Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Klaus Duran: RCS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Depression: Hardver rúzs effektus?
- BlackmMmDog: Téli horgásztalálkozó
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 14 – Kések, késélezés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dauphin
aktív tag
Sziasztok! Egy kérdésem lenne hozzátok: előjáróban annyit, hogy teljesen laikus vagyok a témában, és az aki segített volna, kissé megvezetett és köddé vált, amikor tárgyiasítania kellette volna a támogatását (hosszú történet és nem is tartozik ide). Ezért teszek fel olyan kérdést, amit talán más nem tenne.
Van egy Gigabyte GA-M57SLI-S4-es alaplapom és egy AMD Athlon II X3 460-as procim. Ezt a kettőt szeretném összeházasítani. Az alaplapon az eredeti BIOS verzió lakozik (az F14), de a procinak a Gigabyte támogatási listája szerint az F15E verziószámú az éltetője. Hogyan tudnám frissíteni a BIOS-t? Betehetem a procit és el fog indulni a gép, hogy cd-ről frissíthessem, vagy el se kezdjem, mert nincs értelme? Tudok tenni valamit, hogy életet leheljek a gépembe (már két hete vagyok gép nélkül, kissé ideges vagyok mostanra)? Előre is köszönök minden segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sosemhasznált! HP OmniBook 5 i3-1315U 8GB 1TB 16" FHD+ Gar.: 1 év
- MEDION ERAZER Cooling Kit V2 Vízhűtés - MD 62737 Beast 16 X1 gamer laptophoz
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 5700X3D 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H310M i5 8500 16GB DDR4 240GB SSD GTX 1060 6GB Zalman T3 Plus CoolerMaster 500W
- Dell Latitude 9420 i5-1145G7 14" FHD+ 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest