- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- droidic: EA GAMES – élő emberrel a supportban 2025 ben
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #32407 üzenetére
Egyik sem megoldás.
A DX9 SDK azért nem, mert az csak egy SDK. A runtime-mal is telepítve vannak a fontos dll-ek. A Steam mindig telepíti az első futtatás előtt.
A shader cache kikapcsolása csak azoknál a játékoknál számít, amelyek nem kompatibilisek vele és az AMD még nem adta hozzá ezeket a feketelistához.Van egyébként egy ultimate megoldás, amit kipróbáltunk már és működik. A hírben benne lesz.
Ez egyébként nem driverhiba. Visszatérő jelenség a hosszabb távú terméktámogatás során. Az okozza az egészet, hogy az AMD és az NVIDIA régen sokáig elfogadta, ha egy fejlesztő butaságot írt a programba. Egyedül az Intel kötötte magát ahhoz igen sokáig, hogy a szabvány világosan fogalmaz, és nem hajlandók a programhibákra meghajtó oldali kerülőutakat írni. Ezzel ugyanis magát a programhibát legalizálnák, amibe később bármelyik fejlesztő belefuthat, méghozzá úgy, hogy nem is tudja, hogy nem szabványos kódot írt. Ha mindhárom cég meghajtója működi, akkor nincs semmi gond a kóddal ugye...
Ez a modell üt akkor vissza, amikor egy nagyobb fejlesztés végbemegy, és pusztán a nem szabványosan megírt játékok miatt a régi fejlesztőeszközöket frissíteni kell, hogy újra implementálni tudják a megfelelő rutint. Ezek a programok most azért nem működnek, mert egy szabványos D3D9 implementációra vannak kényszerítve, de olyan dolgokat csinálnak, amiket az API meg sem enged. Időnként ez elő szokott jönni.
Sajnos ma is rengeteg illegális dolgot legálisnak tekintenek az egyes meghajtók, akár az újabb API-kban is, lásd Vulkan. Például az inline subpass simán meghívja a vkCmdExecuteCommands függvényt, amikor az API meg sem engedi. Ilyenkor az alkalmazásokat nem a szabványos layeren keresztül kell kezelni, mert olyan dolgot tesznek, amit az API nem tart legálisnak. Erre vannak különböző modulok a meghajtókban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- MSI CYBORG 15 A13V
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged