Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz proof88 #41190 üzenetére

    Az a baj ezzel az érveléssel, hogy nem CPU-limit miatt esik az FPS...:R
    Amúgy meg azért függ ez a használt felbontástól, de hogy őszinte legyek,
    ha már 1360x768-ban kijön (néha!) a VGA gyengesége, akkor nem igazán*
    értem, hogyan ajánlhathatnak itt egyesek akár 1920x1200-hoz is HD4850-et,
    hogy "elég az oda", vagy legalábbis 1680x1050-hez, stb. (Más kérdés, hogy
    talán épp a felbontás az, amit már kevéssé éreznek meg ezek a karik, tehát
    lehet, hogy pl. Full HD-ban szaggat, de 1680-ban sem gyorsul látványosan.:D)

    * Ill. még egyet el tudok képzelni: ha valakinek elég, ha pl. abszolút VGA limitáltan
    megvan neki a 30 FPS**. Na akkor elég. De az is egy elég fals válasz szokott
    lenni, hogy az adott játékhoz elég-e ez meg az a kari: a játéknak akármi elég (ha
    pl. SM3-as, ha épp azt követeli), a felhasználó meg eldönti, hogy neki hány FPS
    elég: kinek mi.:U

    **: és ilyenkor annak örül, hogy "ki van hajtva a VGA", sőt, rájön, hogy még a
    procituningból is visszavehet, mert ugyanazt fogja tapasztalni, hehe...:))

  • _Toka_

    senior tag

    válasz proof88 #41190 üzenetére

    Én pl. minél több játékban bekapcsolt v-syncet szeretnék, és ha ott 59 lenne, az már csak 30 lesz.
    Ennek számolj utána!
    Csak speciális esetekben igaz. Nevezetesen, csak ha az 59 képkocka közül egyiket se sikerülne 1/60 sec alatt elkészíteni. Lássuk be, hogy előfordulhat ugyan, de elég ritkán...

Aktív témák