Hirdetés
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: KLINTHOLM 3 fiókos fekete, acél, zárható kiegészítő elem
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65755648
törölt tag
válasz
cyberkind
#21012
üzenetére
Ha Fury X-ed lenne nem panaszkodnál rá, hogy szarul fut a QB

Azzal egyetértek, hogy ronda amúgy. De a szememnek nem úgy tűnik, mintha spórolásból, vagy kidolgozatlanságból fakadna a csúnyasága. Inkább pont fordítva, túltolták az effektezést. Az egész játék homályos meg életlen, mert szanaszét van post-processelve.
Anno a NFS:MW-ben volt egy hasonló effekt, nem jut eszembe a neve (talán a motion blur?), amitől minden durván sárgás, elmosott és homályos lett, ráadásul a teljesítményt is hazavágta. Mindig úgy játszottam, hogy mindent maxra vettem, csak ezt az effektet kapcsoltam ki.
Később a Crysis-t pl pont ezért találtam gyönyörűnek, és sztem még ma is az: tűéles textúrák, részletes modellek, éles, kontrasztos, színteli kép és tűrhető fény-árnyék effekt. Nem volt túleffektelve, csak amennyi kellett.
Persze azóta sokkal erősebbek lettek a hardverek is meg a szoftverek is fejlődtek, már lehetne tovább közelíteni a valósághoz az effektekkel (visszavert fény hatása, fénytörés, szűrt és polarizált fények stb.), de nem kéne úgy túltolni őket hogy egy rajzfilm és egy vízfestmény közti állapotra jussunk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind
#21012
üzenetére
Pedig igazából elég jól néz ki. Ennél jobb volumetrikus fényekkel nem igazán lehetett még találkozni. Eléggé szép a shimmering hatás elmosása is.
Nyilván a volumetrikus fények eléggé megterhelők, és ezekre nem véletlen dolgoztak ki olyan módszert a játékban, hogy a shadow mapokkal párhuzamosan lehessen őket számolni, mert nagyon sokáig tart a számolásuk. Sajnos az igaz, hogy ha befutsz egy olyan területre, ahol sok a volumetrikus fény, és nincs hozzá aszinkron compute-od, akkor nagyon durván lemegy az fps. [link] - erre itt fel is hívták a figyelmet. Az NV drivere nem engedi, hogy a számítás párhuzamosan történjen a shadow mapokkal. Szépen beküldik a parancsokat az OS parancslistájába. Ez nem a játék hibája, hiszen láthatod, hogy a 970-nel hasonló teljesítményű 390 70-80%-kal gyorsabb. A DX11 sem fog ezen javítani, mert ott eleve nincs párhuzamos feladatfeldolgozás.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Gaming notebook topik
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Élő Fordítást hoz a Mikulás az európai AirPods tulajoknak
- Arc Raiders
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3375, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9500 16GB DDR4 120GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB ÚJ Zalman T4 Plus 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




