- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
Új hozzászólás Aktív témák
-
zso73
veterán
Szerintem kezd inkább formázásal!!!!! Főleg, ha kezdő vagy! Egy új Win táltos módjára repül!!!!
A Biosz frissítést, CSAK AKKOR ÉRDEMES,HA VALAMI FUNKCIÓ NINCS ALAPON A BIOSZBAN. Vagy nem műxik rendesen! De ez utóbbi, már kockázatos, ha a proci,és,/ vagy/ a mem is rossz! -
Balázs74
csendes tag
Sziasztok!
Segítség kellene nekem!Új bios kéne a Zida TX810E-s alaplapomhoz,mert lassú nagyon a gépem.Nem biztos,hogy itt van a baj,de kezdő vagyok,nem vágom még.
Hol nézzem,mit tegyek,ha le tudtam tölteni,nem csinálhatok-e nagyobb kárt,mint,ha nem nyúltam volna hozzá,és milyen kínai betűmegjelenítőt akar mindíg feltenni a gépemre mikor letölteni próbálom?Előre is köszönöm. -
lol
senior tag
hátha itt megtalálod > Bővebben: link
-
Sick Boy
őstag
Ugh, van nálam egy TomatoBoard TX810E jelű deszka, de a fenti linkek halottak, tudna valaki nekem hozzá BIOS-t?
Fontos lenne.
Addig is kösz! -
salazol
őstag
Ha egy prociról beszélünk, akkor ez 133 MHz valódi frekveciával megy. De lehet, hogy ez már újabb, nekem Cyrix 166+ jelű volt, az 133 MHz valódi frekin ment, tuningolni annyit tudtam, hogy stabilan ment 166 MHz-en és azt írta ki, Cyrix 200+.
Procim van elfekvőben, de alaplappal együtt fekszik, nem szívesen válnék meg tőle. Egy haver most gondolkodik, hogy jelképes áron elkunyizza tőlem. Ez egy Intel 233MMX, hozzá ATX-es alaplap PC66-os hosszú memóriákhoz. -
SaNyEe
aktív tag