Hirdetés
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- Cseppino: Windows 11 25H2 frissítés – Újdonságok, AI-funkciók és rejtett beállítások.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- SzDavid99: Van 20 perced? Akkor tanulj meg koreait olvasni!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
atok666 #42682 üzenetére
Az UL megkérhette őket, hogy ennek a tesztnek a shadereit ne fordítsák a mesh/primitive pipeline-ba. Ez a 3DMark szempontjából fontos. Az AMD-nek ez nem sok munka, mert ki tudnak jelölni a meghajtóban egy programot, aminek az indítását detektálják, és annak egyes shadereit legacy futószalagra fordítják. Akinek ezzel sok dolga lesz az az UL, hiszen az AMD meghajtójára így muszáj engedni az "alkalmazásspecifikus optimalizálást", és ha köcsög az AMD, akkor elkezdik lecserélni a 3DMark többi shadereit is, ezzel nyerve 2-3 ezer pontocskát per kártya. Ezt majd az UL-nek folyamatosan ellenőriznie kell.
#42684 b. : Az AMD-nek jók mesh shaderrel és anélkül is a portok. Úgy van felépítve a hardverük és a fordítójuk, hogy minden esetben az NGG módban fut a program. Ha most egy fejlesztő a vertex/geometry shaderek mellé akar írni mesh shadereket is, akkor csak nyugodtan. A stúdióknak és kiadóknak fog jelentősen nőni a játékra levetített support költség nem az AMD-nek.Egyébként a legnagyobb gond, nem az, hogy nem tudsz mesh shadert írni, hanem, hogy az átállás nagyon drága. Egyrészt minden geometriára vonatkozó shadert kétszer kell megírni. Egy komplex játéknál az simán +50 ezer sor. Másrészt mindkét kódbázist szállítani kell, mert a legacy kártyákat támogatni kell. Az tesztelés szintjén dupla munka, ami végeredményben megduplázza a support költséget. Szóval ez nem egy olyan döntés, amit egyszerű meghozni. Ha nincs meg az anyagi háttér a mesh shaderhez, akkor nincs értelme beépíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- iPhone topik
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Fotók, videók mobillal
- Battlefield 6
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Apple iPhone 16 128GB,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512B SSD GTX 1070 8GB Chieftec BD-25B-350GPB Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest