Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • gg01987

    csendes tag

    válasz oliba #10382 üzenetére

    Remélem a garanciális ügyintézés nem fog nyögvenyelősen menni, mert nem szeretnék itt két hétig kártya nélkül (ez által gép nélkül) nézegetni. Sőt mi több 8 munkanapon belül, ha jól tudom akkor a pénzemet is visszakérhetem (amit lehet meg is teszek), mert enyhén szólva is bizalmamat vesztettem a dologgal kapcsolatban (olcsó húsnak híg a leve), hiszen elég lehangoló ha egy zsír új terméket hibásan kapok meg! :(
    Bár az úriember erről valószínűleg nem sokat tehet, de valahogy mégis rossz érzések keringenek bennem a megbízhatóságot illetően. Egyenlőre a panasz email-emre sem válaszolt, de ezt betudom a hétvégének, merthogy most bizonyosodtam meg a termék hibájáról (eddig próbálkoztam megoldást találni).

Új hozzászólás Aktív témák