Keresés

Aktív témák

  • rum-cajsz

    őstag

    válasz TRob1 #21765 üzenetére

    Nem fake.

    Tisztelt X Y!

    Értesítjük, hogy 2011. november 2-án a Díjnet Mobilfizetési Szolgáltatást az Android operációs rendszerrel is használható DigiCsekk Mobiltelefonos Alkalmazás váltja fel, mely a korábbiakhoz hasonlóan ingyenesen áll rendelkezésére. Annak érdekében, hogy Ön továbbra is mobiltelefon segítségével tudja kiegyenlíteni számláit, rövidesen a DigiCsekk alkalmazás telepítéséhez szükséges linket tartalmazó SMS-t küldünk az Ön által a Mobilfizetési Szolgáltatásba regisztrált telefonszámra.

    Az alkalmazást Android mobilkészülék esetén letöltheti közvetlenül is a https://market.android.com/ honlapról.

    Amennyiben Ön már DigiCsekk felhasználó, abban az esetben nincs szükség az alkalmazás újratelepítésére, csupán a Beállítások/Szolgáltatások aktiválása menüpontban jelölje ki a számlasablonok szolgáltatást. Az alkalmazás letöltését követően a Díjnet rendszerből mobiltelefonjára megküldött, de még ki nem egyenlített számlái megjelennek a DigiCsekk alkalmazás "Várakozó számlák" menüpont alatt, korábban kiegyenlített számláit pedig a "Kiegyenlített számlák" menüpontban találja.
    A korábbi alkalmazásban megadott kártyaadatai az Ön biztonsága érdekében törlődnek, így azokat a DigiCsekk alkalmazásban újra rögzítenie kell.
    Az új alkalmazás letöltésével egyidejűleg javasoljuk a feleslegessé vált Díjnet Mobilfizetési Szolgáltatás mobilkészülékéről való törlését.

    Szolgáltatásunkról bővebb információt talál a www.dijnet.hu vagy a www.digicsekk.hu honlapokon. Esetlegesen felmerülő kérdéseivel, észrevételeivel forduljon hozzánk bizalommal az info@dijnet.hu vagy az info@digicsekk.hu e-mail címek bármelyikén!

    Bízunk abban, hogy az alkalmazásváltással járó kellemetlenségeket sikerül ellensúlyoznunk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével!
    Együttműködését köszönjük!

    Üdvözlettel
    Díjnet Ügyfélszolgálat

Aktív témák