Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz ati2 #1756 üzenetére

    ez lehetséges, csak éppen nem túl valószínű. szerintem valami triviálisabb gond van - azért is érdeklődtem underclock iránt, mert lehet, hogy egyszerűen csak nem bírják a GPU-k a gyári órajelet. a másik lehetőség, hogy a kasztrálás során elszúrtak valamit, és pl. maradtak nem 100%-os funkcionális egységek egyes chipekben - de ez csak akkor lehet, ha 6870-esekkel egyáltalán nincs ilyen gond, vagy legalábbis sokkal kevesebb.

    gainwardgs: akkor kicsit bővebben - honnan tudná bárki, milyenek a chipek DX11-ben, amikor alig van DX11-es játék, és azoknak a többsége is alibiből tudja az új API-t? a tesszelációban elvileg jobb az nVidia, de ennek csak akkor van szerepe, ha a tesszelált háromszögek többségét ki kell hajítani, amit eddig csak a heavenben láttunk (meg talán a HAWX2-ben, nemtom, ott a végleges játékban mi lett) - szóval ez elméletileg szép, de gyakorlatilag mi a fenének? a compute shadert érdemben használó effekteket meg nagyítóval kell keresni, azokból túl sok konzekvenciát levonni nem lehet.
    szóval végső soron megint oda jutottunk, hogy mire lesznek igazán DX11-heavy játékok (megjegyzem, DX10-ből a mai napig nemigen van ilyen), addigra már azt se fogjuk tudjuk mi az a Barts meg a GF104. de majd bacsis mester beveszi őket az egyik antikvitásos tesztjébe 2016-ban, és akkor kiderül :)

Új hozzászólás Aktív témák