Tomi_78
#4256
üzenetére
A pointernek és a LoadFromFile-nak nincs köze egymáshoz.
A pointer csak egy logikai memóriacím.A programod változói mind a memóriában vannak valahol.
Az, hogy valami hol van, azt elrakhatod egy pointerbe, mint pl. egy int * p;
Ebbe a p-be berakhatsz egy memóriacímet és utána azt tudod, hogy azon a memóriacímen - ami a p-ben van - van egy int értéked, azaz 4 byte-od egymás után.Az egyszerűség kedvéért 0-tól 1000-ig legyenek a lehetséges memóriacímek.
Amikor leírok egy olyat, hogy new int, akkor a programod a memóriából kér magának 4 byte-ot egymás után, ahol majd az integer-ed tartalma lesz és ebből a 4 byteből az elsőnek a címét visszaadja. (A másik 3 byte közvetlen utána van.)
Ezért tudod megtenni azt, hogy aint * p = new int;esetén a baloldalt ott van a p, ami értéket kap. Mégpedig ennek az 1. byte-nak a memóriában lévő sorszámát.Itt egy példakód megdebuggolva:

A programom a (hexadecimális) 12461a8-as byte-tól kezdve kapott összesen 4 byte-ot.
És erre a 4 byte-ra a 3-nak megfelelő adat lett beírva.Ez így világos?
Olvasd el sokszor, ha nem érted, elég fontos, hogy ez meglegyen. -
válasz
Tomi_78
#4256
üzenetére
Amit meg kell érteni jelen esetben az, hogy egyetlen darab AlakokKepe objektumod van és beállítottad azt, hogy mind a négy helyen erre az egyetlen egyre mutató link legyen.
A kód, amit írtál, pontosan azt csinálja, mintha ebben a sorrendbe írtad volna:
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_all.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep1.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;és ebből következően az, aminek igazából hatása van, csak annyi, hogy
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Lenovo ideapad 330S laptop - Ryzen5 2500U - 8GB - 250GB SSD
- Land Rover Explore R 4/64GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi 12T 8/128GB Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 12/512GB, Normél, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával
- Minőségi tápegységek,650-1400W-ig,számlával,garanciával,EVGA,HP,FSP,Cougar,Cooler Master,stb
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Oneplus Nord 2 5G 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Ryzen5 4650U 16GB Refurbished
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Lenovo Idea Tab Pro - 12.7" 3K 144Hz (TB373FU) 12GB/256GB (ZAE40206GR) Luna Grey - 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

