Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- Lalikiraly: Kaáli Autó-Motor Múzeum
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- V.Milán: A síntrabant, a falunap és Jézus esete
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska
#32407
üzenetére
Egyik sem megoldás.
A DX9 SDK azért nem, mert az csak egy SDK. A runtime-mal is telepítve vannak a fontos dll-ek. A Steam mindig telepíti az első futtatás előtt.
A shader cache kikapcsolása csak azoknál a játékoknál számít, amelyek nem kompatibilisek vele és az AMD még nem adta hozzá ezeket a feketelistához.Van egyébként egy ultimate megoldás, amit kipróbáltunk már és működik. A hírben benne lesz.
Ez egyébként nem driverhiba. Visszatérő jelenség a hosszabb távú terméktámogatás során. Az okozza az egészet, hogy az AMD és az NVIDIA régen sokáig elfogadta, ha egy fejlesztő butaságot írt a programba. Egyedül az Intel kötötte magát ahhoz igen sokáig, hogy a szabvány világosan fogalmaz, és nem hajlandók a programhibákra meghajtó oldali kerülőutakat írni. Ezzel ugyanis magát a programhibát legalizálnák, amibe később bármelyik fejlesztő belefuthat, méghozzá úgy, hogy nem is tudja, hogy nem szabványos kódot írt. Ha mindhárom cég meghajtója működi, akkor nincs semmi gond a kóddal ugye...
Ez a modell üt akkor vissza, amikor egy nagyobb fejlesztés végbemegy, és pusztán a nem szabványosan megírt játékok miatt a régi fejlesztőeszközöket frissíteni kell, hogy újra implementálni tudják a megfelelő rutint. Ezek a programok most azért nem működnek, mert egy szabványos D3D9 implementációra vannak kényszerítve, de olyan dolgokat csinálnak, amiket az API meg sem enged. Időnként ez elő szokott jönni.
Sajnos ma is rengeteg illegális dolgot legálisnak tekintenek az egyes meghajtók, akár az újabb API-kban is, lásd Vulkan. Például az inline subpass simán meghívja a vkCmdExecuteCommands függvényt, amikor az API meg sem engedi. Ilyenkor az alkalmazásokat nem a szabványos layeren keresztül kell kezelni, mert olyan dolgot tesznek, amit az API nem tart legálisnak. Erre vannak különböző modulok a meghajtókban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Projektor topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Windows 11
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Call of Duty: Black Ops 7
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Arc Raiders
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ÚJ HP OmniBook Ultra Flip 14"OLED 2,8 K 120Hz - Ultra 7 256V - 16GB - 1TB - 2,5 év gari - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Gamer PC-Számítógép. Csere-Beszámítás! R7 5800X / RTX 5060 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

