Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Drizzt #2990 üzenetére

    És ha a textúrázás fejlődne akkor az miért lenne jó nekünk, több memória, nagyobb sávszélesség. Egyre jobban függne a GPU a memóriától, arról nem is beszélve, hogy a texture fetch milyen elérési időt követel.
    Az ALU:Tex arányt növeled akkor a számítási kapacításra helyezed a hangsúlyt ami jelenleg nincs kihasználva, tehát bőven lehet benne fejlődni. :R
    Gondolkozzatok el mit akartok. Kis memóriával rendelkező karikat olcsón, vagy nagy memóriamérettel rendelkező, több száz GB/sec-es memóriasávszélességű rendszerek, vélhetőleg jóval drágábban. A tranzisztort úgyis kihasználják, csak kérdés mire, Shader vagy textúrázó/memóriavezérlő. :))

    Remélem ezek után nem kérdés a fejlődés iránya. :U


    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák