Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Amazon

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-30 19:36:34

LOGOUT.hu

Amazon topic

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8551) qqzs válasza hangya7 (#8550) üzenetére


qqzs
őstag

Igen

Eladó: GTS450

(#8552) hangya7


hangya7
tag

Arról van tapasztalat, hogy ha egy termék "In stock.Dispatched from and sold by Amazon.", akkor kb. mennyi idő alatt postázzák és ér ide (amazon.co.uk)?

(#8553) notafa3 válasza hangya7 (#8552) üzenetére


notafa3
tag

1-2 munkanap alatt elindul általában és 1 hét mire ideér.

(#8554) GAbre válasza notafa3 (#8553) üzenetére


GAbre
veterán

Üdv.
Még mindìg ez a kb 1 hét eun belül a postai időszak?
Vagy covid /karácsony miatt mostanság több,mik a tapasztalatok?

Esetleg tudja valaki,hogy jövőre tényleg vámolják Uk csomagokat? (Ahogy hallottam lényegtelen,hogy idén lett fizetve)
Elvileg jövőre minden csomagra kérnek èrtèkinfòkat címzett-től.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#8555) tajati


tajati
aktív tag

Sziasztok!

Német amazonról rendeltem csomagot, arra lennék kíváncsi, hogy Magyarországon a posta viszi házhoz/ más cég?

Köszönöm a választ! :R

(#8556) hangya7 válasza notafa3 (#8553) üzenetére


hangya7
tag

Hát, november 29-én rendeltem, de még mindig "Preparing for Dispatch" :(

(#8557) somnia válasza tajati (#8555) üzenetére


somnia
őstag

...vagy a posta vagy a dhl...vagy a gls...vagy az ups...
Amikor feladja látni fogod.

[ Szerkesztve ]

(#8558) tajati válasza somnia (#8557) üzenetére


tajati
aktív tag

ahh, oké köszönöm :R

(#8559) SPEA


SPEA
aktív tag

Sziasztok,

Német amazonról rendeltem egy terméket. Nyomkövetés szerint tegnap Pestre érkezett. Ma kaptam egy üzenetet, hogy az osztrák posta du. 2kor nem tudta kézbesíteni a csomagot.
Nos, az a helyzet, hogy sem futár, sem postás még csak a közelben sem járt, értesítőt nem hagytak, termék sehol.

Találkoztatok már ilyennel?

(#8560) warcat válasza SPEA (#8559) üzenetére


warcat
veterán

Gondolom Pesten is csak átadták másnak a melót, vagy a Postának vagy valamelyik futárszolgálatnak.
Az meg vagy nem talált, vagy nem volt ideje már rád és elkönyvelt 'nem volt otthon'-nak, a délutáni időpont is stimmel akkor már látják,hogy nem érnek a végére :)) De csak tipp.

EA: It's in the crate!

(#8561) somnia válasza SPEA (#8559) üzenetére


somnia
őstag

...az osztrák posta csak osztrákiában dolgozik...hívd fel azt aki az üzenetet küldte!...egyébként holnap újra megpróbálják..

(#8562) notafa3 válasza SPEA (#8559) üzenetére


notafa3
tag

Nem osztrák posta, ez az expressone futárszolgálat, itt tudod a nyomkövetési számot több részlettel megnézni vagy elérni őket: https://expressone.hu
Az amazon azért írja ilyen furcsán, mert útközben tényleg érinti az osztrák postát is, csak annak a partnere az express one itthon...

[ Szerkesztve ]

(#8563) notafa3 válasza SPEA (#8559) üzenetére


notafa3
tag

Egyébként az expressone-tól kellett volna kapnod egy emailt (arra a címre amit az amazonnál is használsz) legkésőbb ma reggel, hogy kézbesítik, továbbá engem hívni is szoktak mindig.

(#8564) plg válasza notafa3 (#8563) üzenetére


plg
tag

Így van, én is kaptam SMS-t és e-mailt is az EXO-tól.

(#8565) SPEA


SPEA
aktív tag

Hát sem sms, se mail, se telefon, csak az amazonos infó.

(#8566) SPEA válasza SPEA (#8565) üzenetére


SPEA
aktív tag

Ok, megnyugvási... Jött email és napközben hívott a futár is, hogy mindjárt ott van helyszínen.. :D
Azért ez így kalandos volt, első amazonos rendelésnek

(#8567) audiophile2!


audiophile2!
lelkes újonc

amazon .com .co.uk .de .fr
mindenhol azonos a felhasználó?
elég az egyikre regisztrálni?

(#8568) warcat válasza audiophile2! (#8567) üzenetére


warcat
veterán

Igen.

EA: It's in the crate!

(#8569) audiophile2! válasza warcat (#8568) üzenetére


audiophile2!
lelkes újonc

Köszönöm szépen!

(#8570) hangya7


hangya7
tag

Na akkor egy érdekes story:

Rendeltem november 29-án az Amazon.co.uk-ről (a termék "InStock" volt a rendelés pillanatában). Mivel dec. 3.-áig még mindig "Prepare for dispatch" állapotban volt felvettem velük a kapcsolatot chat-en. Elnézést kértek, és jelezték, hogy utána néznek. A következő nap még mindig nem indult el a csomag, szóval jött az újabb chat. Ott aztán újabb elnézéskérés következett, mert a termék nincs raktáron (ami elég fura, mert rendeléskor raktáron volt). Megkérdezték, hogy töröljék-e a rendelést, és adtak egy linket, amin ugyan az a termék volt, de 1-2 dispatch idővel és dec 15 érkezési idővel. Töröltem a megrendelést és a megadott linken újra megrendeltem ("nyertem" rajta 1-2e Ft-ot az árfolyam változás miatt). Most várom hogy ma vagy holnap elinduljon a csomag. Ha nem így lesz szomorú leszek és elfelejtem az Amazon-t egy jó időre...

(#8571) warcat válasza hangya7 (#8570) üzenetére


warcat
veterán

Hát, egyrészt még a jelenlegi körülmények nélkül is megeshet csúszás ünnepi szezonban, másrészt ha tippelnem kellene, akkor nem az amazon volt a forgalmazó, hanem marketplaces termékre nyomtál rá (azért is jött az új link). De majd szólsz ha tévedek.

EA: It's in the crate!

(#8572) xcvbxcvb


xcvbxcvb
aktív tag

Rendeltem Amazontól egy Logitech egeret, Used- like new , de hibás, a bal gombja, nem működik :( .
Nézem a supportot de csak visszaküldést ajánl fel . Van esély kicseréltetni működőre szerintetek ?

ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html

(#8573) Executioner válasza xcvbxcvb (#8572) üzenetére


Executioner
tag

Első körben vedd fel a kapcsolatot a Logitech magyarországi szervizével. Jó esélyjel tudnak majd segíteni.

Exec

(#8574) hangya7 válasza warcat (#8571) üzenetére


hangya7
tag

Sajnos tévedtél, az Amazon volt az eladó. Ezért is csodálkoztam nagyon, hogy a megrendeléskor még raktáron lévő terméket miért nem tudnak küldeni. Mind1, most bizakodom benne, hogy tényleg megjön december 16-ig (legalább is ez szerepel a kiírásban).

(#8575) xcvbxcvb válasza Executioner (#8573) üzenetére


xcvbxcvb
aktív tag

Köszi, bejelentettem logitechnél. Meglátjuk mi lesz.

ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html

(#8576) Terapeuta


Terapeuta
őstag

Sziasztok,
első amazonos vásárlásom.
Múlt héten rendeltem amazon.de-ről, és elvileg a héten meg kellene érkeznie (dec9-dec11), de még mindig "ordered" státuszban van.
pénzt nem vont még le.
Ez normálisnak számít?

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#8577) radi8tor válasza Terapeuta (#8576) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem, ennyi idő után már útnak kellett volna indítani a csomagot.
Kérdezz rá náluk chaten. [link]

⭐ Stella

(#8578) Terapeuta válasza radi8tor (#8577) üzenetére


Terapeuta
őstag

Nagyon szépen köszönöm a gyors választ.
Küldtem levelet.

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#8579) Terapeuta válasza radi8tor (#8577) üzenetére


Terapeuta
őstag

Pár órára megjött az e-mail válasz az amazontól. Megnyugtattak, hogy 12.11-ig meg fog érkezni a cumó. Az ügyintéző a lévélben jelzi, hogy utánanézett, nem lát problémát és mindent megtesznek a határidő tartására. Épp most le is vonta az árát.

