Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz daneeeeee #17716 üzenetére

    Na heló.... Én nem a mai DX11-es játékokra gondoltam. :N Bár mindenképpen elgondolkodtató, hogy ahogy nő a felbontás/minőség, úgy csökken a 970/980-ak előnye már most is, több tesztben is gyönyörűen látszik.

    Én arról beszéltem, hogy jelenleg a feldolgozás DX11 alatt szinkron, azaz nincs egyszerre grafika és számolás, hanem egyszer ez, egyszer az. Ha bejön az aszinkron compute technikája, és egyszerre fog dolgozni a fixfunkciós rész és az árnyalók, oda lényegesen több adat fog kelleni egyszerre, hiszen kell ertetni a ROP-okat meg mindent, de ugyanabban az időben kell etetni a számoló részeket is, ami nagyobb sávszélesség igényt fog támasztani.
    Itt elég jól leírjáka helyzetet: [link].
    Jelenleg a GM204-en a nagy fedélzeti tár sokat segít, üresjáratokban fel lehet tölteni adattal, de ha majd jobban ki lehet használni a csipeket, könnyen lehet, hogy nem lesz elég üresjárat, hogy a 256bit ne bosszulja meg magát. Ráadásul azokon az órajeleken már tuningolni se fogsz tudni a 256bites buszon, akkor meg hiába húzod az egekbe a GPU-t, ha már alapon is memóriasávszélesség-limites lesz.

    A 290-eseken ezzel semmi gond nem lehet, minden megvan benne a szuper aszinkron compute működéshez, komoly ütemezők 64 queue-val, brutál memória-sávszélesség tuningpotenciállal.... :U

Új hozzászólás Aktív témák