Hirdetés
- LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: KLINTHOLM 3 fiókos fekete, acél, zárható kiegészítő elem
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
válasz
Callisto
#46828
üzenetére
De ennek kb. semmi költsége nincs, max egy kicsit tesztelni kell a legjobb beállításhoz. Ha meg Unreal vagy Unity motoros a játék, ott alapból benne van a motorban is, csak be kell pipálni.
Ráadásul egy új AAA játék esetében a potenciális vásárlók legalább 2/3 része RTX kártyán fogja játszani, akik szeretnék, ha a legjobb minőségű megoldást tudnák használni, ami a DLSS. -
PuMbA
titán
válasz
Callisto
#46828
üzenetére
"Tehát nem fogok még egy egységnyi erőforrásra költeni csak"
Pont ezt mondta el a Nixxes grafikai fejlesztője, hogy nagyon hasonló mindegyik bekötése és adatigénye és nagyon könnyű implementálni egyszerre őket
Ha az egyik megvan, akkor a másik már kisujjból kirázós meló, szóval ez nem így megy, ahogy leírod, hogy ha egyet beleraktad az FSR-t, akkor a második (DLSS vagy XeSS) ugyanolyan sok időbe fog telni. Ráadásul egyszer kell csak megírni egy wrappert a fejlesztő cégnek, ami támogatja mindhárom gyártó megoldását egyszerre, amit utána mindegyik játékhoz felhasználhat a fejlesztő a jövőben, tehát itt is csak a legelső kis fejlesztés lesz többlet idő, aztán 0 óra munkaidővel mehet mindhárom megoldás a stúdiónak mindegyik játékába.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telekom mobilszolgáltatások
- World of Tanks - OFF topic
- Házimozi belépő szinten
- Hardcore café
- PlayStation 5
- Villanyszerelés
- LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Elemlámpa, zseblámpa
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3852, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2137, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2113, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Ha az egyik megvan, akkor a másik már kisujjból kirázós meló, szóval ez nem így megy, ahogy leírod, hogy ha egyet beleraktad az FSR-t, akkor a második (DLSS vagy XeSS) ugyanolyan sok időbe fog telni. Ráadásul egyszer kell csak megírni egy wrappert a fejlesztő cégnek, ami támogatja mindhárom gyártó megoldását egyszerre, amit utána mindegyik játékhoz felhasználhat a fejlesztő a jövőben, tehát itt is csak a legelső kis fejlesztés lesz többlet idő, aztán 0 óra munkaidővel mehet mindhárom megoldás a stúdiónak mindegyik játékába.
