Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Gyuri27 #45895 üzenetére

    Egy hardveres korlátot nem tudsz szoftveresen javítani. :U Azt tudták javítani, hogy ne fusson bele feleslegesen sokszor a korlátba. De attól még a korlát ott van. Elég, ha megnézed a 3300X (1ccx, 4 mag), a 3600(X) (2ccx, 6mag) és a sima 5600 (1ccx 6 mag) erőviszonyát játékokban. A 3300X ott van, ahol a 3600 (fele L3-al, kétharmad annyi maggal!), míg az 5600 porba alázza mindkettőt, ami nem a 10% IPC javulástól van, hanem mert egy CCX lett mind a 6 mag.... ;) [link]
    De viccből ide lehetne venni az 5600 ellen a 12 magos, 4 CCX-es 3900X-et is, ami szintén a 3300X/3600(X) szintjét szokta hozni, néha akár alulmúlva a 3300X-et is, messze lemaradva akár csak az 5600-tól is.

    #45896 paprobert : Sajnos én még mindig azt gondolom, ilyen rossz esetben ez csak játék a számokkal. A jövőbe senki nem lát, így komoly mellékhatások nélkül nem tűnik reálisnak CPU nélkül nem létező képkockákat kiköpdösni. :DDD
    A CF/SLI jelenséget látom én ebben visszaköszönni, végül ott is rájöttek az emberek, hogy nem ugyanaz a natív 60 FPS, mint a többkártyás rendszerek AFR-es 60FPS-e.

Új hozzászólás Aktív témák