- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sirandrish: Dohányzás Vége(!?)
- lovag05: Híradó
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
-
LOGOUT
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem a mintyegon19 jobb lenne
A 19-et még nem használom, csak fenn van két eszközön, a laptopon mondjuk napi használat alatt áll.
Viszont 5 év után itt az ideje, hogy használj fő rendszerként valami más disztrót, hogy fejlődj.
Említettem már, hogy én tényleg totál laikus vagyok, soha nem tanultam informatikát, így ha valamit 5 éve eredményesen tudok használni, kiváltva a Wint, az nekem totál elég. Attól, hogy időnként belepofázok sok dologba, még ugyanúgy nem értek az egészhez, mint a többi laikus user. De azt hiszem, ez már nyilvánvaló lett mostanra. Vissza is fogtam a lendületem.
Amúgy az összes ismerősömnek Mint-et raktam a gépére, még olyan gép is volt, amit 2 szerviz is elküldött, hogy ez már kuka. XFCE 17.3-mal mégis működött.
Te törekszel kibővíteni a látóköröd, mert van alapod hozzá és itt sokaknak van, keveseknek meg nincs, igaz utóbbiak inkább csak kérdeznek, szerencsére rajtam kívül más nem okoskodik tudás nélkül.
(no de hogyan kerültem én az Arch topikba?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ultrafényes Pixel karórák érkeznek
- Linux kezdőknek
- Bittorrent topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...