Most esett le mire gondolt
Bandi, most röhögök magamon, kellett egy kávé most, hogy beindítsa az 👽 agyamat
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Most esett le mire gondolt
Bandi, most röhögök magamon, kellett egy kávé most, hogy beindítsa az 👽 agyamat
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Mondjuk ezt a "reakciót" holtom napjáig se találtam volna ki. Még sosem hallottam így...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Facebookot használók értik, aki nem használ, az valóban nem tudja, hogy most mi van
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Hát én egyetlen social media felületet használok, az az FB. Ezek együtt nem találkoztam még ezzel...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Tegnap már kezdtem jobban érezni magam így este sikerült egy 8:27:522
Mivel a gp része borzalmas lett és a 24h vonalon is van 3 hely ahol tudom benne maradt 0.5 ezért már nem gondolom hogy lehetetlenség 8:18-24 közt menni.
A 8:10 alatti körök már elérhetetlenek de sok gyakorlással egy 10 vége 20 eleje benne van.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Ket napja megvettem en is a dlct, de meg nincs ervenyes idom. A palya elso fele mar megy, a masodik feleig ritkan erek el.
Utoljara a shift 1-be jatszottam nordslajfen, meg se tudom mar mondani az mikor volt.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Dani már este 7 től én inkább csak 9 után fent leszek a szerveren.
Nyugi én is eddig 1x találkoztam ezzel a pályával next Michelisz alatt 2020 körul (a shift 1 nyilván régebben volt)
Elsőre alig bírtam 8 alá menni de szép lassan lehet előbb 10 majd 5 mp eket gyorsulni.
A végén meg majd jön a tized vadászat.
Amivel nekem most sok jött hogy nem egy bele emlős kanyar megy már padlóval úgy hogy hamarabb rantom ívre szűkebben és közelebb a rázó köhöz
Nemrég váltottam fov-ot sajna 16:9 vagyok és jelenelg nem látom a kocsi jobb oldalát.
Cserébe jobb a sebesség érzet. (Kisebb lett a fov)
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Nekem az auto kezelhetetlensege a bajom. Annyira magas az agressziv setup folyton csak driftelek, zero tapadas az egesz palyan, es nem is engedi 70 mmnel lejjebb allitani, 57-nel magasabban meg nem is hasznaltam sose az autot. Borzalom, ahogy a 20-as bumpstop range is elol, csak kovalyog a kocsi az uton. Emellett annyira kokemeny is csak lesek masok hogyan ropulnek a palyan, ha beleallok a seggebe elobb utobb a falba kerulok, hiaba forditom a kormanyt csak pattogok egyenesen a bena lengescsillapito fizikanak hala. Evvel nemtom mikor akarnak mar vmit kezdeni, de sose lattam meg a tvbe pattogo kocsikat.
tegnapelott gurultam danival egy kicsit, csak mar belefolyt a fejem a faceplatebe. Ma asszem lesz idom megint, jovok!
Dani gurul nissannal?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Tegnap végre volt időm játszani, egy patch letöltéssel kezdett. Ez belenyúlt egyébként a fizikába?
A megjelenéskori időmet alig tudtam faragni, igaz ott kétszer is jó szélárnyékom volt, de most üres pályán se férek 8:24 alá az M4-el…
Max 1-2mp van benne ha mindent kiadna, de olyan sosincs…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Igen Dani megy Nissannal. Itt pedig N24 -en a Spa setupot használja. Azzal együtt megy 25 körül ami klafa.
Én most ebéd után egy pár hibával de érvényes körrel 26.1 ig mentem. A rohadék a pred nél végig 25.9 et írt...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Elvileg a pálya együtt jött az új patchel a kettő külön nem mehetett volna fel (vagy Te vagy Neo).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Április elsején ugrottam rá, mint bárki más a Nord-ra. 2 hétig be voltam havazva, el se indítottam. Tegnap ültem le megint, erre frissítèssel nyitott indítàskor…
Érdekes…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Mióta megjelent Nord 2 patch is volt, az egyik tegnap jött.
Par napja visszaalltam ra en is, ez lett vna a kovi kerdesem.
Dani szemelyeben kit tisztelhetunk a forumon? En voltam a mekafullfekete nissan, ha epp o is olvasna.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Dani itt nem jár, nekem O "létező" barátom, nem csak bot, mint itt mindenki amúgy.
Gokartos cimbi amúgy.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Aha, köszi!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Kipróbáltam nordot a meki evoval, régi nagy kedvencem. Az a helyzet hogy majdnem nagyon jó, de van egy rendkívül félelmetes viselkedése, ami más pályán nem jön elő.
Agresszív setup, fék hűtő 2-re mert 3-ason is képes volt 170fokra hűlni, első bumpstop 5-ről 20-ra legyen mozgástér, kb ennyi változtatva
lassú és közepes kanyarokban mint az álom, bár a T1-T2-re nem akar átfordulni a kocsi.
