- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
válasz
mgoogyi #2079 üzenetére
Hali,
Azt hiszem igazad van, a "A b = B();" tényleg az A copy konstruktorát fogja meghívni, tehát ez egy A objektum lesz. Akkor viszont pvt.péter felvetésére mégis csak jogos, hogy a dinamikus kötés csak pointeren keresztül lehetséges C++-ban. De nem a stack vs. heap miatt, hanem a pointer miatt.
Megnéztem az egyik régi házimat, ahol nem lehetett new operátort használni, és így oldottam meg:
Henger henger;
Asztal asztal;
Object* objects_[ MAX_OBJECTS ] = {&henger,&asztal};Ezt csak azért írom, mert a new operátort direkt el akartam kerülni az egész példámban, hogy látszódjon, anélkül is lehet dinamikus kötést alkalmazni.
Köszi a tisztázást!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Asztali PC , i5 10400F , RX 6600 XT , 16GB DDR4 , 512GB NVME
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-14400F - RTX 5060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- Wharfedale WH 20 CENTER
- iPhone 11 Pro Max 64 GB - 90%-os akkumulátor
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-12400F - RTX 5060Ti - 16GB RAM -1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
- Napirajz könyv
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest