Hirdetés
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Jhonny06: Új gépsárkány
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano
#33781
üzenetére
De belehet, csak ott kellene alkalmazni valamilyen heterogén több GPU-s menedzsmentet. És ott nincs mihez kezdeni a rendszerrel, ahol nincs IGP, vagy le van tiltva.
A primitive shadert még be sem építették egy API-ba sem. Annak egy igen leegyszerűsített modelljét alkalmazza például az id tech 6.5. Az se rossz egyébként, alapvetően a primitive shaderrel használható pipeline a culling szempontjából nem tud sokkal többet, mint az id tech 6.5-nél az a modell, hogy az input assembler után rögtön jön egy compute shader lépcső még mielőtt egy csomó nem látható geometria eljutna a vertex shaderbe vagy ezen túlra. A primitive shader elegánsabban kezeli a problémát. Nem kell csúnya compute kódokat írni a működéshez.
(#33782) Loha: Ha elkezdenék butítani a játékmenetet, akkor több munka lenne az egész játék áttervezésével, mintha eleve úgy dolgoznák ki az egészet, hogy minden platform leggyengébb pontjaihoz igazítsák a dizájnt.
(#33783) Raymond: Költői volt a kérdés. Nyilván tudja mindenki, hogy nem igazán fér bele a szűkös időkeretbe a CPU-GPU-CPU-GPU round-trip.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Torrent meghívó kunyeráló
- Elektromos autók - motorok
- Call of Duty: Black Ops 7
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- Villanyszerelés
- Linux kezdőknek
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Bekerül az Apple Pay és Google Pay a Budapest GO alkalmazásba
- Xbox Series X|S
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Új, fóliás XFX Quicksilver RX 9070 XT White Magnetic Air Edition 16GB (3 év garancia) - Beszámítás
- GIGABYTE AORUS Radeon RX 6700 XT ELITE 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL LC OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- BONTATLAN ASUS Prime Radeon RX 9070 XT 16GB GDDR6 OC Edition
- GIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számíógép! Csere-Beszámítás! I7 13700F / RTX 4070Ti Super 16GB OC / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3565
- Apple iPhone 16 Pro Max - Black Titanium - 256GB - Akku: 90% - Megkímélt állapot!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