Viszont a gyors hosszú kanyarokban, 5. 6. padlós, tud egy olyat, hogy elkezd alulkormányzott lenni, és ha picit beleemelek a gázba vagy nyitok a kormányon hogy visszatapadjon, akkor picit befordul a segge, és átvált egy 4 kerék sodrásba, mintha egy kerék se lenne a földön vagy épp nem tapadna. és ha nem jól számolom ki hogy a külső ív széléig betapad, akkor korlát
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Hátsó anti roll bart tedd 0-ra, elvileg ezt a fajta csúszást orvosolja.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Üdv, közelítek a magam számára meghatározott elméleti határhoz. Még mindig az van hogy 2 naponta max 1 órát tudok oda ülni, de már kezd végre összeállni a pálya második fele is.
8:24.4 et mentem persze megint több kis hibás körrel. Annyit már elértem hogy ha nagyobb hiba összejön több akkor is 8.30 alatt maradok.
Nem akarok össze kavarni dolgokat ezért továbbra is a 296 al megyek de valószínűleg egy orr motoros autó jobb lenne, egy Merci pl ahogy emlékeim szerint rezzenéstelenul átmegy minden bukkanon az jó lenne.
Amivel gyorsultam a multor a "vak " előre be kormányzás gyors kanyarokban elore.
Most pedig azzal hogy a lassú íveket elkezdtem merni szűken rázó mellett vagy rázó kövön (nem csak ott ahol a piros fehér kövön túl fehér kővel van kirakva) vagy akár azon túl venni.
Így egy csomó kanyar padlós lett ami előtte a szélesebb ív miatt nem volt az.
Nyilván nem annak írom aki letöltötte és azonnal 8.30 alatt ment hanem az olyanoknak mint én akik azzal kezdik hogy tanuljak a pályát és 9:15-20 volt az első ismerkedos körük. Van remény. Nemrég azt írtam a jó kör 8::18-22 közt lesz nekem, a tegnapi 24.4 ha nem hibás akkor valahol 22 közepe lett volna, az így még nem viszem lejjebb a célt.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
az nem emlékszek hol volt, a default ami az agresszívben van
most a 8:40-8:45 környékén vagyok ezzel.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Én sem mentem még sokat, de a 3. szektorban bukok rengeteget (2 carousel között). Első két szektorban 1.5-2s-et kapok az alieneketől, a 3-ban meg 7-et. Így vagyok 8:20 körül. Ha normálisan (ott is 1.5-2s-et kapva) meg tudnám csinálni a 3. szektort, akkor 8:15 körül tudnék kavirnyálni.
De irtózatosan getzi pálya, kis hiba és már a falban is van (jellemzően 200 feletti tempóval). Instant kill. Emiatt van az, hogy sokszor el sem jutottam a 3. szektorig, ezért az első kettő már jól megy (hozzám képest), a 3-ban hagyok benne rengeteget, mert nem annyira ismerem. Majd videózok.
Azt díjaznám, hogy ilyen hosszú pályán lehetne csak bizonyos szektorokon menni és külön-külön jól begyakorolni azokat, dehát ez a pálya nehézsége.
Mercivel megyek, de a hymo setupokkal eléggé szenvedős, ideges, borszató könnyű eldobni a kvali setupokkal. Egyik race setup-ba nyúltam bele kicsit, így egy kb stabil valamit sikerült összehozni, ami biztos nem a leggyorsabb módi. Marad a gyakorlás. Esetleg kipróblom F296-tal is majd.
"Azt díjaznám, hogy ilyen hosszú pályán lehetne csak bizonyos szektorokon menni és külön-külön jól begyakorolni azokat, dehát ez a pálya nehézsége."
Ez a játék fassága, iracingben van szektor gyakorlás, ki lehet jelölni a pályán bárhol kezdő és végpontot, és azok közt gyakorolni. Talán az egyetlen amiben ilyet láttam eddig
Amúgy én is ezzel küzdök, a félelmeim nem engedik, hogy padlón eltoljam egyes helyeken, és ha kanyaronként 0.2s marad benne, az a 170 kanyar után 6 perc
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Azért nem lehet olyan homály az a n24 Neked ha benne marad 7 sec a két carousel közt és így mész 8.20 -at...
Két megoldás van a hátsó rész gyakorlására.
Hotlap módban nem törik az autó eleve így végig tolod az 1-2 szektort akkor is ha szar és utána jöhet a 3.
Vagy ugyanez kikapcsolt toressel free practicebe
Azt mondjuk nem tudom biztosan de mintha karrier módban lehetne menteni futam közben is nem?
Ott kéne menteni az első döntött után és mindig load onnan.
De ez nem biztos.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Ez a hotlapos info nekem uj volt, koszi!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Nem szoktam hotlapozni, inkább lfm practice szerverekre megyek fel gyakorolni. De kipróbálom így törés nélkül és akkor akkor hadd szóljon.
Tök jó lenne itt is ilyen funkció (igazából csak ezen a pályán jönne jól, a többin nem létkérdés).