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#8580) radi8tor válasza Terapeuta (#8579) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Akkor ma várhatóan fel is adják.

⭐ Stella

(#8581) vasi89


vasi89
addikt

Hello,

Belefutottam Én is egy ilyen "Undeliverable" üzenetbe viszont nekem most jött az email reggel, hogy feladták de egyből ezt mutatja az amazon. Még a nyomkövetési szám sem él sehol, egyedül az amazon nyomkövetőjében látni ennyit. Visszakerestem de ilyenre nem találtam semmit, hogy feladás után egyből ezt küldi az amazon, akkor most mivan. Helpdesken sem enged tovább az automata chatbot, csak azt írja h vegyem fel a kapcsolatot az osztrák postával, hát kösz.

(#8582) radi8tor válasza vasi89 (#8581) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Mikor rendelted? Én várnék 1 napot, lehet csak valami adminisztratív malőr van.

⭐ Stella

(#8583) vasi89 válasza radi8tor (#8582) üzenetére


vasi89
addikt

vasárnap rendeltem, ma adták fel aztán rögtön jött is a fenti üzenet. egyébként könyvcsomag de nemhinném, hogy soha nem küldtek még ennél nagyobb csomagot. Viszont angol amazonról van, nem értem miért az osztrák posta van megadva.

[ Szerkesztve ]

(#8584) radi8tor válasza vasi89 (#8583) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ha van osztrák raktárban akkor nem Angliából küldik.

⭐ Stella

(#8585) vasi89 válasza radi8tor (#8584) üzenetére


vasi89
addikt

ez esetben ez a része világos, viszont az nem h postázás után miért is fordították vissza. Na mindegy, megrendeltem újra másik címre, de legalább magyarázatot adnának.

(#8586) gg72 válasza hangya7 (#8570) üzenetére


gg72
veterán

Sajnos mostanában nekem is rossz tapasztalatiam vannak ezen a téren: elvileg raktáron lévő amazonos terméket napokig nem tudnak elküldeni, ha chatel velül az ember, semennyire sem jut előre, mert csak elnézést tudnak kérni, de az ügyet előre mozdítani nem. Nekem aztán az egyik terméket sikerült 12 nap után elindítaniuk, a másik kiküldésre holnap lesz egy hete, hogy várok.
A másik pedig, hogy mostanában nekem 90%-ban UPS-el küldenek, akikkel még jobban tele van a hócipőm: a futár nem telefonál, elérni nem lehet ("nem tudjuk a futár számát") majd behazudja, hogy itt volt. De most már ezt sem csinálják, hanem egyszerűen "Due to operating conditions, your package may be delayed" okra hivatkozva a depóban várakoztatják a csomagjaimat, nem is egyet már... Karácsonyi dömping ide vagy oda, azért ez manapság a szolgáltatás legalja, a legeslegrosszabb csomagküldő szolgálat.

(#8587) Terapeuta válasza radi8tor (#8580) üzenetére


Terapeuta
őstag

Érdekesség: amint levonta az árát, megjelent, hogy a várható érkezés: 12.15 (vállalt: 12.11). Ennek ellenére az ügyintézőnek - aki válaszolt - lett igaza, mert ma megkaptam, a vállalt határidőn belül. Mondjuk se egy e-mail, se egy sms nem értesített a kézbesítés várható idejéről. Nagy szerencse, hogy itthon voltam (ho).

Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...

(#8588) height


height
aktív tag

Sziasztok!

Emiatt késhet a kézbesítés időpontja ?

(#8589) vasi89


vasi89
addikt

Na most engem szivat az amazon. Megrendeltem a németről is ugyan azt amit az angolok visszafordítottak, ők meg 1 hete nem adják fel. Supportnak fogalma sincs ennek mi az okat. Járt már így más is velük? Meddig érdemes még várnom? Habár karácsonyig nem fog ideérni, szóval valószínű cancel lesz és elengedem a dolgot. A jövőre nézve meg nem tudom hogy ezek után akarjak e még tőlük rendelni de eddig soha semmi gond nem volt velük. Valószínűleg ez véletlen egybeesés csak na.

