- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sellerbuyer: ScreenX technológia élmények az Arénában
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
- sh4d0w: Tele a hócipőm
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- bitblueduck: RTX 50-es széria PhysX támogatás nélkül. Tényleg akkora probléma?
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. szeptember
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisapa
senior tag
Sziasztok! Van egy Bluepanther Voyager GT 7 típusú tabletem. Eladás előtt szerettem volna vissza állítani a gyári értékekre,de azóta nem indul el. Hogyan lehetne rábírnom ,hogy mégis elinduljon?
-
kisapa
senior tag
Esetleg erre valaki?
-
kisapa
senior tag
Sziasztok! Elnézést a naiv kérdésért de nagyon kezdő vagyok ebben a témában. Van egy Bluephanter Voyager GT típusú tabletem. Szinte alig van rá telepítve valami és már azt írja,hogy nem tud felrakni semmit mert nincs elég hely. Elméletileg a leírás alapján 8GB nand flash van benne. A tárhely információknál is azt látom,hogy a phone storage címszú alatt az elérhető hely 5,62GB. Igaz a belső adattárolónál az szerepel,hogy 383MB foglalt és elérhető 78MB. Nem értem akkor minek a 5,62GB ha nem tudom programok telepítésére használni.
-
kisapa
senior tag
válasz
tjb007 #61530 üzenetére
Érdekes módon amikor rádugtam a töltőre sokadik próbálkozásra működött a két gomb megnyomásos módszer. Már el is kezdtem vissza rakni ami eddig volt rajta. Amit szintén nem értek,hogy csak néhány alkalmazást tettem föl de már azt írja,hogy a letöltés nem sikerült mert nincs elég hely . Elvileg be van állítva,hogy elsődlegesen az sd kártyára írjon ami egyébként 4 Gb-os.
-
kisapa
senior tag