Hirdetés
- Meggyi001: A kérdés...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gerner1
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Nem vénnek való vidék - Berettyóújfalu
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mgoogyi
senior tag
válasz
Tomi_78
#4256
üzenetére
A pointernek és a LoadFromFile-nak nincs köze egymáshoz.
A pointer csak egy logikai memóriacím.A programod változói mind a memóriában vannak valahol.
Az, hogy valami hol van, azt elrakhatod egy pointerbe, mint pl. egy int * p;
Ebbe a p-be berakhatsz egy memóriacímet és utána azt tudod, hogy azon a memóriacímen - ami a p-ben van - van egy int értéked, azaz 4 byte-od egymás után.Az egyszerűség kedvéért 0-tól 1000-ig legyenek a lehetséges memóriacímek.
Amikor leírok egy olyat, hogy new int, akkor a programod a memóriából kér magának 4 byte-ot egymás után, ahol majd az integer-ed tartalma lesz és ebből a 4 byteből az elsőnek a címét visszaadja. (A másik 3 byte közvetlen utána van.)
Ezért tudod megtenni azt, hogy aint * p = new int;esetén a baloldalt ott van a p, ami értéket kap. Mégpedig ennek az 1. byte-nak a memóriában lévő sorszámát.Itt egy példakód megdebuggolva:

A programom a (hexadecimális) 12461a8-as byte-tól kezdve kapott összesen 4 byte-ot.
És erre a 4 byte-ra a 3-nak megfelelő adat lett beírva.Ez így világos?
Olvasd el sokszor, ha nem érted, elég fontos, hogy ez meglegyen. -
válasz
Tomi_78
#4256
üzenetére
Amit meg kell érteni jelen esetben az, hogy egyetlen darab AlakokKepe objektumod van és beállítottad azt, hogy mind a négy helyen erre az egyetlen egyre mutató link legyen.
A kód, amit írtál, pontosan azt csinálja, mintha ebben a sorrendbe írtad volna:
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_all.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep1.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;és ebből következően az, aminek igazából hatása van, csak annyi, hogy
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Jack Wills Parka Jacket Men kabát eladó
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-13700H 16/1TB Iris Xe 3K+
- 7 DARAB! HP ELITEBOOK LAPTOP (Tartós, Elnyűhetetlen) 850 G8, 840 G8, 840 G9, 840 G10
- SONY A 6700 váz karc és kopásmentes 2 év garancia + ajándék SMALLRIG CAGE
- Kona Mahuna 2020 29" L-es vázméret MTB
- Samsung Galaxy A53 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- Apple iPhone 11 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- OnePlus Pad Green nagy kijelzős, pehelykönnyű tablet 128 GB Wi-Fi Használt, karcmentes 3
- Eladó Samsung Galaxy A32 5G 4/128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