(#8590) f(x)=exp(x) válasza vasi89 (#8589) üzenetére


f(x)=exp(x)
őstag

Nekem most van egy 22-ei határidős csomagom, de még nem adták fel, valószínűleg most nagyon fullon pörögnek.

(#8591) gg72 válasza vasi89 (#8589) üzenetére


gg72
veterán

Nálam két termékkel is ugyanez volt... Az egyiket nagynehezen 12 nap után eléndították, a másikat lemondtam, mert elegem volt. Valami nagy gubanc lehet idén (munkareőhiány?), mert már tizenéve vásároluk tőlük és még soha nem volt ilyen karácsonykor.
A supportra inkább nem írok semmit, egy egész más országban ülnek a gépeik előtt, németül fordítóprogrammal kommunikálnak, semmit és semmiről sem tudnak, csak a sablonokat sorolják.

(#8592) vasi89 válasza gg72 (#8591) üzenetére


vasi89
addikt

igen erre most jöttem rá én is, mikor 3adjára írják vissza ugyan azt a sablon baromságot 1 napon belül, 3 különböző kérdésre.

de köszi mindkettőtöknek, akkor várok még, karácsonyra amúgy se érne ide. Az angol amazon viszont kb 2 nap múlva küldte is volna osztrák raktárból csak nagynehezen elárulták, hogy meg is sérült a küldemény így inkább visszafordították.

(#8593) f(x)=exp(x) válasza gg72 (#8591) üzenetére


f(x)=exp(x)
őstag

Most mindenki otthon ül aztán rendel minden hülyeséget össze-vissza, simán el tudom képzelni, hogy többszörös a forgalom most mint az előző években.

(#8594) f(x)=exp(x) válasza f(x)=exp(x) (#8590) üzenetére


f(x)=exp(x)
őstag

Nekem mondjuk feladták, szóval lehet hogy 22-éig meg fog érkezni.

(#8595) vasi89 válasza f(x)=exp(x) (#8593) üzenetére


vasi89
addikt

nekem ennél 17-22 van megadva de továbbra sincs semmi érdemi reakció. biztos az áll a háttérben, hogy nagy a forgalom de akkor legalább kommunikálnának. Az angol is annyit ír az oldalán, hogy elindul a refund, ha visszaérkezett hozzájuk a csomag de fogalmam sincs ez mikor lesz, ennek is már több mint 1 hete.

(#8596) btraven


btraven
őstag

Én 7.-én rendeltem angol oldalon, 11.-én feladták franciáknál, most jött meg.

(#8597) f(x)=exp(x)


f(x)=exp(x)
őstag

Kivettem a képet mert linket tartalmazott a csomag útjának módosításához.

Ez a budapesti központba érkezést jelenti, vagy a rendes házhozszállítást? (Előbbire tippelnék).

[ Módosította: radi8tor ]

(#8598) gg72 válasza f(x)=exp(x) (#8597) üzenetére


gg72
veterán

Házhozszállítást.

(#8599) f(x)=exp(x) válasza gg72 (#8598) üzenetére


f(x)=exp(x)
őstag

Az úgy király, mert tegnap adták fel, ezért nem akartam elhinni. :D
[kép]
Az előző kivételt köszi radi8tor, nem figyeltem hogy mi van benne. :B

[ Szerkesztve ]

(#8600) evitiguF


evitiguF
senior tag

Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem!
[Ezt] a terméket néztem ki, és ha jól értelmezem, akkor az Amazon fogja szállítani, de az eladó a hivatalos forgalmazó (Fellow Industries Inc.)
Amit viszont nem találok egyértelműen, az a "Return policy" ilyen esetben. Márpedig ha nem látja el a funkcióját (kávé/tea melegen tartása), akkor élnék az elállási joggal. (14 napon belül)
A hivatalos, forgalmazói [oldalon] egyértelműen le van írva, bár itt szerintem túl szigorú, hiszen használatlanra vonatkozik csak, ellenkező esetben vonnak le az értékből, és a szállítási költségek is engem terhelnek.
Ha Amazonról venném, kedvezőbb lenne egy esetleges elállás? Ott a visszajuttatási költséget is átvállaja az Amazon, igaz?
Sajnos magyar oldalon sehol nem találtam.
Előre is köszi a felvilágosítást! :R

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Amazon
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.