Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz szabi325 #57267 üzenetére
Holnap megyek szerelőhöz megnézetni, hogy mi lehet a gond. De am elbeszélgetve a sráccal, meg elnézve a rakatnyi számlát, és nem kis pénzt amit beleölt a kocsiba, szerintem tudatában volt annak, hogy hogy kell cserélni az aksit. De majd biztosat csak holnap tudok.
Unix-tól volt rendelve az aksi, ott 95Ah ás van fent ebből ami az enyémbe van, és AGM-es. Szóval ugyan olyannak kell lennie mint a gyárinak. De majd kiderül.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
koanla
aktív tag
válasz szabi325 #57267 üzenetére
A "fékenergia visszanyerés" kábé annyi, hogy motorfék üzemben tölti jobban az akkut a generátor. Aztán üzemi körülményektől függően lehet olyan, hogy szinten tartja, vagy éppen meríti is. Ezt az akku állapota, a fogyasztók és a környezeti változók alapján állítgatja az autó.
Elvileg az AGM-es jobban bírja a kiképzést, plusz eleve magasabb kapocsfeszültsége is van. Szóval jobban menedzselhető és ezáltal jobban passzol az ilyen környezetvédelmi hókuszpókokhoz. (Saccra kábé annyi hatása lehet, mint az adaptív fékhűtésnek. Szóval lepkefing)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest