Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz BeLucZ #1219 üzenetére

    a jelenlegi screen space típusú AO algoritmusok a kész képen dolgoznak (+depth infok), ott biztosan semmi CPU részvétel nincs. az árnyékokban nem vagyok 100%-ig biztos (ezért nem is írtam), a shadow volume-os megoldás lehet, hogy igényel CPU-t is. de pl. az árnyékkontúrok finomítása (ld. soft shadows) már VGA-only.

    minden bizonnyal lesz platform-limitje, csak kérdés, hogy mennyi. nagyon függ attól, hogy mit játszik milyen beállításokkal, és mik az elvárásai. pl. ha egy meghúzott sandy bridge mellett 80%-ot nyerne a 7970-nel, a 3.6GHz-es penrynnel meg csak 60%-ot, akkor az jó? ezekre a kérdésekre senki más nem tud válaszolni, csak az, aki veszi a kártyát. ezért javasoltam, hogy tesztelje le. lehet, érdemes lenne erről egy logout cikket írni, kézzelfogható példákkal :)

    #1218: sunshafts 130fps? ouch! :D és ráadásul gyanús, hogy a CPU visszafogja...

Új hozzászólás Aktív témák