Én abszolút nem vagyok profi, de Ferrarival, Jardier-féle beállításokkal (régebbi YT videója alapján), kontrollerrel, automata váltóval mentem 8:45-öt kb. a harmadik körömben, előtte soha nem mentem Nordon egyik játékban sem.
Az alap setupok sztem nagyon rosszak, az aggresszív is, azokkal sokszor faltól-falig mentem, ez a mostani olyan, mintha sínen menne az autó.
Kontrollerrel? Akkor konzolon nyomod? Nem egészen összehasonlítható a PC-s verzióval szerintem. Milyen segítségek voltak még bekapcsolva?
A Nord megjelent egyáltalán már konzolon? Mindig csúszással jönnek a dlc-k konzolra. Amúgy bármilyen meglepő, pc-n is sokan tolják kontival a szimeket is.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Efféle szakaszos gyakorlás a Gran Turismo-kban is van, más kérdés hogy mit ér mint szimulátor. De ide tényleg elférne.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
A segítsetek szerintem lassítják tehát nem tudni kontrollerrel hogy lehet így menni
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
PC-n. Csíkot használok. Mást sztem nem.
Jogos, ott még nincs nord, csak a kontroller zavart be.
Gondoltam én, hogy kokoval ez is jobban megy....
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
És most még szólni se kellett, hogy Robby vicc vót? Te is tolod mi?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Viccet félretéve ha 8:45 mész kontrollerrel akkor szerintem vegyel egy kormányt.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Nekem azért hihetetlen. No nem az idő, hanem hogy valaki azt mondja, soha semmilyen játékban nem ment a nordon, és harmadik köre 9 perc alatt van bárhol. azzal hogy kontrollerrel vezet. ÉS azzal együtt, hogy novemberben vetted a játékot, és akkor még billentyűzetről nyomtad
De ha ez így mind igaz, hogy egy tök ismeretlen pályát így letolsz (176 kanyarral), akkor vegyél kormányt, riget, és irány a top split.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Én nem használok szamár vezető féle csíkot.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
Szerintem a Jardier-féle setup miatt... de este megnézem újra, megyek pár kört, lehet fel is veszem, kiteszem jutubra, holnapra már milliós megtekintés, ízi money!
Biztos, hogy nem
Csík mutatja mikor fékezz (pl pirosra vált)? Mert akkor érthető, hogy kb nulla nord tapasztalattal 9 alá bemész. Kapcsold ki ezt és nézzük meg hány kanyarig jutsz el.
Szerintem az acc ideál line nem mutat féket. De ha 8:50 alá megy kontrollerrel azzal tényleg YT sztár lehet valaki. (Nem vicc és nem irónia)
Ellenben annyit meg kell hagyni hogy a hirtelen rantos kanyar lehet könnyebb kontrollerrel
De alapvetően a gáz / fék adagolás miatt nem igazán tudom elképzelni hogy előnyös legyen a kormánnyal pedállal szemben
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Azért a nordon van néhány nem magától értetődő rész, amit csíkkal se lehet megoldani, főleg nem elsőre.
Vagy rengeteg gyakorlás kell, vagy pálya tutorial plusz rengeteg gyakorlás...
Igen, a csík mutatja, ha fékezni kell, én igazából azt nézem. Persze van, hogy hülyeséget mutat, féket ír, ahol simán lehet még padlóval menni, vagy épp zöld, de fékezni kell, különben fal.
Csík nélkül vagy nem tudnám befejezni a versenyt, vagy 12 perces köridővel
A pályát 6-án vettem meg, 7-én mentem vele versenyen egy 8:40-et, azt a save-et el is mentettem, szívesen elküldöm bárkinek, sajnos a csíkot nem mutatja a visszajátszás, így úgy tűnik, mintha natúr mentem volna
És itt a setup, Ferrari 296 GT3:
Ezek szerint még mindig nem javították a setup bugokat a játékban.
Minden logikának ellentmondó min-max értékek
Én ezekkel nem tudom vezetni az autót, lehet a FFB az oka, és kontrollerrel elmegy, mert nem akarja kicsavarni a kormányt a kezemből.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Igen, ez egy tipikus esport setup, megszokást igényel. Nekem is kellett egy kis idő az elején. Utána ha ez megvan, menni fog minden setuppal.
Próbáld ki ezt, hátha neked is segíteni fog.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
A BMW-vel én is falba ütköztem, 8:23,9 alá nem tudok vele sehogyan se menni. De átnyergeltem a Ferkára és egy nagyon konzervatív, biztonsági setuppal összejött a 8:21,5! Viszont úgy érzem, hogy ebben már nekem 1-2mp-nél nincs több, akkor mindent el kellene vállalni és 25km-en tuti lesz valahol ahol nem adja ki...
De ha most kéne menni online, habozás nélkül az M4-et választanám, mert sokkal stabilabb, a 296-ot meg egy fuvallat megforgatja.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!