Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #43189 üzenetére

    Nem szükséges a temporális megoldás. Pont ma bizonyította be az AMD. Az az NVIDIA döntése, hogy ők így csinálják, de egyértelműen látszik, hogy nem ez az egyetlen megoldás.

    Az AMD egyelőre eléggé távol van a mozgásvektor-alapú algoritmustól. Ezt azzal indokolták, hogy egy rakás olyan problémát hoz be egy ilyen rendszer a képletbe, amelyet a fejlesztőknek direkten kellene kezelni, de láthatóan nem teszik. Amíg nem látják a fejlesztői akaratot a DLSS 2-nél, hogy a mozgásvektor által generált hibákat direkten kezeljék, addig jobbnak látják, ha ezeket a hibákat a felskálázó eljárás elő sem hozza. Ezért nem dolgozik temporális adatokkal az FSR, a fejlesztők egyszerűen tesznek arra, hogy a temporális adatok által behozott problémákat kezeljék.

    Sok dolgot lehet fejleszteni a felskálázó megoldásokon, de nem az a kérdés, hogy elméletben mit lehetne megtenni, hanem az, hogy a fejlesztők számára mi lenne az optimális. És itt ezen azt kell érteni, hogy a megoldás rendelkezzen olyan nagy kompatibilitással, hogy a fejlesztőknek ne kelljen a felskálázás beépítése miatt semmit sem átírniuk.

Új hozzászólás Aktív témák