Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz JoinR #4166 üzenetére

    A pedálom load cell-s.
    Átgurulni egy kanyaron meg nem választás kérdése, amúgy sem minden esetben engedhető meg hogy megszakítsd a hajtásláncot, mert rögtön tapadásvesztés lesz a vége, ott egyenletes motorfék többet ér mint hogy kigyorsra már ideális fokozatban legyen az autó. általában kanyaríven mélyen fékezés, kifelé dőlő kanyar necces.
    A valóságban nem rizikózol be egy rossz váltást, mert nagy rá a sansz hogy megforgat, vagy leesel az ívről, vagy ledadog a motor..stb.
    a szimes minden kanyart élen próbál teljesíteni, ezért lehet néha olyan visszaváltásokat hallani amit kár megcsinálni nyersz vele 2 tizedet, de az meg azért suta.
    De ez már messze vezet, nem ez a lényeg, a lényeg hogy kuplungos autót kuplunggal váltsunk, és ezzel a technikával gyorsuljunk...szenzációs lenne egy ilyen mezőny.

Új hozzászólás Aktív témák