- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Okos Otthon kezdőknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Ezt most nem értem: Valaki azt írta, hogy "sok Prius hengerfejes lesz nevetségesen alacsony futásteljesítmény mellett." Erre a kolléga leírja, hogy ha nincs rendszeresen tisztítva a hűtőköz, akkor előfordulhat ilyen probléma, de ezek 300-500e km-es futásnál is gazdát cserélnek még, majd Te erre azt reflektálod, hogy "jellemzően az említett futásteljesítménynél jön elő ez a probléma".
300-500e km tényleg nevetségesen alacsony futásnak számít? Hányadik tulajnál járhat egy autó félmillió km-nél abban az esetben, ha az adott gk nem Taxi? Szerintem azért ilyen futásteljesítménynél az, hogy lehet költeni kell az autóra már bocsánatos bűn. Ja, és mindez ha jól olvastam a Prius II és III-ra igaz, ami azt jelenti, hogy a legfiatalabb autó is 10 éves, a legidősebb verzió pedig már akár 21 éves is lehet.
Ha már volt szó az Atto3 és a Dolphin esetében is a vezetést támogató és biztonsági rendszerekről, ez aktuális lehet: Kínosan szerepeltek az életmentő elektronikák a független teszten Elméletileg onnan indul a videó, ahol már erről van szó, de ha mégse, akkor 4:17-nél kezdődik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest