- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- hdanesz: Elektromos autózás - első élmények
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. március
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabopeter73
csendes tag
válasz
kurtuzov #54145 üzenetére
Pár nappal ezelőtt itt a fórumon írtam, hogy az alábbi gondom van a tablettel:
"Olyan gondom van a tegnap érkezett cube u27gt tablettel hogy a kijelzőjén egy idő után elmegy a kép vagyis fehér háttér keresztbe hosszában fekete vonalakkal csíkokkal. Ilyenkor a kijelző nem reagál csak kikapcsolni lehet. Visszakapcs után kiszámithatatlan idő után a probléma ismét előáll."
Két levélváltás után - miután fényképet küldtem nekik és a youtubéra is felraktam videót kérésükre a helyzetről - az alábbi levelet kaptam a kedves tinydealtól:
1. Remove the battery and restart the device.
2, Press the power key and the volume""+"",enter to factory mode ,select clear eMMC when it is in off status.
3, Display cable defect, please replace another cable.
4. Display screen is defective, please replace another display screen.
5. Return it for repair service.Most akkor mi van?
Ad 1. Fogalmam sincs, hogy egyáltalán el lehet-e távolítani az akksit, sőt abban sem vagyok biztos, hogy én le tudnám-e szedni a hátulját fizikai károsodás nélkül, ugyanis nem látok rajta olyan helyet, ahol meg lehetne bontani a tabletet.
Ad 2. Oké azt értem, hogy ez lehet a factory reset - legalábbis gondolom - de ez erre a típusra vonatkozik, vagy minden androidos eszközre érvényes? Testvérem mondta szintén, hogy csináljak rajta egy ilyet, de ő mintha többlépcsős, bonyolultabb eljárást említett volna.
Ad 3. és 4. Ez most komoly, hogy a garancia ideje alatt én gondoskodjak a kábel, vagy a kijelző cseréjéről?
Ad 5. Ezt jól értem, hogy az utolsó lehetőség, hogy visszaküldöm szervízelni?
Olyan fel sem merült bennük, hogy kicserélnék, pedig szerintem ez volna az alap, vagy rosszul gondolom.
Az első két pont vonatkozásában tud valaki tanácsot adni?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Home server / házi szerver építése
- Facebook és Messenger
- Apple MacBook
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- EAFC 25
- Gaming notebook topik
- Megszellőztette az új EPYC generációt az AMD
- Kicsomagolták a Vivo X Fold 5-öt (videó és fotók)
- Asztalos klub
- További aktív témák...
- iPad Pro M2 12,9 wifi hibátlan 5 hónapos
- iPad Pro 11" M4 2024 256GB Cellular - Apple garancia, 100%, független, ezüst, doboz, számla
- iPad 10th. 64GB Wifi Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 95%/p4281
- iPad 8th. 32GB Cellular Független Karcmentes/1-3 hónap gar./Akku 100%/p4300
- Samsung Tab A7 Lite (LTE/4G) SM-T225
- Apple iPhone 13 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol extra kontrollerrel dokkolóval
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- PROCASTER 40UNB700 40" 101cm televízió + Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest