Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hahakocka

    őstag

    válasz PuMbA #69954 üzenetére

    Úgy csinálsz továbbra is mintha a 90% share , milliárdos trilliárdos NV egyenlő lehetne lehetőségekben AMD vel vagy vga fronton Intellel. :D Hát ezerszer több lehetőségük van milliószor több pénzük bármire. Sokkal több sponsor ehetősége stb. Gondolom sokkal nagyobb apparátusuk van technikai oldalon is volt mivel és mire befektetni. De maga a DLSS ötlete viszont és alapja tőlük származik így azt nem is lehet elvenni tőlük hogy szép húzás volt.

  • S_x96x_S

    addikt

    válasz PuMbA #69954 üzenetére

    > Az FSR4 most ezért van nagyobb bajban,
    > mert a játéktámogatása bőven a DLSS4 mögött lesz még jó ideig.

    A SONY és az AMD együtt dolgozik a Project Amethyst -en
    és az FSR4 - en is rajta van a Sony hatása.
    "PlayStation and AMD are teaming up to infuse games with AI"

    vagyis ha a PSSR és az FSR4 között szoros átjárás lesz,
    akkor van esély, hogy utolérhetik a DLLS4 -et.

    Kepler már meg is jegyezte:
    https://x.com/Kepler_L2/status/1894510305637515444
    "My one wish for RDNA4 launch is for FSR4 to be better than DLSS4. Not because I actually care about upscalers, but just because I want to see NVIDIA users suddenly being against proprietary, vendor locked tech."

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #69954 üzenetére

    Cserélhetők a fájlok. Csak az nem jó megoldás, mert ugyanazok a gondok jöhetnek elő, amik általánosan jellemzők például a DLSS-es fájlcserékre. Például hiányzik a játék által használt preset az új állományból, és akkor jön a legrosszabb képminőséget adó fallback mód. Emellett ezt a módszert az NVIDIA nem véletlenül nem ajánlja, mert rengeteg képi hibát detektálnak vele. Ugye vannak túlbuzgó userek, akik fényképezik a képi hibákat DLSS-sel, aminek örül az NV, csak az így leadott hibajelentések zömében kiderül, hogy kicserélte a dll-t a user. Aztán csukhatják be a ticketet, és írhatják vissza a felhasználónak, hogy "persze, hogy hibás a kép, ha kicseréled a dll-t te hül...". Egyébként erre majd később jön egy ellenőrző a meghajtóba. Ezért is lesz jó az új NV App. A ticketet el sem küldi kivizsgálásra, ha fájlokat cserélgetsz, hanem automatikusan visszaírja, hogy a játék integritása rossz, és javítsd ki Steamen. Ettől persze cserélhetsz dll-t, csak nem fogják kivizsgálni, ha bajod van. Van erre hivatalos módszer gyárilag, ami ellenőrzött az egyes játékokra.

    Az API modularitása az FSR 3.1-ben inkább azt szolgálja, hogy az AMD később az FSR eljárások elemeit ki tudja cserélni driverből. Nem te, mint user, mert azt nem tudod, hogy mi kompatibilis mivel, hanem ők, mert tudják, hogy melyik program hogyan és mit használ. Emellett ugye van egy érdekes igény a fejlesztők részéről is, hogy tudják vegyíteni az egyes különálló modulokat más technikákkal. Például működjön a DLSS-sel az AMD-féle képgeneráló. Ez már meg is van oldva. És ilyen formában nem kellene a DLSS képgenerálóját implementálni. Amúgy is jelenleg már négy különböző képgeneráló módszer van, ami nagyon sok, mivel sok teszteléssel jár. Mindegyiket karban kell tartani, miközben három között alig van működésbeli eltérés. Emiatt függetlenítette az AMD a képgenerálóját az FSR-től, mert egy csomó fejlesztő azt kérte, hogy tegyék ezt használhatóvá a DLSS-sel és az XeSS-sel, és akkor nem kellene olyan képgenerálókat beépíteni, amelyek csak kevesebb VGA-n működnek. Elég lenne az AMD-é, ami működik minden VGA-n, miközben mellette használható akármilyen upscaling.

Új hozzászólás Aktív témák