Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Areturus #13264 üzenetére

    Köszi. Igen az "and" egy hiba. Ki fogom javítani.

    A sztereó 3D kötelező. A shader modell esetében is mindenki a legjobbat kell, hogy támogassa. SAD4 is kötelező lett, akinek nincs rá hardvere írnia kell a driverbe egy emulációt, de ezt a funkciót átrakták a DXGI-ba, hogy ne csak a DirectX érhesse el. A dedikált atomi számláló is kötelező lett, ha nem tudja a hardver, akkor emulálni kell annyit, amennyit az API megkövetel. Emiatt van kétféle ajánlás a DX12-nél. Az AMD azt ajánlja, hogy használj Atomicot, mert gyors, míg az NV és az Intel ennek az ellentétét ajánlja, mert az API már nem különbözteti meg a hardvert az emulációtól.

    Az is. De a Full Heap mérete architektúránként más.

    A Tiled Texture3D nem emulálható. Alternatív algoritmus írható csak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés