Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janos250
őstag
Kösz!
. Tényleg megoldotta a problémát. Eredetileg benne volt, csak valami nyűg miatt kivettem, láttam úgy is megy, de akkor még nem volt egyparaméteres függvény benne. Ez csak az egyparaméteresnél jött elő, ezért erre nem is gondoltam.Közben előkaptam egy régi rendszert egy másik diszken, hogy azon is próbáljam. Ott meg újra előjött a korábbi probléma, hogy nem ismerte fel az uint8_t -t típusként. Korábban az Arduino.h includolása megoldotta a problémát, de most az se. Valami más tipus-definíciós fájlt kellett volna includolni, de sehogy sem ment, nem találtam ami jó lett volna.
Vannak váratlan események. A napokban a szabványos (kisbetűs) stringet használtam az arduinos (nagybetűs String) helyett, de ott meg nem volt meg a to_str függvény. Nem értettem a dolgot, hiszen a C++11 dolgait eddig úgy találtam, hogy tudja. Utánanéztem a neten, kiderült, hogy a gcc ezen verziójából kimaradt. Írták, hogy van újabb verziója, amire ki lehet cserélni, de annyi mindent kellett volna átírni, hogy bele se fogtam. Átraktam Stringre. Abban legalább jól meg van oldva a konvertálás is.
Köszi, mégegyszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3286, 100% Akksi