- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Lauterbrunnen
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. március
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabopeter73
csendes tag
válasz
kurtuzov #54145 üzenetére
Pár nappal ezelőtt itt a fórumon írtam, hogy az alábbi gondom van a tablettel:
"Olyan gondom van a tegnap érkezett cube u27gt tablettel hogy a kijelzőjén egy idő után elmegy a kép vagyis fehér háttér keresztbe hosszában fekete vonalakkal csíkokkal. Ilyenkor a kijelző nem reagál csak kikapcsolni lehet. Visszakapcs után kiszámithatatlan idő után a probléma ismét előáll."
Két levélváltás után - miután fényképet küldtem nekik és a youtubéra is felraktam videót kérésükre a helyzetről - az alábbi levelet kaptam a kedves tinydealtól:
1. Remove the battery and restart the device.
2, Press the power key and the volume""+"",enter to factory mode ,select clear eMMC when it is in off status.
3, Display cable defect, please replace another cable.
4. Display screen is defective, please replace another display screen.
5. Return it for repair service.Most akkor mi van?
Ad 1. Fogalmam sincs, hogy egyáltalán el lehet-e távolítani az akksit, sőt abban sem vagyok biztos, hogy én le tudnám-e szedni a hátulját fizikai károsodás nélkül, ugyanis nem látok rajta olyan helyet, ahol meg lehetne bontani a tabletet.
Ad 2. Oké azt értem, hogy ez lehet a factory reset - legalábbis gondolom - de ez erre a típusra vonatkozik, vagy minden androidos eszközre érvényes? Testvérem mondta szintén, hogy csináljak rajta egy ilyet, de ő mintha többlépcsős, bonyolultabb eljárást említett volna.
Ad 3. és 4. Ez most komoly, hogy a garancia ideje alatt én gondoskodjak a kábel, vagy a kijelző cseréjéről?
Ad 5. Ezt jól értem, hogy az utolsó lehetőség, hogy visszaküldöm szervízelni?
Olyan fel sem merült bennük, hogy kicserélnék, pedig szerintem ez volna az alap, vagy rosszul gondolom.
Az első két pont vonatkozásában tud valaki tanácsot adni?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy ruhás topik
- Battlefield 6
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elvette a PCI Express 5.0-t az egyes alaplapjaitól a Gigabyte
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Autós topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Ipad Pro M2 11" 128Gb Wifi Cellular 9 hó garival
- MacSzerez.com - iPad / 9. generáció / Asztroszürke / 256GB / Wifi / Garancia!
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16G 256GB 1 év garancia
- Samsung Galaxy Tab S9 / S10 FE + / Ultra - Wi-Fi / 5G / Bontatlan - 3 év gari
- MacSzerez.com - iPad Pro 11" / M1 / Ezüst / Wifi / 128GB / Garancia
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3056, 94% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest